Had je mn link nog gezien? Die was niet baseball..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef laziness het volgende:
Ik deed dus mijn beklag over het uiterlijk van de jongens zomerjassen dit seizoen
Vind ik ook echt helemaal niksquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Had je mn link nog gezien? Die was niet baseball..
Ja das waar idd. Name it heeft vaak printjesjassen.. als de meiskes slapen doe ik wel een rondje internet. Noah past zn jas van vorig jaar nog dus dan kan ik tenminste voor iemand anders kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Vind ik ook echt helemaal niksHet is zo ongeloof saai ook voor jongens allemaal.
Softshell vind ik te zweterig voor de zomer.
Sjezus ik ben in een zeik modus. Ik ga wel ff wat anders doen
Nextquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Waar vind ik zonnehoedjes voor jongens? Bij de standaard winkels zag ik alleen meisjesvarianten.
Jammer, had een leuke gezien in maat 104. Is een spijkerjasje met bodywarmer niks ?quote:
Lastig he, heb vorig jaar ook wel even gezocht. Uiteindelijk vond ik er één bij prenatal, niks bijzonders of gaafs maar iig ecrukleurig en.niks meisjesachtigs. Past nu nog trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Waar vind ik zonnehoedjes voor jongens? Bij de standaard winkels zag ik alleen meisjesvarianten.
Wat voor zoek je dan, een printje, of een leuk kleurtje? En heeft die van jou inmiddels geen eigen mening misschienquote:
Ik heb een spijkerjas en vest maar dat voldoet niet het hele seizoen en op alle dagen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer, had een leuke gezien in maat 104. Is een spijkerjasje met bodywarmer niks ?
Geen mening en C&A en H&M heb ik vanochtend alles afgekeurdquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wat voor zoek je dan, een printje, of een leuk kleurtje? En heeft die van jou inmiddels geen eigen mening misschienDan zou ik m meeslepen naar de C&A of H&M oid.
Oh verzoekje, zou je deze 2 in de lijst willen zetten? :
http://www.ernstings-family.de/
http://www.tuunte-fashion.nl/
Wel zo makkelijk denk ik
Protest heeft vaak leuke printjes?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen mening en C&A en H&M heb ik vanochtend alles afgekeurd![]()
Ja leuk printje of kleurtje. Niet weer groen of blauw en niet die verschrikkelijke teksten, cijfers, letters.
Batman dan? Incl.capequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef laziness het volgende:
Wat ik wil bestaat gewoon niet denk ik tenzij ik 80 euro neerleg voor een Smafolk oid en dat weiger ik.
Ja Linda kind zou het geweldig vinden. Gelukkig kijkt ie niet mee![]()
De zon is te vroeg, niet ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Poppedein het volgende:
Zonnehoedjes trouwens gewoon bij de Zeeman (of Wibra?) vorig jaar, simpele marine kleurige voor 2 euro ouzo, denk dat je nu gewoon nog te vroeg bent
oooh die eerste wat een leukerd!quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn kind past nog zijn zomerjas van vorig jaar.
Wel handig![]()
Moet alleen voor de dame een jas, maar dat wordt name it denk ik zo.
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Is er al/ nog sale bij de 4FF winkel? Want dan moet ik binnenkort ook echt gaan. Nieuwprijzen vind ik nog echt te duur voor de uk die snel groeit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben vanochtend bij 4ff in de winkel geweest. En heb niks gekochtDat was ook de bedoeling overigens want zusje en ik gingen alvast een voorselectie maken zodat we daarna nog met man en kleuter uit een beperkt deel van de collectie kunnen kiezen. Dat is alleen dan weer niet gelukt want echt alles was gaaf. En ik heb zelf een jurkje van hen gepast en dat ging
nu nog ff wachten op de juiste kleur.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn kind past nog zijn zomerjas van vorig jaar.
Wel handig![]()
Moet alleen voor de dame een jas, maar dat wordt name it denk ik zo.
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zag ze vanochtend nog bij de hema!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Die van Mini Cirkus met olifantjes is leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:36 schreef mousemicky het volgende:
De buit is binnen:
Mini Cirkus lijkt smal te vallen, en deze lijn van Maxomorra ook. Dikke prima dus!
[ link | afbeelding ]
Kreeg een tijdschrift erbij omdat het vliegtuigenshirt wat ik eigenlijk wou niet meer te vinden was. Maar nu heb ik Dino's, en die zijn cool!
Geloof t nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef Mineola het volgende:
Grrr, alles wat ik wil bij next is uitverkocht ongeveer. En ze vullen dat niet meer aan toch?
Oh is het allemaal leuk en mooie kwaliteit??quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:17 schreef Linda2205 het volgende:
Woah. Mn tuunte-bestelling is er nu al! Supersnel
Nope geen sale. Alleen op de oude collectie op de site.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is er al/ nog sale bij de 4FF winkel? Want dan moet ik binnenkort ook echt gaan. Nieuwprijzen vind ik nog echt te duur voor de uk die snel groeit.
Al bedenk ik me net, ik heb net wat vestjes en longsleeves opgeborgen die toch 5+ maanden gedragen zijn. Niet slecht voor een uk van 14 maanden, die toch echt netjes op zijn curve groeit.
Qua krijgen heb ik trouwens echt pech, genoeg vriendinnen met oudere kinderen, maar allemaal meisjes. Het enige jongentje is ongeveer even oud als J., en draagt dezelfde maat
. Maar ze kunnen dan wel weer leuk samen spelen, da's een voordeel
Daaromquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie, vorig jaar hadden de jongens ook al dezelfde jas
De Actionquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef pessie het volgende:
Zeg, waar kan ik meisjes jeans vinden? Lauren kruipt buiten en ik heb liever dat ze dat doet in een goedkope jeans dan in haar maillot. HM heeft zo te tien niets en HEMA had ik laatst ook al gekeken maar ook niets...
En bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef bellelena het volgende:
Klaprooss, ik keek ook even bij de jongetjes en die collectie is ook echt relaxed!
Sonnetje, ja he, ik vind het ook zo schattig, ik kon het niet laten liggen!
Toffe dingen!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:55 schreef mefke79 het volgende:
Leuk jasje Lazi!
Ik heb zaterdag mijn man en de oudste laten kiezen in de 4ff winkel. Oudste koos natuurlijk meteen een vrij duur jasje (hij is gek op vesten/jasjes) maar die heeft hij niet gekregen. Daar kijk in de sale wel weer naar. Gelukkig hadden ze met dezelfde printjes ook een shirt. Grappig, want zelf zou ik iets heel anders uitgezocht hebben. Wel schrok ik van de maat, we hebben een 122/128 gepakt. Hij heeft een nogal lange rug (of korte pootjes) en nu weet ik zeker dat het niet te kort is in september.
[ afbeelding ]
Voor jongste heeft mijn man de keuze gemaakt. Ik kon niet kiezen en kom ook elke keer op hetzelfde uit. Bij dit shirt zit ook een broek, dus die ga ik voor de sale in de gaten houden. Sowieso van deze lijn kon ik zo eigenlijk alles wel inladen, gave ontwerpen. De achterkant is geel.
[ afbeelding ]
En tot slot heb ik voor mezelf deze meegenomen.
[ afbeelding ]
Ze hadden ook een bruin jurkje uit dezelfde lijn als het shirt van jongste, maar om nou in hetzelfde motiefje als mijn zonen te gaan lopen zag ik niet echt zitten.
kwa kleur zou het hier te kwetsbaar zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
[ afbeelding ]
Oeh top, dan bestel ik denk ik die rode, die vond ik het leukste, en als die juist langer valt is dat prima. Ik ben ook niet zo lang als jij, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 maart 2014 11:40 schreef mefke79 het volgende:
Over het jurkje, hij was 69,95 dus vergelijkbaar met King Louie oid. Ik heb van KL de xl jurkjes meestal, maar deze gaan niet groter dan L. Dat is goed te doen. De geel/groene en geel/grijze vallen kennelijk korter. De bruine kwam een centimeter of 7 boven mijn knie (ik ben 1.84) en het rode jurkje is net wat langer, net boven mijn knie zeg maar. Heel slak ben ik overigens ook niet, dus ik gebruik nog wat ruimte van het jurkje in de breedte![]()
Het schijnt een proef te zijn om de damesformaten te maken, als ze goed lopen dan komende winter misschien meer. Ik heb al gepleit voor rokjes, want die zijn in de meidenmaten echt heel leuk.
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:37 schreef Mineola het volgende:
Ik vind m ook heel leuk lazi, waar komt ie vandaan?
Must not go back to site...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Mothercare.com, dus besteld uit Engeland.
Zij noemen het zo omdat ie waterdicht is maar het is geen regenjas materiaal. Het is gewoon zoals een zomerjas.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Must not go back to site...
Maar t is dus een regenjas?
Wat een leuk jurkjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef -Spring het volgende:
Holy shit Lijn, wat is ze groot. Jurkje staat r goed!
Erg leuk weer, Mef!
L heeft ook weer een 'nieuw' Marktplaatsje
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |