quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?
ligt ong 2400 km van elkaar afquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?
Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja toen ik naar Stockholm vloog met Ryanair moest ik ook een tijdje in de bus zitten.
Ik sliep in een hostel in de drottninggatan, leuke stad inderdaad. Vasa museum was ook zeker de moeite waard. Die zweden konden in ieder geval hun vermiste schip weer snel terugvinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.
Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar naar avherald,com.
Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...
Weet je het zeker?
quote:On Mar 13th 2014 two Vietnamese aircraft reached the position identified by SASTIND but did not find any debris scanning the area for about 3 hours. China's head of government ordered Chinese ships to the position to "try harder" to find the debris identified by the satellite images. The head of China's Civil Aviation Authority (CAAC) stated, that the SASTIND satellite images show smoke and floating objects, however, "at this time the CAAC can not confirm these objects are related to MH-370" (editorial note: media reports converted this statement into "the debris is not from MH-370").
Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.
[..]
toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:20 schreef eight het volgende:
[..]
Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoord
Ik zie de update nu idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:
Za
[..]
toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.
Dus van: "niets gevonden" wordt door de media doodleuk : "is niet van MH370" gemaakt. Dat gaat dus om die drie stukken in een straal van 20km die in "dezelfde richting" als het boorplatform gespot waren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.
[..]
Jij wel zo te zien?quote:
Die satellietfoto's zijn van 9 maart, dat is dus maar één dag later.quote:
ja, typen op de ifeun is moeilijk, maar goed foto's zijn van 1 dag laterquote:
Ik denk dat hun berichtgeving ook wel een goede afspiegeling is van hoe hun interne onderzoek verloopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?
Dat is het probleem met deze zaak. Ik denk dat onze OP vele malen beter is dan de berichtgeving van de autoriteiten, maar het blijft updaten, aanpassen, etc.
Boven de indische oceaan ga je natuurlijk niet laag vliegen, toch geen radar. Diego Garcia heeft wel een hele goeie militaire radar trouwens. Met een gunstige straalstroom zou Somalie net gehaald kunnen worden maar dan moeten ze nog wel eerst langs de yanken van Diego Garcia zien te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Behalve als ze laag vlogen, dan zijn de motoren niet fuel-efficient.
Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etcquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef niels0 het volgende:
Even kijken. Dit is ongeveer de route die ze na radar loss hadden moeten volgen (Ik heb een dag later dezelfde vlucht gevolgd):
IGARI BITOD TSN ANLOC LKH CRA SOSPA VEPAM ENBOK CH BEKOL YIN BEMAG LIG LKO HOK ZHO WXI VYK HUR ZBAA
Dat is 2357,4 zeemijl. Met een snelheid van 440 knopen is dat 5 uur en 21,5 minuten vliegen.
Dan hebben ze nog minimaal een half uur brandstofreserve extra.
Laten we 'ns kijken hoe ver ze zouden komen in westelijke richting.
Proberen we Diego Garcia.
IGARI LEKIR NKW
2106,5 zeemijl. Met 440 knopen in 4 uur 47,2 minuten.
Lukt dus makkelijk.
Als je een beetje goed navigeert over de 40e breedtegraad komt dat helemaal goed. Er loopt daar ook een jetstream.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |