abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137700188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?

"Voor klachten verwijzen wij u door naar ons voordelig geprijsde telefoonnummer 1-800-RYANAIR (£ 0,92 per 0,28 sec)"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?
ligt ong 2400 km van elkaar af :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:14:13 #203
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137700210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:13 schreef gijsman het volgende:

[..]

ligt ong 2400 km van elkaar af :)
Ja toen ik naar Stockholm vloog met Ryanair moest ik ook een tijdje in de bus zitten.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137700243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja toen ik naar Stockholm vloog met Ryanair moest ik ook een tijdje in de bus zitten.
Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700281
Stockholm ben ik niet geweest, wel in Peking
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:17:12 #206
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137700306
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar goed, het was het waard. Wij sliepen op die rode boot dat tot hostel was omgebouwd. Prachtige stad, zeker met sneeuw.
Ik sliep in een hostel in de drottninggatan, leuke stad inderdaad. Vasa museum was ook zeker de moeite waard. Die zweden konden in ieder geval hun vermiste schip weer snel terugvinden.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137700324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ik kijk alleen nog maar naar avherald,com.
Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...

Weet je het zeker?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700360
Toch maar weer niet :')

A Pentagon spokesman said he could not confirm that the Pentagon was moving the USS Kidd to search the Indian Ocean but that it is searching the Strait of Malacca, the same area searched by a P-3C surveillance aircraft a few days ago.
pi_137700372
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ehh, ik klik het "hot topic" van donderdag 13 maart aan en ik word geconfronteerd met foto's van "brokstukken" die zondag 9 maart zijn gespot, woensdag 12 maart zijn geanalyseerd en donderdagochtend de 13e als niet van het vliegtuig geclassificeerd...

Weet je het zeker?
Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

quote:
On Mar 13th 2014 two Vietnamese aircraft reached the position identified by SASTIND but did not find any debris scanning the area for about 3 hours. China's head of government ordered Chinese ships to the position to "try harder" to find the debris identified by the satellite images. The head of China's Civil Aviation Authority (CAAC) stated, that the SASTIND satellite images show smoke and floating objects, however, "at this time the CAAC can not confirm these objects are related to MH-370" (editorial note: media reports converted this statement into "the debris is not from MH-370").
pi_137700400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

[..]

Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoord ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137700446
Za
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:20 schreef eight het volgende:

[..]

Van chronologische volgorde heeft die site iig nog nooit van gehoord ;(
toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.
pi_137700490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef MartijnA3 het volgende:
Za

[..]

toch 1 van de meest betrouwbare sites zonder speculatie. Was ook gebleken tijdens AF447.
Ik zie de update nu idd.

Slordig om dan foto's vol in beeld te laten staan die allang bewezen zijn niet van het vliegtuig te zijn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:23:28 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137700505
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137700534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:19 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Je meot even weten hoe je die site leest. Stukje in het geel is de update van vandaag, rest is ouder nieuws.

[..]

Dus van: "niets gevonden" wordt door de media doodleuk : "is niet van MH370" gemaakt. Dat gaat dus om die drie stukken in een straal van 20km die in "dezelfde richting" als het boorplatform gespot waren.
Ik neem aan dat ze vanaf die positie ook de stroming na gaan en die richting blijven zoeken.
In the coolest little capital of the world
pi_137700555
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Re het volgende:
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
Jij wel zo te zien? :7 :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137700598
quote:
3s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Re het volgende:
Als het 5 dagen ba de crash nog rookt :o
Die satellietfoto's zijn van 9 maart, dat is dus maar één dag later.
In the coolest little capital of the world
pi_137700681
Dat ze in een andere (tijds)dimensie zijn terecht gekomen of een parallel universum wordt steeds aannemelijker zo :P Ze zijn gewoon in of andere wormhole ingevlogen, eigenlijk heb je Morgan Freeman nu nodig om dat te verklaren hoe dat kan.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:29:51 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137700727
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij wel zo te zien? :7 :7
ja, typen op de ifeun is moeilijk, maar goed foto's zijn van 1 dag later
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137700767
Even kijken. Dit is ongeveer de route die ze na radar loss hadden moeten volgen (Ik heb een dag later dezelfde vlucht gevolgd):
IGARI BITOD TSN ANLOC LKH CRA SOSPA VEPAM ENBOK CH BEKOL YIN BEMAG LIG LKO HOK ZHO WXI VYK HUR ZBAA
Dat is 2357,4 zeemijl. Met een snelheid van 440 knopen is dat 5 uur en 21,5 minuten vliegen.
Dan hebben ze nog minimaal een half uur brandstofreserve extra.

Laten we 'ns kijken hoe ver ze zouden komen in westelijke richting.

Proberen we Diego Garcia.
IGARI LEKIR NKW
2106,5 zeemijl. Met 440 knopen in 4 uur 47,2 minuten.

Lukt dus makkelijk.
pi_137700882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef niels0 het volgende:

Lukt dus makkelijk.
Behalve als ze laag vlogen, dan zijn de motoren niet fuel-efficient.
pi_137700900
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?

Dat is het probleem met deze zaak. Ik denk dat onze OP vele malen beter is dan de berichtgeving van de autoriteiten, maar het blijft updaten, aanpassen, etc.
Ik denk dat hun berichtgeving ook wel een goede afspiegeling is van hoe hun interne onderzoek verloopt.
Niemand lijkt de regie te hebben.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137700955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Behalve als ze laag vlogen, dan zijn de motoren niet fuel-efficient.
Boven de indische oceaan ga je natuurlijk niet laag vliegen, toch geen radar. Diego Garcia heeft wel een hele goeie militaire radar trouwens. Met een gunstige straalstroom zou Somalie net gehaald kunnen worden maar dan moeten ze nog wel eerst langs de yanken van Diego Garcia zien te komen.
pi_137700983
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:30 schreef niels0 het volgende:
Even kijken. Dit is ongeveer de route die ze na radar loss hadden moeten volgen (Ik heb een dag later dezelfde vlucht gevolgd):
IGARI BITOD TSN ANLOC LKH CRA SOSPA VEPAM ENBOK CH BEKOL YIN BEMAG LIG LKO HOK ZHO WXI VYK HUR ZBAA
Dat is 2357,4 zeemijl. Met een snelheid van 440 knopen is dat 5 uur en 21,5 minuten vliegen.
Dan hebben ze nog minimaal een half uur brandstofreserve extra.

Laten we 'ns kijken hoe ver ze zouden komen in westelijke richting.

Proberen we Diego Garcia.
IGARI LEKIR NKW
2106,5 zeemijl. Met 440 knopen in 4 uur 47,2 minuten.

Lukt dus makkelijk.
Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etc
pi_137701000
Sources close to the investigation have told Reuters that satellites picked up an "electronic ping" from Malaysian flight MH370 after it lost contact with ground control.

However, the signals gave no indication about where the stray jet was heading nor its technical condition.

The "pings" equated to an indication that the aircrafts maintenance troubleshooting systems were ready to communicate with satellites if needed, but no links were opened because Malaysia Airlines and others had not subscribed to the full troubleshooting service, the source said.
pi_137701150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je moet ook rekening houden met wind, regen, luchtdruk etc
Als je een beetje goed navigeert over de 40e breedtegraad komt dat helemaal goed. Er loopt daar ook een jetstream.
pi_137701199
Diego Garcia is een Britse luchtmacht basis, als ze daar geland zouden zijn dan hadden de Britten hun mond wel open gedaan.
pi_137701220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:33 schreef eight het volgende:

[..]

Ik denk dat hun berichtgeving ook wel een goede afspiegeling is van hoe hun interne onderzoek verloopt.
Niemand lijkt de regie te hebben.
Ja, of dat, of bewuste dwaalsporen. Het is echt heel vreemd dat ze constant informatie geven en dan ineens honderden kilometer verderop gaan zoeken, en dan weer terug, en dan weer 4 uur verder, oh nee, toch niet.

Na 158 uur mag er toch wel wat bekend zijn, zou je zeggen....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef gijsman het volgende:
Diego Garcia is een Britse luchtmacht basis, als ze daar geland zouden zijn dan hadden de Britten hun mond wel open gedaan.
Amerikaans*
pi_137701294
Diego Garcia? Zo heet een belangrijke klant van me. _O- Ligt die gewoon lekker midden in de Indische Oceaan. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701395
quote:
Ik denk eerder dat de Chinezen erachter zitten dan de Amerikanen.
pi_137701474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de Chinezen erachter zitten dan de Amerikanen.
Waarachter?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701480
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, of dat, of bewuste dwaalsporen. Het is echt heel vreemd dat ze constant informatie geven en dan ineens honderden kilometer verderop gaan zoeken, en dan weer terug, en dan weer 4 uur verder, oh nee, toch niet.

Na 158 uur mag er toch wel wat bekend zijn, zou je zeggen....
Zou best kunnen. Reuters bericht hierover:

quote:
COMMUNICATION DEFICIT

[...]
Ministries often meet requests for information or interviews with silence.

"There was a lot of confusion on the first and second days of this incident," a senior Malaysian defense official with knowledge of the operations told Reuters.

"A lot of permissioning, especially when you start sharing information with other ministries in government. I admit there is a lot of bureaucracy and we were slow."

Malaysia's response has been overseen personally by Prime Minister Najib Razak, who put his cousin - the defense and acting transport minister Hishammuddin Hussein - in charge of day-to-day operations and interaction with the media.

"This is unique what we are going through," Hishammuddin told reporters at a Wednesday news conference, batting away their complaints over a lack of transparency. "Coordinating with so many countries is not easy."

CONFUSION FROM START

The confusion began hours after the flight vanished from air traffic control radar early on Saturday morning. Malaysian Airlines initially said the plane lost contact at 2:40 a.m., two hours after its departure. Hours later, it corrected the time to 1:30 a.m.

As details emerged that some passengers had boarded the flight using stolen passports, Malaysia's home minister was quoted by state news agency Bernama as saying that two men travelling on Italian and Austrian documents had "Asian faces".

That was denied by Hishammuddin, and the muddle deepened when Malaysia's aviation chief attempted a confusing analogy with the black Italian footballer Mario Balotelli.

The men turned out to be Iranians who were not suspected of being connected with the disappearance of the plane.

On Tuesday, police displayed pictures of the two in which their legs appeared exactly the same, sparking speculation of a cover-up. Police later said this was a photocopying error, according to local media.

National police chief Khalid Abu Bakar flatly denied a statement by the aviation chief that there were five passengers who checked-in for the flight and did not board. Malaysia Airlines later clarified there had been four passengers who did not show up at the airport for the flight.

Perhaps the greatest confusion was generated by the Malaysian military's revelation on Sunday that the plane may have turned back from its scheduled path off Malaysia's east coast before disappearing.

Officials did not give more details on the suspected "turnback" until Wednesday, leaving a gap that was filled by speculation the government was hiding something and doubts over whether the search was being conducted in the right place.

On Wednesday, officials confirmed they tracked an unidentified aircraft into the Malacca Strait, hundreds of miles and off the opposite coast from where the jet went missing.

Bowers, the Southeast Asia specialist, said Malaysia's apparent mishandling of the situation could have long-term strategic consequences in a region where China's economic and military might is growing rapidly.

"They have no maritime domain awareness and it doesn't look like they have a strong command and control structure and they're not well coordinated with friends. Sadly, that's what the MH370 situation demonstrates," he said of Malaysia.

"It's not good and it fits in with the narrative I believe is forming in Beijing that China should and needs to take control."
The frequency of news conferences given to hundreds of reporters now massed at a hotel next to the international airport has dwindled sharply since the first day. The delayed briefing on Wednesday evening was the first to give details on the search operation in two days.
volledig artikel:http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2C0A420140313
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137701503
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de Chinezen erachter zitten dan de Amerikanen.
Vind ik ook waarschijnlijker. Ze kunnen over zee buiten de radar om China bereiken en ergens in de middle of nowhere landen en de wellicht kostbare vracht buitmaken.
pi_137701548
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarachter?
De verdwijning van zo'n vliegtuig.
Met hun satellietbeelden...................... :6 :6
pi_137701597
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef niels0 het volgende:

[..]

Vind ik ook waarschijnlijker. Ze kunnen over zee buiten de radar om China bereiken en ergens in de middle of nowhere landen en de wellicht kostbare vracht buitmaken.
Als ze om zijn gevlogen, via Myanmar of een ander land met een dubieuze status, zijn ze volgens mij zo veilig binnen het Chinese luchtruim, ze hadden natuurlijk ook via het westen kunnen vliegen, maar wellicht is dit een afleidingsmanoeuvre :P :P :P :P.
pi_137701609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:45 schreef niels0 het volgende:

[..]

Vind ik ook waarschijnlijker. Ze kunnen over zee buiten de radar om China bereiken en ergens in de middle of nowhere landen en de wellicht kostbare vracht buitmaken.
Hoe denk je dat het gaat als dat uitkomt? "China berooft 154 van zijn eigen mensen (+een groot deel Maleisiërs die gewoon Chinezen zijn)"

Denkutnie.

Ofwel gedecpmpresseerd bewusteloos doorvliegen en neerstorten ofwel kaping ergens in Myanmar, denk ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701611
Misschien willen ze nog snel even wat (unrelated) wegshoppen voordat ze die satelliet beelden vrijgeven.
pi_137701660
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe denk je dat het gaat als dat uitkomt? "China berooft 154 van zijn eigen mensen (+een groot deel Maleisiërs die gewoon Chinezen zijn)"

Denkutnie.

Ofwel gedecpmpresseerd bewusteloos doorvliegen en neerstorten ofwel kaping ergens in Myanmar, denk ik.
Wie weet waar ze het vliegtuig voor willen gebruiken, wat er in het vrachtruim ligt inderdaad, maar bovendien is het nog maar zeer de vraag of die mensen daadwerkelijk dood zijn inmiddels zo.
pi_137701661
quote:
quote:
Diego Garcia is een eiland (een atol) dat behoort tot de Chagosarchipel. Deze groep eilanden zijn deel van het Brits Indische Oceaanterritorium, buiten de cyclonenzone. Hier ligt een Amerikaanse basis, die tijdens de Koude Oorlog uitermate geschikt was om de Sovjet-Unie in de gaten te houden.

Als gevolg van de speciale militaire status werden alle oorspronkelijke bewoners van het eiland tussen 1967 en 1973 onder dwang verbannen. De meesten werden gedeporteerd naar Mauritius, maar ook naar de Seychellen. In 2000 werd de juridische verbanning ongedaan gemaakt, maar het eiland behield zijn militaire status.

Tegen 2016 zal de huurtermijn van het Verenigd Koninkrijk op het eiland zijn afgelopen, maar toch wordt de Archipel al opgeëist door zowel de Seychellen als Mauritius. De totale oppervlakte van het gebied beslaat ongeveer 60 vierkante kilometer.
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:49:24 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137701672
Zou kunnen dat er erg gevoelige informatie/cargo aanwezig was, wat eerst teruggehaald moet worden voordat er iets vrijgegeven zal worden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137701698
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe denk je dat het gaat als dat uitkomt? "China berooft 154 van zijn eigen mensen (+een groot deel Maleisiërs die gewoon Chinezen zijn)"

Denkutnie.

Er dat is de spijker op de kop, NATUURLIJK gaat dat niet uitkomen! (mocht het zo zijn) en mensen die dat claimen (mocht het zo zijn) worden mogelijk gelynched of weggezet als conspiracy theorists.
pi_137701769
China neemt het sowieso niet zo nauw met internationale afspraken en mensenrecht, 200-something zieltjes doet ze denk ik niet zoveel mocht er een veel groter doel zijn.
pi_137701775
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[..]

quote:
Mauritius sought to regain sovereignty, lost to the UK in 1965, over the Chagos Archipelago. Between 1968 and 1973, the Chagossians, then numbering about 2,000 people, were expelled by the British government to Mauritius and Seychelles to allow the United States to establish a military base on the island.
Tis een Amerikaanse basis op een Brits eiland ;)
In the coolest little capital of the world
pi_137701787
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:50 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

Er dat is de spijker op de kop, NATUURLIJK gaat dat niet uitkomen! (mocht het zo zijn) en mensen die dat claimen (mocht het zo zijn) worden mogelijk gelynched of weggezet als conspiracy theorists.
Ja, dat kan je volhouden in je eigen land met propaganda, maar niet in een internationale wereld. ;)

Inmiddels kan je op 20 meter resolutie (weet nog steeds niet hoe je nou uitzoomt) meezoeken op de oceaan... :')

Bovendien is er een Nederlandse aan boord. Komt er uit Nederland een beetje behoorlijk nieuws en updates en speculaties enzo?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[..]

Prima man de Amerikanen hebben er een basis. De EIGENAREN zijn de Britten, of liegt de wikipedia pagina?
pi_137701803
Al die 154 Chinezen waren natuurlijk SPIONNEN. OPEN JE OGEN!!!
If not now, then when.
pi_137701820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

[..]

Tis een VSAmerikaanse basis op een Brits eiland ;)
fixed.

Ik woon ook in Amerika, niet in de VS ervan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701939
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OPEN JE OGEN!!!
Michael Ross: Was Malaysia Airlines Flight MH370 headed for Asia’s Twin Towers?



mooiere torens dan die Burj Arab in Dubai.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137701966
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat kan je volhouden in je eigen land met propaganda, maar niet in een internationale wereld. ;)

Inmiddels kan je op 20 meter resolutie (weet nog steeds niet hoe je nou uitzoomt) meezoeken op de oceaan... :')

Bovendien is er een Nederlandse aan boord. Komt er uit Nederland een beetje behoorlijk nieuws en updates en speculaties enzo?
Ik zal proberen zo min mogelijk over te komen als een conspiracy freak, bear with me ;)
Maar het is toch algemeen bekend dat er tal van internationale misstanden in de doofpot zijn verdwenen omdat allerlei landen (ook onderling) een groter belang hadden dat buurlanden op de vingers te tikken.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind het wel naïef te stellen dat het echt-niet kan dat dit zo'n situatie is.


overigens is ongeveer 90% van de media wereldwijd in de handen van ± 6 enorm grote internationale bedrijven, alles wat wij dus betrouwbaar noemen komt van zo'n beetje dezelfde bron en alle kleinere media voorzieners noemen wij dus per definitef 'onbetrouwbaar' of 'sensatiemedia'. Misschien hoor je daarom weinig. they're all involved ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')