Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou Tokio zou ik ook wel naartoe willen als ik geld had.
Dat is ook hun probleemquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld.
rondreizenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk hoor. Rondreizen of ga je bijv. alleen naar Tokio?
Tokio.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
Ohquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij postte in den beginne al hier.
was een vraag, Gomez speel daar ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat denk je met Rossi en Gomez voor je?
Hoe lang?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch niet mijn eerste keuze stel je hebt 3000 euro waar zou je naar toe gaan
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ergerde me zo dood aan Barça v Man City dat ik maar GoT ging kijken.
Ja. El Ham is nu uitgeleend dacht ik. Geen idee aan wie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
was een vraag, Gomez speel daar ook
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb altijd moeite om Japanners en andere Aziaten uit elkaar te houden.
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
rondreizen![]()
Tokyo, Takayama, Kyoto, Mt. Koya, Osaka, Hiroshima, Miyajima, terug naar Tokyo
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Aziequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf maar je bent niet de enige
je kan er 2 weken een luxe vakantie van hebben ik maak er 4000 euro vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff ik denk Australie, maar met 3000 euro kom je dan niet erg ver als je wil rondreizen en de leeftijd van backpacken ben ik voorbij.
Maar Tokio zou wel een goede tweede zijn hoorVoor een weekje of zo.
16 dagenquote:
Van mij mag je mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.
Dat zeker nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Azie
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.
Haha als jij betaaltquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Cara het volgende:
[..]
16 dagenHad wat mij betreft langer gemogen, maar de vriendin heeft ook plichten.
[..]
Van mij mag je mee hoor
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je kan er schieten met alle wapens die maar wil
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Ja, living on the edgequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijk
Diversiteit is op straat denk ik groter dan hier omdat men veel extremer is in bijvoorbeeld kleding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.
Ik heb die hele wedstrijd gemistquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekeken
Ik heb er gewoond en kan je zeggen dat het best wel gevaarlijk isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, living on the edge
Ik denk dat het wel mee valt
ja dat wel daarom vraag ik me ook af of het inderdaad waar is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |