Had je mn link nog gezien? Die was niet baseball..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef laziness het volgende:
Ik deed dus mijn beklag over het uiterlijk van de jongens zomerjassen dit seizoen
Vind ik ook echt helemaal niksquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Had je mn link nog gezien? Die was niet baseball..
Ja das waar idd. Name it heeft vaak printjesjassen.. als de meiskes slapen doe ik wel een rondje internet. Noah past zn jas van vorig jaar nog dus dan kan ik tenminste voor iemand anders kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Vind ik ook echt helemaal niksHet is zo ongeloof saai ook voor jongens allemaal.
Softshell vind ik te zweterig voor de zomer.
Sjezus ik ben in een zeik modus. Ik ga wel ff wat anders doen
Nextquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Waar vind ik zonnehoedjes voor jongens? Bij de standaard winkels zag ik alleen meisjesvarianten.
Jammer, had een leuke gezien in maat 104. Is een spijkerjasje met bodywarmer niks ?quote:
Lastig he, heb vorig jaar ook wel even gezocht. Uiteindelijk vond ik er één bij prenatal, niks bijzonders of gaafs maar iig ecrukleurig en.niks meisjesachtigs. Past nu nog trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Waar vind ik zonnehoedjes voor jongens? Bij de standaard winkels zag ik alleen meisjesvarianten.
Wat voor zoek je dan, een printje, of een leuk kleurtje? En heeft die van jou inmiddels geen eigen mening misschienquote:
Ik heb een spijkerjas en vest maar dat voldoet niet het hele seizoen en op alle dagen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer, had een leuke gezien in maat 104. Is een spijkerjasje met bodywarmer niks ?
Geen mening en C&A en H&M heb ik vanochtend alles afgekeurdquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wat voor zoek je dan, een printje, of een leuk kleurtje? En heeft die van jou inmiddels geen eigen mening misschienDan zou ik m meeslepen naar de C&A of H&M oid.
Oh verzoekje, zou je deze 2 in de lijst willen zetten? :
http://www.ernstings-family.de/
http://www.tuunte-fashion.nl/
Wel zo makkelijk denk ik
Protest heeft vaak leuke printjes?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen mening en C&A en H&M heb ik vanochtend alles afgekeurd![]()
Ja leuk printje of kleurtje. Niet weer groen of blauw en niet die verschrikkelijke teksten, cijfers, letters.
Batman dan? Incl.capequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef laziness het volgende:
Wat ik wil bestaat gewoon niet denk ik tenzij ik 80 euro neerleg voor een Smafolk oid en dat weiger ik.
Ja Linda kind zou het geweldig vinden. Gelukkig kijkt ie niet mee![]()
De zon is te vroeg, niet ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Poppedein het volgende:
Zonnehoedjes trouwens gewoon bij de Zeeman (of Wibra?) vorig jaar, simpele marine kleurige voor 2 euro ouzo, denk dat je nu gewoon nog te vroeg bent
oooh die eerste wat een leukerd!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn kind past nog zijn zomerjas van vorig jaar.
Wel handig![]()
Moet alleen voor de dame een jas, maar dat wordt name it denk ik zo.
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Is er al/ nog sale bij de 4FF winkel? Want dan moet ik binnenkort ook echt gaan. Nieuwprijzen vind ik nog echt te duur voor de uk die snel groeit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben vanochtend bij 4ff in de winkel geweest. En heb niks gekochtDat was ook de bedoeling overigens want zusje en ik gingen alvast een voorselectie maken zodat we daarna nog met man en kleuter uit een beperkt deel van de collectie kunnen kiezen. Dat is alleen dan weer niet gelukt want echt alles was gaaf. En ik heb zelf een jurkje van hen gepast en dat ging
nu nog ff wachten op de juiste kleur.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn kind past nog zijn zomerjas van vorig jaar.
Wel handig![]()
Moet alleen voor de dame een jas, maar dat wordt name it denk ik zo.
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zag ze vanochtend nog bij de hema!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Die van Mini Cirkus met olifantjes is leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef mousemicky het volgende:
De buit is binnen:
Mini Cirkus lijkt smal te vallen, en deze lijn van Maxomorra ook. Dikke prima dus!
[ link | afbeelding ]
Kreeg een tijdschrift erbij omdat het vliegtuigenshirt wat ik eigenlijk wou niet meer te vinden was. Maar nu heb ik Dino's, en die zijn cool!
Geloof t nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef Mineola het volgende:
Grrr, alles wat ik wil bij next is uitverkocht ongeveer. En ze vullen dat niet meer aan toch?
Oh is het allemaal leuk en mooie kwaliteit??quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:17 schreef Linda2205 het volgende:
Woah. Mn tuunte-bestelling is er nu al! Supersnel
Nope geen sale. Alleen op de oude collectie op de site.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is er al/ nog sale bij de 4FF winkel? Want dan moet ik binnenkort ook echt gaan. Nieuwprijzen vind ik nog echt te duur voor de uk die snel groeit.
Al bedenk ik me net, ik heb net wat vestjes en longsleeves opgeborgen die toch 5+ maanden gedragen zijn. Niet slecht voor een uk van 14 maanden, die toch echt netjes op zijn curve groeit.
Qua krijgen heb ik trouwens echt pech, genoeg vriendinnen met oudere kinderen, maar allemaal meisjes. Het enige jongentje is ongeveer even oud als J., en draagt dezelfde maat
. Maar ze kunnen dan wel weer leuk samen spelen, da's een voordeel
Daaromquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie, vorig jaar hadden de jongens ook al dezelfde jas
De Actionquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef pessie het volgende:
Zeg, waar kan ik meisjes jeans vinden? Lauren kruipt buiten en ik heb liever dat ze dat doet in een goedkope jeans dan in haar maillot. HM heeft zo te tien niets en HEMA had ik laatst ook al gekeken maar ook niets...
En bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef bellelena het volgende:
Klaprooss, ik keek ook even bij de jongetjes en die collectie is ook echt relaxed!
Sonnetje, ja he, ik vind het ook zo schattig, ik kon het niet laten liggen!
Toffe dingen!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:55 schreef mefke79 het volgende:
Leuk jasje Lazi!
Ik heb zaterdag mijn man en de oudste laten kiezen in de 4ff winkel. Oudste koos natuurlijk meteen een vrij duur jasje (hij is gek op vesten/jasjes) maar die heeft hij niet gekregen. Daar kijk in de sale wel weer naar. Gelukkig hadden ze met dezelfde printjes ook een shirt. Grappig, want zelf zou ik iets heel anders uitgezocht hebben. Wel schrok ik van de maat, we hebben een 122/128 gepakt. Hij heeft een nogal lange rug (of korte pootjes) en nu weet ik zeker dat het niet te kort is in september.
[ afbeelding ]
Voor jongste heeft mijn man de keuze gemaakt. Ik kon niet kiezen en kom ook elke keer op hetzelfde uit. Bij dit shirt zit ook een broek, dus die ga ik voor de sale in de gaten houden. Sowieso van deze lijn kon ik zo eigenlijk alles wel inladen, gave ontwerpen. De achterkant is geel.
[ afbeelding ]
En tot slot heb ik voor mezelf deze meegenomen.
[ afbeelding ]
Ze hadden ook een bruin jurkje uit dezelfde lijn als het shirt van jongste, maar om nou in hetzelfde motiefje als mijn zonen te gaan lopen zag ik niet echt zitten.
kwa kleur zou het hier te kwetsbaar zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
[ afbeelding ]
Oeh top, dan bestel ik denk ik die rode, die vond ik het leukste, en als die juist langer valt is dat prima. Ik ben ook niet zo lang als jij, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef mefke79 het volgende:
Over het jurkje, hij was 69,95 dus vergelijkbaar met King Louie oid. Ik heb van KL de xl jurkjes meestal, maar deze gaan niet groter dan L. Dat is goed te doen. De geel/groene en geel/grijze vallen kennelijk korter. De bruine kwam een centimeter of 7 boven mijn knie (ik ben 1.84) en het rode jurkje is net wat langer, net boven mijn knie zeg maar. Heel slak ben ik overigens ook niet, dus ik gebruik nog wat ruimte van het jurkje in de breedte![]()
Het schijnt een proef te zijn om de damesformaten te maken, als ze goed lopen dan komende winter misschien meer. Ik heb al gepleit voor rokjes, want die zijn in de meidenmaten echt heel leuk.
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:37 schreef Mineola het volgende:
Ik vind m ook heel leuk lazi, waar komt ie vandaan?
Must not go back to site...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.
Zij noemen het zo omdat ie waterdicht is maar het is geen regenjas materiaal. Het is gewoon zoals een zomerjas.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Must not go back to site...
Maar t is dus een regenjas?
Wat een leuk jurkjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef -Spring het volgende:
Holy shit Lijn, wat is ze groot. Jurkje staat r goed!
Erg leuk weer, Mef!
L heeft ook weer een 'nieuw' Marktplaatsje
[ link | afbeelding ]
Wat zijn de verzendkosten? Ik zie wel een paar leuke dingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Mineola het volgende:
Iemand die toevallig ook iets bij mothercare.com wil bestellen? Let me know
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OPquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik wil waarschijnlijk ook wel meedoen! Wat een goede ontdekking, Lazi!
Oh! Hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OP
Maar de verzendkosten zijn minder grappig.
Eentje die trouwens niet in de OP staat, maar wel heel leuk is: http://www.kik-kidoutlet.com/quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OP
Maar de verzendkosten zijn minder grappig.
Ik ga mn best doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Mineola het volgende:
Vrijdag?
Is voor vrijdag 12u je bestelling pm'en voor iedereen haalbaar?
Noh, wat doe je jonguh, nu moet ik ALLES kopen daar, ALLES!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eentje die trouwens niet in de OP staat, maar wel heel leuk is: http://www.kik-kidoutlet.com/
Kun jij die toevoegen?
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Kyara het volgende:
Ik moet echt een keer naar de Primark. Nog nooit geweest
(dus ik herken de labeltjes ook niet)
Ja dit idd! Echt een keer gaan hoor kyaraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.
En shirts voor 2,50 en prima kwaliteit enzo
Die in Nijmegen is eindelijk openquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.
En shirts voor 2,50 en prima kwaliteit enzo
Primark inderdaad!quote:
Een kennisje van me heeft ze onlangs nog voor haar dochtertje gekocht. Ik ga even voor je vragen waar en wanneer dat was!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik zoek babyslofjes in de vorm van klompjes.
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze voor mijn dochter 11 jaar geleden ook gehad, maar geen idee waar ik ze gekocht had.
Weet iemand of ze nog bestaan en zo ja waar ik ze kan kopen?
Ik kan ze nergens in Enschede vinden en verder woon ik in Duitsland, dus hier liggen ze ook niet!
Ik heb ze zsm nodig, iemand nog tips?
Nou in Portugal heb ik echt zo veel leuke spul voor mijn peuter kunnen vinden maar hier in NL ben in Zaandam geweest en dat was echt 3x niksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:30 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Nou, ik ben dus bij de Primark geweest. Wat ver-schrik-ke-lijk. Te druk, te chaotisch, om gek in te worden. En voor zover ik het kon zien gelukkig ook niet mijn smaak. ;-)
Ik geloof niet dat ik de poging nog eens waag.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik zoek babyslofjes in de vorm van klompjes.
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze voor mijn dochter 11 jaar geleden ook gehad, maar geen idee waar ik ze gekocht had.
Weet iemand of ze nog bestaan en zo ja waar ik ze kan kopen?
Ik kan ze nergens in Enschede vinden en verder woon ik in Duitsland, dus hier liggen ze ook niet!
Ik heb ze zsm nodig, iemand nog tips?
Ja, maar in Nijmegen had de hele bouw vertraging geloof ik. Jaar vertraging geloof ik want de Primark zou eerst maart vorig jaar al open gaan. Maar daar kon Primark zelf niks aan doen. In Arnhem komt het in bestaande bouw dus dat zou sneller moeten kunnen gaan....quote:Op zondag 23 maart 2014 07:31 schreef Poppejans het volgende:
Kyara,volgens mij komt die Primark bij ons dit najaar! Hoop dat het ook echt zo is.Nijmegen heeft heel lang geduurd...
Scheveningen is een beetje ver weg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Een kennisje van me heeft ze onlangs nog voor haar dochtertje gekocht. Ik ga even voor je vragen waar en wanneer dat was!
(Hoe gaat het? Lang niet gezien hier?!)
Zij heeft ze in Scheveningen gekocht. Souvenirwinkeltjes moeten ze ook hebben.
In de herfst pas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef Kyara het volgende:
Hier in de stad wordt ook druk gebouwd aan een Primark. Ben benieuwd wanneer die open gaat.
Aah, thanx! Nog even geduld dus.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:34 schreef ymme het volgende:
[..]
In de herfst pas.
Zo jammer, was zo leuk geweest vóór de zomer.
Maar nog even wachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren supertoffe schoenen voor Nathan gekocht in de 3de schoenwinkel waar we kwamen. Ze hadden er wel 4 paar staan in maat 27 maar hé, deze vonden we allemaal leuk! Helaas is de tablet stuk en maakt mijn telefoon lelijke foto's dus helaas geen plaatje bij het praatje. Braqeez zijn ze van trouwens, lijkt wel goed.
Edit: manlief heeft wel een hippe telefoon die ik even mocht gebruiken. Kleur is wel iets meer hemelblauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt het op dat ik nogal stereotiep ben.
[ Bericht 10% gewijzigd door pessie op 28-03-2014 20:46:13 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Mineola het volgende:
Look what I got today...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Supersnel! Wil iedereen even z'n adres pm'en?
Woeiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Mineola het volgende:
Look what I got today...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Supersnel! Wil iedereen even z'n adres pm'en?
Wat betreft Next geen idee maar ik ben wel tevreden over Vaenait pyjama's en de Lindex pyjama's uit 1 stukquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef mousemicky het volgende:
Iemand enig idee waar ik leuke pyjama's kan krijgen in maatje 80 tegen een redelijke prijs? Ik zoek 2-delig, zonder disney, cars, dora etc. Voor een jongen dus.
Ik vind die 3 packs van next bv. wel leuk, maar als de broeken net zo vallen als de normale broeken daar zijn ze veel te breed, en te kort. Lang en smal moet t juist zijn. Iemand daar ervaring mee? En welke maat is dan goed, 80-86 of nog 74-80?
Hier voor mijn grote meiden tegenwoordig pyjama's van marcs & spencer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef mousemicky het volgende:
Iemand enig idee waar ik leuke pyjama's kan krijgen in maatje 80 tegen een redelijke prijs? Ik zoek 2-delig, zonder disney, cars, dora etc. Voor een jongen dus.
Ik vind die 3 packs van next bv. wel leuk, maar als de broeken net zo vallen als de normale broeken daar zijn ze veel te breed, en te kort. Lang en smal moet t juist zijn. Iemand daar ervaring mee? En welke maat is dan goed, 80-86 of nog 74-80?
Irl is het leuker spulquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:56 schreef mousemicky het volgende:
Net gekeken... Op de M&S website vind ik ook echt niks voor jongens
Morgen even de kast checken welke maat Next hij op dit moment heeft van gewone shirts, en misschien die toch maar bestellen.
Bij mijn 4 en 6 jarige zijn de pakken weer helemaal hipquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:49 schreef mousemicky het volgende:
Marks & spencer, dat kan ik wel eens checken. Aan 1 stuk wil ik niet meer voor J. (Hij heeft onhandige verhoudingen). Vaenait nog niet gekeken, ga ik even doen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef pessie het volgende:
Ik was gisteren bij prijzencircus en hetgene ik echt wilde was uitverkocht in de juiste maat![]()
Ik heb slofjes besteld voor Lauren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren supertoffe schoenen voor Nathan gekocht in de 3de schoenwinkel waar we kwamen. Ze hadden er wel 4 paar staan in maat 27 maar hé, deze vonden we allemaal leuk! Helaas is de tablet stuk en maakt mijn telefoon lelijke foto's dus helaas geen plaatje bij het praatje. Braqeez zijn ze van trouwens, lijkt wel goed.
Edit: manlief heeft wel een hippe telefoon die ik even mocht gebruiken. Kleur is wel iets meer hemelblauw.Je kan ook online bestellen en in het filiaal laten leveren zodat je geen verzkosten betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt het op dat ik nogal stereotiep ben.
Lotte!
Noah!
Dank jequote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:39 schreef laziness het volgende:
Pessie ik vind de schoenen van Nathan leuk! Ik had ze zelf uit kunnen kiezen
De pyjama's van Vaenait zijn zo leukquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef mousemicky het volgende:
Primark? H&Mquote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Lamb29 het volgende:
Weet iemand waar ik een lange legging maat 104/110 ongeveer kan vinden?
Met ineens meer jurken in de kast heb ik nu dus tekort...
Heb al zwarte maar zoek bv rood (roze genoeg te vinden maar rood?) en aqua/middenblauw ed...
Volgens mij had de Kruidvat die deze week, iig rood en blauw.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef Lamb29 het volgende:
Weet iemand waar ik een lange legging maat 104/110 ongeveer kan vinden?
Met ineens meer jurken in de kast heb ik nu dus tekort...
Heb al zwarte maar zoek bv rood (roze genoeg te vinden maar rood?) en aqua/middenblauw ed...
Het valt bij de combi maten als de grootste maat. Dus bij 62-68 valt het als een 68quote:Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef klaprooss het volgende:
Hoe valt Next? Gewoon op maat?
Ik wil even shirtjes met korte mouwen bestellen voor de warme dagen voor J. Ik had wel al grote maatjes maar weet ik veel dat het nu ineens 'zomer' is af en toe
kijk! dat is fijn om te wetenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het valt bij de combi maten als de grootste maat. Dus bij 62-68 valt het als een 68
Klein tot op maat vind ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef klaprooss het volgende:
Oh en hoe valt carters! Ik zie daar ineens allemaal leuke dingen!
En als je een smal kind hebt, kan ie het heeeel lang aan. Mijn 15 maanden oude uk (in maat 80) kan nu z'n Next shirtjes van vorige zomer nog aan, maat 3-6 maanden staat er inquote:Op woensdag 2 april 2014 14:03 schreef klaprooss het volgende:
Hoe valt Next? Gewoon op maat?
Ik wil even shirtjes met korte mouwen bestellen voor de warme dagen voor J. Ik had wel al grote maatjes maar weet ik veel dat het nu ineens 'zomer' is af en toe
quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef laziness het volgende:
Leuk mignonne![]()
Deze week komt de maxomorra zomer collectie in de verkoop.
Ik ga even wat hemden met leuke printjes kopen om lekker op vakantie te dragen.
Je kent 4 funky flavours neem ik aan? Linkje staat in de OPquote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voor Jan ben ik op zoek naar een zomerjasje maat 86/92. Voorkeur gaat uit naar een retro jas, of in ieder geval een jasje die enigzins afwijkt van de gangbare 2014 mode. Iemand een suggestie waar ik online een collectie kan bekijken?
De Little bird collectie van Jools Oliver heeft leuke dingen vind ik. Te koop via www.mothercare.com. Wel Engeland, dus reken op aardige verzendkosten.quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voor Jan ben ik op zoek naar een zomerjasje maat 86/92. Voorkeur gaat uit naar een retro jas, of in ieder geval een jasje die enigzins afwijkt van de gangbare 2014 mode. Iemand een suggestie waar ik online een collectie kan bekijken?
Ik vind alle kleding met sluiting op de rug werk van de duivelquote:Op maandag 7 april 2014 16:52 schreef Poppejans het volgende:
Vinden jullie een jurkje ( gewoon van katoen) kunnen als eerste setje kleding? De hele rugkant bestaat uit verticale drukkertjes.
En dan onder het jurkje een legging
Mignonne had jij beide dames ook niet in een jurkje?!
Mijn hormoooonen slaan op hol geloof ik...Ik twijfel ernstig aan het eerste pakje ineens (lichtbruine zeer fijngebreide jumpsuit met een hertje erop)
Oh dat leek me juist handig,dan hoeft het helemaal niet over het hoofd van een pasgeborendequote:Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind alle kleding met sluiting op de rug werk van de duivel![]()
: Irritant voor ouders en kind.
Maar dat zijn mijn 2 centjes
Dat is idd een voordeel!quote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat leek me juist handig,dan hoeft het helemaal niet over het hoofd van een pasgeborende
Ik vond het zelf niet fijn omdat baby's vaak op hun rug liggen en het leek me dan niet zo comfortabel. Ik had voor Lauren een overslagromper, een rokje met legging en een fijn gebreid vestje. Heel girly, heel comfortabel.quote:Op maandag 7 april 2014 17:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat leek me juist handig,dan hoeft het helemaal niet over het hoofd van een pasgeborende
Amen!quote:Op maandag 7 april 2014 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind alle kleding met sluiting op de rug werk van de duivel![]()
: Irritant voor ouders en kind.
Maar dat zijn mijn 2 centjes
Daar had ik laatst ook al naar gekeken, zit leuk spul bij inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 16:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
De Little bird collectie van Jools Oliver heeft leuke dingen vind ik. Te koop via www.mothercare.com. Wel Engeland, dus reken op aardige verzendkosten.
Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon een paar antislipsokken aanschaffen van bijvoorbeeld Falke.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef mousemicky het volgende:
Lazi, hij is leuk
En ook maar even hier....
Heeft er iemand hier ervaring met Shoesme babyshoentjes (de babysmart). J. glijdt steeds weg op z'n A@pies, en blote voeten is echt te koud hier met de vloerkoeling... Of tips voor andere merken babyschoentjes, voor als ze net beginnen met staan en langs de tafel stappen? Antislipzool is een must, maar moet ook extreem flexibel zijn...
Antislipsokken heb ik geprobeerd, maar werkt niet echt. Hij trekt ze ie uit... En ze zakken afquote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een paar antislipsokken aanschaffen van bijvoorbeeld Falke.
Passen als ze drie maanden los lopen worden schoentjes aangeraden.
Buiten glijdt hij niet uit op zijn aapies neem ik aan? Ik zou die voor buiten houden en het binnen toch gewoon bij sokken of blote voetjes houden. Het is echt het beste voor de voetjes.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Antislipsokken heb ik geprobeerd, maar werkt niet echt. Hij trekt ze ie uit... En ze zakken af, waardoor ie vervolgens weer op z'n eigen sok staat, en gefrustreerd raakt omdat ie niet kan stappen.
O, en ik wil ze eventueel ook voor buiten gebruiken, in de tuin, en dan zijn sokken toch niet zo handig...
Ja, ik ben moeilijk, maar ik heb een erg ondernemend kind, dat op avontuur wil...
omg wat een schatjequote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zomerjasje is onderweg!![ afbeelding ] dank KZ!
Binnen hebben we laminaat, erg glad. A@pies buiten kan eventueel wel, al slijten ze wel heel hard, en denk ik dat de zool door binnekort door zal gaan. ff kijken dus hoe we dat doen, we hebben erg ruwe tegels...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Buiten glijdt hij niet uit op zijn aapies neem ik aan? Ik zou die voor buiten houden en het binnen toch gewoon bij sokken of blote voetjes houden. Het is echt het beste voor de voetjes.
Wat voor vloer heb je binnen want ik vond Aapies juist een prima grip hebben over het algemeen.
Die schoentjes die je noemt hebben velen van ons wel ervaring mee hier trouwens. Maar bij pas net beginnen met optrekken en langs de tafel lopen vind ik ze de voet toch te veel inperken. De voet heeft nog bewegingsvrijheid nodig om zich goed te ontwikkelen.
OMGquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zomerjasje is onderweg!![ afbeelding ] dank KZ!
Hier trokken de Aapies het best redelijk buiten. Als je kind stapt tenminste. Als het kruipt dan gaat het wel hard jaquote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Binnen hebben we laminaat, erg glad. A@pies buiten kan eventueel wel, al slijten ze wel heel hard, en denk ik dat de zool door binnekort door zal gaan. ff kijken dus hoe we dat doen, we hebben erg ruwe tegels...
V&D? Kan ik leuk slagen voor mijn oudste (maat 128).quote:Op donderdag 10 april 2014 17:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben vandaag op jacht geweest naar een rok of jurk voor Kim, maat 134. Liefst een rok, want ik ben bang dat ze een jurk kapot bijt, want dat doet ze nu met haar longsleeves en truien ook.
Ik ben heel Assen doorgeweest en heb NIKS gevonden! Grrr!
Iemand nog een tip voor een site? Moet alleen niet te duur zijn.
Nope! Hema, zeeman, wibra, takko, h&m, c&a, kik, bristol, scapino ook al geweest.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Cathmar het volgende:
[..]
V&D? Kan ik leuk slagen voor mijn oudste (maat 128).
Leuk! tnx, die hebben we wel in de stad ergens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Coolcat?
http://www.coolcat.nl/nl/(...)k-met-print?___SID=U
Ohhhhquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef Poppejans het volgende:
Mine! Of nouja voor de baby dan he
van Kidscase <3
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef Poppejans het volgende:
Mine! Of nouja voor de baby dan he
van Kidscase <3
[ afbeelding ]
Next.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:34 schreef mousemicky het volgende:
Ophelia, die is leuk! Waar heb je die vandaan, en hebben ze ook leuke, alternatieve regenjassen voor kleine jongetjes?
Nu moet ik alleen nog een bijpassend jongetje.quote:
Die is op zich wel grappig. Maar de NEXT collectie is wel eens beter geweest idd...quote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Next.
Ik wordt niet woest enthousiast van de jongetjescollectie. Dit is zo te zien het enige regenjasje met print:
[ afbeelding ]
Ohhh, die is gaaf!quote:
Hij is heel lief zeg!quote:Op maandag 21 april 2014 13:22 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje. M'n man heeft dit jurkje gekocht voor ons dochtertje (voor de zomer), maar hoe draag je zoiets? Geen romper er onder, neem ik aan? Vestje erover? En wat voor iets dan?
Jongenskleren zijn zoveel makkelijker voor mij.
Ik had lodger slofjes, de enige die J. niet uitkreeg. Gewoon via bv. wehkamp verkrijgbaar, of via de lodger site. Ze zijn alleen niet heel goedkoop...quote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips waar ik online goedkope warme slofjes voor mijn baby kan kopen?
Hoge Aapies?quote:Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef Burdie het volgende:
Iemand tips waar ik online goedkope warme slofjes voor mijn baby kan kopen?
Hoe vallen die? Mijn baby heeft hele grote voeten... en ik zie er verder geen maat bij staan, alleen maanden?quote:Op maandag 21 april 2014 21:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik had lodger slofjes, de enige die J. niet uitkreeg. Gewoon via bv. wehkamp verkrijgbaar, of via de lodger site. Ze zijn alleen niet heel goedkoop...
J. heeft de maat 5-10 maanden aangehad tot 13 maanden. Z'n voeten waren toen 10.5 cm, en toen waren ze echt te klein...quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe vallen die? Mijn baby heeft hele grote voeten... en ik zie er verder geen maat bij staan, alleen maanden?
Bij Zara niks ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:15 schreef elamanilo het volgende:
Tips voor leuke zomerjasjes voor een meisje? Maat 74/80.. Ik hou wel van manteltjes, maar kan niets vinden tot nu toe..
Via Gularaquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een tip waar ik ScruffyDog Australia in Nederland kan vinden ?
[ afbeelding ]
![]()
Ooh, do want geloof ik. (afhankelijk van wat dat gaat kostenquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een tip waar ik ScruffyDog Australia in Nederland kan vinden ?
[ afbeelding ]
![]()
Is prima hoor!quote:
Oh echt !? wouw !quote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Gulara het volgende:
[..]
Is prima hoor!
Er kwam hier laatst ook al een Australische site voorbij, dus misschien zijn er meer gegadigden voor Down Under spul?
Die stretchrompers vallen een stuk groter inderdaad! De Zeemanrompers zijn in hun geheel vrij breed, weet niet zo goed hoe de beengaten zijn.. Voor die spekkige DREUMESbeentjesquote:Op woensdag 30 april 2014 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand welk merk rompers extra grote openingen hebben voor de beentjes? Ik merk dat mijn dikbil/been zelfs de hema rompers voor een uitdaging zetHet is best apart, maar ze past nog wel in de 62/68 rompers van biologisch katoen van de Hema (terwijl ze 75 cm is
), maar de "normale" hema rompers (die met leuke prints en motiefjes) maat 74/80 zitten eigenlijk te krap om haar beentjes heen (en slobberen om haar lijf).
Ik heb een paar Prenatal rompers hier, die hebben best grote beengaten én zijn verder vrij slank. Voor mijn dame zijn ze eigenlijk net te smal qua romp, maar misschien voor de jouwe wel een aanrader!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand welk merk rompers extra grote openingen hebben voor de beentjes? Ik merk dat mijn dikbil/been zelfs de hema rompers voor een uitdaging zetHet is best apart, maar ze past nog wel in de 62/68 rompers van biologisch katoen van de Hema (terwijl ze 75 cm is
), maar de "normale" hema rompers (die met leuke prints en motiefjes) maat 74/80 zitten eigenlijk te krap om haar beentjes heen (en slobberen om haar lijf).
Dank voor de tipquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef laziness het volgende:
M&S heeft t/m 28 april gratis thuisbezorging.
Ik zag er deze leuke jongensandalen met dichte neus voor een redelijke prijs.
[ afbeelding ]
Vallen smal ja. Smaller dan Aapies !quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:57 schreef hilliebillie het volgende:
Yep, die inderdaad. Hopelijk vallen die een beetje smal d'r smalle lange voeten
O. past nu pas net de 86/92 niet meer en hij draagt verder ook 104/110 dus het valt niet echt kleinquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met kinderregenpakken van de Hema? Bij het lokale filiaal hadden ze ze niet in het assortiment, en online staat er een hele negatieve reactie bij. Zijn ze echt zo slecht of had diegene per ongeluk zo'n maandagochtendexemplaar?
http://www.hema.nl/winkel(...)#product-tab-content
En in welke maat koop je zoiets? Lars draagt nu 104/110 ongeveer, Zou 110/116 passen? Is er bij de maatvoering rekening gehouden met dat het over andere kleding heen moet?
De noppies spijkerbroekjes vallen ook redelijk smal (de gewone, niet de baggy fit). Ben je in NL dan, of wil je online shoppen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 05:50 schreef Gulara het volgende:
Ik ben op zoek naar smalle/slanke jongensbroeken (maat 80-86). Tot nu toe droeg hij leggings/jumpsuits/smalle joggingbroeken, maar nu hij loopt staat dat niet zo charmant.
Maar alle gewone broeken staan voor geen meter.
Nee niet in Nederland, maar ik kan hier maar weinig vinden. En ik weet dat hier meer moeders met smalle jongetjes zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De noppies spijkerbroekjes vallen ook redelijk smal (de gewone, niet de baggy fit). Ben je in NL dan, of wil je online shoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |