En bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef bellelena het volgende:
Klaprooss, ik keek ook even bij de jongetjes en die collectie is ook echt relaxed!
Sonnetje, ja he, ik vind het ook zo schattig, ik kon het niet laten liggen!
Toffe dingen!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:55 schreef mefke79 het volgende:
Leuk jasje Lazi!
Ik heb zaterdag mijn man en de oudste laten kiezen in de 4ff winkel. Oudste koos natuurlijk meteen een vrij duur jasje (hij is gek op vesten/jasjes) maar die heeft hij niet gekregen. Daar kijk in de sale wel weer naar. Gelukkig hadden ze met dezelfde printjes ook een shirt. Grappig, want zelf zou ik iets heel anders uitgezocht hebben. Wel schrok ik van de maat, we hebben een 122/128 gepakt. Hij heeft een nogal lange rug (of korte pootjes) en nu weet ik zeker dat het niet te kort is in september.
[ afbeelding ]
Voor jongste heeft mijn man de keuze gemaakt. Ik kon niet kiezen en kom ook elke keer op hetzelfde uit. Bij dit shirt zit ook een broek, dus die ga ik voor de sale in de gaten houden. Sowieso van deze lijn kon ik zo eigenlijk alles wel inladen, gave ontwerpen. De achterkant is geel.
[ afbeelding ]
En tot slot heb ik voor mezelf deze meegenomen.
[ afbeelding ]
Ze hadden ook een bruin jurkje uit dezelfde lijn als het shirt van jongste, maar om nou in hetzelfde motiefje als mijn zonen te gaan lopen zag ik niet echt zitten.
kwa kleur zou het hier te kwetsbaar zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
[ afbeelding ]
Oeh top, dan bestel ik denk ik die rode, die vond ik het leukste, en als die juist langer valt is dat prima. Ik ben ook niet zo lang als jij, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef mefke79 het volgende:
Over het jurkje, hij was 69,95 dus vergelijkbaar met King Louie oid. Ik heb van KL de xl jurkjes meestal, maar deze gaan niet groter dan L. Dat is goed te doen. De geel/groene en geel/grijze vallen kennelijk korter. De bruine kwam een centimeter of 7 boven mijn knie (ik ben 1.84) en het rode jurkje is net wat langer, net boven mijn knie zeg maar. Heel slak ben ik overigens ook niet, dus ik gebruik nog wat ruimte van het jurkje in de breedte![]()
Het schijnt een proef te zijn om de damesformaten te maken, als ze goed lopen dan komende winter misschien meer. Ik heb al gepleit voor rokjes, want die zijn in de meidenmaten echt heel leuk.
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:37 schreef Mineola het volgende:
Ik vind m ook heel leuk lazi, waar komt ie vandaan?
Must not go back to site...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.
Zij noemen het zo omdat ie waterdicht is maar het is geen regenjas materiaal. Het is gewoon zoals een zomerjas.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Must not go back to site...
Maar t is dus een regenjas?
Wat een leuk jurkjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef -Spring het volgende:
Holy shit Lijn, wat is ze groot. Jurkje staat r goed!
Erg leuk weer, Mef!
L heeft ook weer een 'nieuw' Marktplaatsje
[ link | afbeelding ]
Wat zijn de verzendkosten? Ik zie wel een paar leuke dingenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:37 schreef Mineola het volgende:
Iemand die toevallig ook iets bij mothercare.com wil bestellen? Let me know
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OPquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Twinkly het volgende:
Oh ik wil waarschijnlijk ook wel meedoen! Wat een goede ontdekking, Lazi!
Oh! Hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OP
Maar de verzendkosten zijn minder grappig.
Eentje die trouwens niet in de OP staat, maar wel heel leuk is: http://www.kik-kidoutlet.com/quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik ken hem al een paar jaar. Hij staat ook al heel de tijd in de OP
Maar de verzendkosten zijn minder grappig.
Ik ga mn best doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:26 schreef Mineola het volgende:
Vrijdag?
Is voor vrijdag 12u je bestelling pm'en voor iedereen haalbaar?
Noh, wat doe je jonguh, nu moet ik ALLES kopen daar, ALLES!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eentje die trouwens niet in de OP staat, maar wel heel leuk is: http://www.kik-kidoutlet.com/
Kun jij die toevoegen?
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Kyara het volgende:
Ik moet echt een keer naar de Primark. Nog nooit geweest
(dus ik herken de labeltjes ook niet)
Ja dit idd! Echt een keer gaan hoor kyaraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.
En shirts voor 2,50 en prima kwaliteit enzo
Die in Nijmegen is eindelijk openquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
Schandalig! juist voor je twins is het heel erg leuk.
En shirts voor 2,50 en prima kwaliteit enzo
Primark inderdaad!quote:
Een kennisje van me heeft ze onlangs nog voor haar dochtertje gekocht. Ik ga even voor je vragen waar en wanneer dat was!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik zoek babyslofjes in de vorm van klompjes.
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze voor mijn dochter 11 jaar geleden ook gehad, maar geen idee waar ik ze gekocht had.
Weet iemand of ze nog bestaan en zo ja waar ik ze kan kopen?
Ik kan ze nergens in Enschede vinden en verder woon ik in Duitsland, dus hier liggen ze ook niet!
Ik heb ze zsm nodig, iemand nog tips?
Nou in Portugal heb ik echt zo veel leuke spul voor mijn peuter kunnen vinden maar hier in NL ben in Zaandam geweest en dat was echt 3x niksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:30 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Nou, ik ben dus bij de Primark geweest. Wat ver-schrik-ke-lijk. Te druk, te chaotisch, om gek in te worden. En voor zover ik het kon zien gelukkig ook niet mijn smaak. ;-)
Ik geloof niet dat ik de poging nog eens waag.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik zoek babyslofjes in de vorm van klompjes.
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze voor mijn dochter 11 jaar geleden ook gehad, maar geen idee waar ik ze gekocht had.
Weet iemand of ze nog bestaan en zo ja waar ik ze kan kopen?
Ik kan ze nergens in Enschede vinden en verder woon ik in Duitsland, dus hier liggen ze ook niet!
Ik heb ze zsm nodig, iemand nog tips?
Ja, maar in Nijmegen had de hele bouw vertraging geloof ik. Jaar vertraging geloof ik want de Primark zou eerst maart vorig jaar al open gaan. Maar daar kon Primark zelf niks aan doen. In Arnhem komt het in bestaande bouw dus dat zou sneller moeten kunnen gaan....quote:Op zondag 23 maart 2014 07:31 schreef Poppejans het volgende:
Kyara,volgens mij komt die Primark bij ons dit najaar! Hoop dat het ook echt zo is.Nijmegen heeft heel lang geduurd...
Scheveningen is een beetje ver weg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Een kennisje van me heeft ze onlangs nog voor haar dochtertje gekocht. Ik ga even voor je vragen waar en wanneer dat was!
(Hoe gaat het? Lang niet gezien hier?!)
Zij heeft ze in Scheveningen gekocht. Souvenirwinkeltjes moeten ze ook hebben.
In de herfst pas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef Kyara het volgende:
Hier in de stad wordt ook druk gebouwd aan een Primark. Ben benieuwd wanneer die open gaat.
Aah, thanx! Nog even geduld dus.....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:34 schreef ymme het volgende:
[..]
In de herfst pas.
Zo jammer, was zo leuk geweest vóór de zomer.
Maar nog even wachten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |