16 dagenquote:
Van mij mag je mee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaaf man. Ik ben jaloers. Lijkt me helemaal geweldig.
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT is toch leuker joh. Vanaf de kwartfinale misschien wel weer wat leuke potjes, al valt dat in de praktijk bijna altijd tegen.
Dat zeker nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners lijken toch totaal niet op de bevolking in ZO Azie
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jappanners en koreanen kan ik me nog voorstellen. De rest slaat eerlijk gezegd nergens op. Dat is hetzelfde als nederlanders en marokanen niet uit elkaar kunnen houden.
Haha als jij betaaltquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Cara het volgende:
[..]
16 dagenHad wat mij betreft langer gemogen, maar de vriendin heeft ook plichten.
[..]
Van mij mag je mee hoor
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
en je kan er schieten met alle wapens die maar wil
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Ja, living on the edgequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rio is wel leuk hoor, wel wat gevaarlijk
Diversiteit is op straat denk ik groter dan hier omdat men veel extremer is in bijvoorbeeld kleding.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart om te zien dat heel veel mensen daar zowat precies op elkaar lijken.
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen, maar geen idee of het echt zo is, dat bijv. Japanners ook vinden dat alle Europeanen op elkaar lijken.
Ik heb die hele wedstrijd gemistquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging me er vooral om dat die scheidsrechter de hele wedstrijd kapot floot. De wedstrijd was lastig om 'in te komen'. Toen ben ik koffie gaan zetten, me ingenesteld in bed en heerlijk GoT gekeken. Ik heb tot nu toe van S03 E1/2/3 gekeken
Ik heb er gewoond en kan je zeggen dat het best wel gevaarlijk isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, living on the edge
Ik denk dat het wel mee valt
ja dat wel daarom vraag ik me ook af of het inderdaad waar is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.
1. eten.quote:
Akihabara.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. eten.Meeste michelinsterren ter wereld, meer dan parijs en new york bij elkaar.
2. 24/7 economie zoals het bedoelt is.
3. Tegenstellingen tussen modern en oud
4. Shoppen
5. whisky
6 stappen
Ik kan nog doorgaan tot 400
Scandinavie ja? Nederlanders zijn ook vrij uniform hoor, het is gewoon dat hier 30% niet nederlands is en in Japan 1%quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Aziaat heeft in ieder geval een zwarte tint haar Europeanen niet.
Dat geloof ik graag maar ik denk dat er een verschil zit tussen 2 weken toerist zijn of er wonenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond en kan je zeggen dat het best wel gevaarlijk is
Valt best mee, of dacht jij daadwerkelijk dat elke Scandinavische vrouw blond en rondborstig waren?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scandinavie ja? Nederlanders zijn ook vrij uniform hoor, het is gewoon dat hier 30% niet nederlands is en in Japan 1%
Ja, als toerist is het nog gevaarlijker debiel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar ik denk dat er een verschil zit tussen 2 weken toerist zijn of er wonen
Ik keek eerst steeds zonder ondertitelingquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die hele wedstrijd gemist.
Mooi, dan redt je het wel voordat het nieuwe seizoen begint. Daarna kan je House of Cards kijken
Ik vind noren/zweden/denen die je tegenkomt bij het backpacken extreem veel op elkaar lijken ja. Finnen zien er wel echt anders uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee, of dacht jij daadwerkelijk dat elke Scandinavische vrouw blond en rondborstig waren?
Niks mis met Engelse ondertiteling.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek eerst steeds zonder ondertiteling. Nu wel.
Kijk wel welke serie ik hierna oppik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |