abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137700188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?

"Voor klachten verwijzen wij u door naar ons voordelig geprijsde telefoonnummer 1-800-RYANAIR (£ 0,92 per 0,28 sec)"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?
ligt ong 2400 km van elkaar af :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:14:13 #203
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137700210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:13 schreef gijsman het volgende:

[..]

ligt ong 2400 km van elkaar af :)
Ja toen ik naar Stockholm vloog met Ryanair moest ik ook een tijdje in de bus zitten.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137700243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja toen ik naar Stockholm vloog met Ryanair moest ik ook een tijdje in de bus zitten.
Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700281
Stockholm ben ik niet geweest, wel in Peking
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:17:12 #206
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137700306
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.
Ik sliep in een hostel in de drottninggatan, leuke stad inderdaad. Vasa museum was ook zeker de moeite waard. Die zweden konden in ieder geval hun vermiste schip weer snel terugvinden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137700324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ik kijk alleen nog maar naar avherald,com.
Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...

Weet je het zeker?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700360
Toch maar weer niet :')

A Pentagon spokesman said he could not confirm that the Pentagon was moving the USS Kidd to search the Indian Ocean but that it is searching the Strait of Malacca, the same area searched by a P-3C surveillance aircraft a few days ago.
pi_137700372
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...

Weet je het zeker?
Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

quote:
On Mar 13th 2014 two Vietnamese aircraft reached the position identified by SASTIND but did not find any debris scanning the area for about 3 hours. China's head of government ordered Chinese ships to the position to "try harder" to find the debris identified by the satellite images. The head of China's Civil Aviation Authority (CAAC) stated, that the SASTIND satellite images show smoke and floating objects, however, "at this time the CAAC can not confirm these objects are related to MH-370" (editorial note: media reports converted this statement into "the debris is not from MH-370").
pi_137700400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

[..]

Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoord ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137700446
Za
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:20 schreef eight het volgende:

[..]

Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoord ;(
toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.
pi_137700490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:
Za

[..]

toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.
Ik zie de update nu idd.

Slordig om dan foto's vol in beeld te laten staan die allang bewezen zijn niet van het vliegtuig te zijn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:23:28 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137700505
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137700534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

[..]

Dus van: "niets gevonden" wordt door de media doodleuk : "is niet van MH370" gemaakt. Dat gaat dus om die drie stukken in een straal van 20km die in "dezelfde richting" als het boorplatform gespot waren.
Ik neem aan dat ze vanaf die positie ook de stroming na gaan en die richting blijven zoeken.
In the coolest little capital of the world
pi_137700555
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Re het volgende:
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
Jij wel zo te zien? :7 :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700598
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Re het volgende:
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
Die satellietfoto's zijn van 9 maart, dat is dus maar één dag later.
In the coolest little capital of the world
pi_137700681
Dat ze in een andere (tijds)dimensie zijn terecht gekomen of een parallel universum wordt steeds aannemelijker zo :P Ze zijn gewoon in of andere wormhole ingevlogen, eigenlijk heb je Morgan Freeman nu nodig om dat te verklaren hoe dat kan.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:29:51 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137700727
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wel zo te zien? :7 :7
ja, typen op de ifeun is moeilijk, maar goed foto's zijn van 1 dag later
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137700767
Even kijken. Dit is ongeveer de route die ze na radar loss hadden moeten volgen (Ik heb een dag later dezelfde vlucht gevolgd):
IGARI BITOD TSN ANLOC LKH CRA SOSPA VEPAM ENBOK CH BEKOL YIN BEMAG LIG LKO HOK ZHO WXI VYK HUR ZBAA
Dat is 2357,4 zeemijl. Met een snelheid van 440 knopen is dat 5 uur en 21,5 minuten vliegen.
Dan hebben ze nog minimaal een half uur brandstofreserve extra.

Laten we 'ns kijken hoe ver ze zouden komen in westelijke richting.

Proberen we Diego Garcia.
IGARI LEKIR NKW
2106,5 zeemijl. Met 440 knopen in 4 uur 47,2 minuten.

Lukt dus makkelijk.
pi_137700882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef niels0 het volgende:

Lukt dus makkelijk.
Behalve als ze laag vlogen, dan zijn de motoren niet fuel-efficient.
pi_137700900
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?

Dat is het probleem met deze zaak. Ik denk dat onze OP vele malen beter is dan de berichtgeving van de autoriteiten, maar het blijft updaten, aanpassen, etc.
Ik denk dat hun berichtgeving ook wel een goede afspiegeling is van hoe hun interne onderzoek verloopt.
Niemand lijkt de regie te hebben.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137700955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Behalve als ze laag vlogen, dan zijn de motoren niet fuel-efficient.
Boven de indische oceaan ga je natuurlijk niet laag vliegen, toch geen radar. Diego Garcia heeft wel een hele goeie militaire radar trouwens. Met een gunstige straalstroom zou Somalie net gehaald kunnen worden maar dan moeten ze nog wel eerst langs de yanken van Diego Garcia zien te komen.
pi_137700983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef niels0 het volgende:
Even kijken. Dit is ongeveer de route die ze na radar loss hadden moeten volgen (Ik heb een dag later dezelfde vlucht gevolgd):
IGARI BITOD TSN ANLOC LKH CRA SOSPA VEPAM ENBOK CH BEKOL YIN BEMAG LIG LKO HOK ZHO WXI VYK HUR ZBAA
Dat is 2357,4 zeemijl. Met een snelheid van 440 knopen is dat 5 uur en 21,5 minuten vliegen.
Dan hebben ze nog minimaal een half uur brandstofreserve extra.

Laten we 'ns kijken hoe ver ze zouden komen in westelijke richting.

Proberen we Diego Garcia.
IGARI LEKIR NKW
2106,5 zeemijl. Met 440 knopen in 4 uur 47,2 minuten.

Lukt dus makkelijk.
Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etc
pi_137701000
Sources close to the investigation have told Reuters that satellites picked up an "electronic ping" from Malaysian flight MH370 after it lost contact with ground control.

However, the signals gave no indication about where the stray jet was heading nor its technical condition.

The "pings" equated to an indication that the aircrafts maintenance troubleshooting systems were ready to communicate with satellites if needed, but no links were opened because Malaysia Airlines and others had not subscribed to the full troubleshooting service, the source said.
pi_137701150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etc
Als je een beetje goed navigeert over de 40e breedtegraad komt dat helemaal goed. Er loopt daar ook een jetstream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')