Ik heb er nu wel vrede mee hoor, ben eindelijk op weg echt te leren mezelf te mogen zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Vrede hebben met dat het gelopen is door eigen handelen is het moeilijkste. Het zien als een les i.p.v. een fout maakt het makkelijker.
Lieve, gevoelige, kwetsbare kuolema, je mag er wezen. Mensen hebben je graag omdat je gevoelig bent en het lijden van anderen oprecht kan begrijpen. Gevoelige mensen zijn ook kwetsbaar, net als de mooiste orchideeen. Zorg goed voor jezelf en bloei op.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:54 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bestaan, mij zijn is al een fout. Maar ik zal morgen even nadenken want nu ben ik te moe.
En ik weet niet waarom ik word uitgenodigd, zou het niet gek vinden als ze het doen uit medelijden of omdat ze iets van plan zijn.
Die snappen helaas totaal niet wat een depressie is. En dat is lastig, voor beide partijen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef Mistico het volgende:
[..]
Ik heb het ook verteld aan enkele vrienden en wat oudere kennissen. Ik merk dat jongere mensen er iets nuchter mee omgaan dan de iets oudere mensen. Overigens als ik het vertel krijg ik vaak te horen dat ik er "niet depressief uitzie", "dat heb jij toch niet nodig" tot "je hebt gewoon een schop onder je hol nodig".
Best wel Toch gaat het niet altijd even goed en lijken momenteel de dipjes zich wat sneller na elkaar op te stapelen. Ik post wat ook minder snel dat ik me klote voel, terwijl dat wel zo is..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Murmeli het volgende:
Jaaaaaa hier zijn jullie
Mistico: goed zo! Fijn om te lezen
Tegen depressie aanhikken ken ik ook wel ja. De hele winter gedaan
Toegeven dat het toch (ff) niet gaat kan idd lucht geven, zoals bos ook zegt.
En bos hier
Jij gaat echt lekkah he?! Zo tof
Jij bent zo liefquote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Lieve, gevoelige, kwetsbare kuolema, je mag er wezen. Mensen hebben je graag omdat je gevoelig bent en het lijden van anderen oprecht kan begrijpen. Gevoelige mensen zijn ook kwetsbaar, net als de mooiste orchideeen. Zorg goed voor jezelf en bloei op.
Dank, het had ook veel slechter kunnen gaanquote:Op maandag 17 maart 2014 18:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je in de positieve schommel zit
mooi geschrevenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Lieve, gevoelige, kwetsbare kuolema, je mag er wezen. Mensen hebben je graag omdat je gevoelig bent en het lijden van anderen oprecht kan begrijpen. Gevoelige mensen zijn ook kwetsbaar, net als de mooiste orchideeen. Zorg goed voor jezelf en bloei op.
Iemand vertelde mij ooit: dingen waar je nog erg emotioneel van wordt heb je niet verwerkt. Dus dan is t goed om zo af en toe ergens om te moeten huilen bij de psych, dan raken jullie de dingen die aangepakt moeten worden lijkt me.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef Mange-tout het volgende:
Inderdaad goed geschreven, en goede raad ook, denk ik.
Mijn psych was het met Cue, Murmeli en Kuolema eens, dus ik zwijg nog even over psychologische problemen tegen mijn date.
Ik heb overigens de indruk dat telkens wanneer ik bijna begin te huilen, de psycholoog tevreden is. Normaal zit ik daar met een pokerface. Op het einde van ons gesprek gisteren zat ik echt in tranen omdat hij onverwacht raad gaf, dus zou liefst zo vlug mogelijk weer gaan, maar het kan pas over een maand. Vandaag kwam de huilbuil er dan echt uit. Ik hou niet van huilen, omdat ik me er daarna gewoon vermoeid door voel, niet opgelucht of zo.
Laat me raden... de mensen die sociale gelegenheden eng vinden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Detroit het volgende:
Jongens. Nog even over die meet!
Voor zaterdag 22 maart zijn er de meeste gegadigden (die hebben opgegeven zeker te komen). Dus dan lijkt het mij het meest handig het op die datum te gaan houden. Als jullie het daarmee eens zijn dan?.
Voor de 5e zijn er wat afzeggingen geweest namelijk.
Ik heb me bij voorbaat al niet eens opgegeven. En ja, die diagnose heb ik. Dan is het aardig voorspelbaar dat je niet komtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Laat me raden... de mensen die sociale gelegenheden eng vinden?
Ik zat trouwens te denken... de mensen die dat eng/vervelend vinden: hebben jullie de diagnose ontwijkende persoonlijkheidsstoornis gekregen?
Hahaha. Nee hoor. Meestal een geval van andere bezigheden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zat trouwens te denken... de mensen die dat eng/vervelend vinden: hebben jullie de diagnose ontwijkende persoonlijkheidsstoornis gekregen?
Nope! Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef Murmeli het volgende:
Is er hier trouwens die het herkent dat van antidepressiva je eetlust helemaal weg is?
Het kan ook met mijn verkoudheid te maken hebben maar ik verdenk toch de pillz. De vorige keer ben ik ook afgevallen toen ik begon. Nu ook al een paar kilo kwijt.
Anyway: anderen hier ook last van?
Ik hoop dat het tijdelijk is. Eten is mijn hobby. Nou ja een van mijn hobbies.
Nee, nog niet bij de zeehondjes geweest. Morgen denk ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nope! Geen last van gehad.
offtopic: Al zeehondjes gespot?.
Hoe laat begon die meet eigenlijk ook al weer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Detroit het volgende:
Voor zaterdag 22 maart zijn er de meeste gegadigden (die hebben opgegeven zeker te komen). Dus dan lijkt het mij het meest handig het op die datum te gaan houden. Als jullie het daarmee eens zijn dan?.
Sapperdeflap, ik ging er nu van uit dat het sowieso niet deze zaterdag zou worden omdat dan de minste mensen konden ...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Detroit het volgende:
Ik vind het ook eng maar ik ga lekker tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Woeiiiii!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef kuolema het volgende:
Ik heb vandaag een vrij positieve sociale ervaring gehad. Ik denk er niet de hele tijd aan terug (tot nu toe) en voel me wel okee, dus dat is fijn
Ja dat slik ik, 40 mg. Maar helaasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Woeiiiii!
Heb je citalopram al geprobeerd kuo? Werkt prima. Ben al 2 kilo kwijt in 2 wk. Of 3. Weetniemeer
dat is wel fijn!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja dat slik ik, 40 mg. Maar helaasIk heb dan wel weer het geluk dat ik ook geen last heb van andere bijwerkingen.
Lekker origineel doen! Gewichtstoename is idd een veelvoorkomende bijwerking, dat lijkt me echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel fijn!
Ik doe alleen aan bijwerkingen die niemand heeft. Hahahhaa. De meeste mensen komen aan van AD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef Mistico het volgende:
Ik heb inderdaad AD voorgeschreven gekregen. Nu toch nog even goed nadenken of ik dit wel wil.Succes met het nemen van de beslissing. Het heeft geen haastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why are you wearing that stupid man suit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |