Het was obviously een grapje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen he? Wat jij dus wel deed, boefje.
Ah dan is het goed anders was je natuurlijk bij voorbaat al kansloos wegens klikken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was obviously een grapje.
Al heb ik wel intensief contact met Yvje.
* Karina maakt een notitie.quote:
Nou ja. Waar zal ik beginnen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt 'achter'En waarom denk je dat? Pitch maar even hier dan.
Ja, typfout, daar gaan je kansen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Waar zal ik beginnen?
* Ik ben goed met mensen.
* Ik ben altijd objectief
* Ik ben altijd zeer correct
* Ik ben een voorbeeld voor anderen
* Mensen zijn mij als een voorbeeld
* Heb veel verstand van voetbal
* Ik kan zo nog wel even door gaan maar ik wil niet naast mijn schoenen gaan lopen
Hoezo? Ze hebben Rene toch ook die dagelijks over zijn woorden struikeltquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, typfout, daar gaan je kansen.
Genoteerd. En ik ben een voorbeeld en mensen zien mij als een voorbeeld is volgens mij hetzelfde hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* Ik kan zo nog wel even door gaan maar ik wil niet naast mijn schoenen gaan lopen
Sjaak is dit trouwens met mij eens.
Nee hoor, dat zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Genoteerd. En ik ben een voorbeeld en mensen zien mij als een voorbeeld is volgens mij hetzelfde hoor
Mmm nuanceverschil hooguit. Al is het ook niet nodig he? Ik ga er niet van uit dat jullie mij als voorbeeld zien, zou wel gek zijn, ik ben een vrouw en jullie niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn 2 heel verschillende dingen
Hoe gaat het met je vent? Wonen jullie al bijna samen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:25 schreef Karina het volgende:
Kun je een beetje schoonmaken trouwens? Ik moet eigenlijk weer verder maar heb geen zin
Haha nee joh zo ver is het nog lang niet. Als het al ooit gebeurt. Kon ik hem wel laten stofzuigen ja, doe ik wel dweilen daarna.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vent? Wonen jullie al bijna samen?
Wow. Campagneleiders worden groot. Het ene moment beloven ze je onvoorwaardelijke steun het volgende zijn ze je grootste aanvaller.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak is dit trouwens met mij eens.
Het is gebruikelijker als jij de stofzuiger speelt en hij dweiltquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee joh zo ver is het nog lang niet. Als het al ooit gebeurt. Kon ik hem wel laten stofzuigen ja, doe ik wel dweilen daarna.
Jaja ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is gebruikelijker als jij de stofzuiger speelt en hij dweilt
Sorry, inkoppertje
regenboogquote:
Ik denk als ik eenmaal gekozen ben, dat ik jou als jonge benjamin onder mijn hoede neem.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Campagneleiders worden groot. Het ene moment beloven ze je onvoorwaardelijke steun het volgende zijn ze je grootste aanvaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |