Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.quote:
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.quote:
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.
Dan zou ik zeggen: 'knap', maar 'cute' is wel heel veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteen
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.
Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.
Proost
Stoerquote:
Het was een succes?quote:
Sowiesoquote:
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon drinken of je verdriet verdrinken?
Misschien ben je wel heel strijdlustig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SowiesoIk ben helemaal gesloopt en vond het hartstikke leuk om te doen
Kreeg al gelijk complimenten dat, voor een eerste keer, ik het al hartstikke goed deed
![]()
Zeggen ze vast tegen iedere nieuweling, maar dat boeit niet
De TT zelf is geen grap. Slechts een opmerking.quote:
Ja ik heb die neiging ook wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb die neiging ook wel.
En dan een beetje schelden op de wereld.
Beetje wiet er bij, en voor je het weet rolt er weer een haat tekst uit de pen.
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.
Maar je schrijft teksten?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Cool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijk
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Ik schreef vroeger gedichten, liedjes en verhalen. Ook vaak gemotiveerd door emotie.
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beter
Ja, dat had ik ook. Ik heb intussen wel geleerd om me te uiten. Maar vroeger 'mocht' ik dat niet echt omdat ik dan een aansteller was volgens mijn vader.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beter
Ook in mijn relatie uitte ik me door dingen op papier te zetten voor haar eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.
Bij mij was het ook een ex die het me geleerd heeft. Voornamelijk zijn ouders, die waren heel open over alles. Dat botste best wel in het begin, want ik was dat totaal niet gewend. Maar uiteindelijk kon ik daardoor wel altijd mijn ei kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.
Kritisch...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.
Dat lijkt me nu ook leuk om eens te doen. Gewoon boksen doe ik af en toe al, maar kickboksen is net dat beetje extra.quote:
Wat is er kritisch aan?quote:
Geil.quote:
Gevoelens zijn er niet om te begrijpen, maar om te ervaren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Gevoelens, ik snap ze niet. Kan iemand uitleggen hoe die dingen werken
Dat ervaar ik toch andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelens zijn er niet om te begrijpen, maar om te ervaren.
Wat is je probleem dan? I'm listening.quote:
Dr. Frasier Crane.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? I'm listening.
quote:
Mijn probleem is vooral dat ik nooit goed geleerd heb met gevoelens om te gaan en die te uitten. Daarnaast heb ik sowieso al moeite met gevoelens uiten en er mee omgaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? I'm listening.
Hey engeltjequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga vast lapo hunten
En hi allemaal
Engeltjequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga vast lapo hunten
En hi allemaal
Dat is vrij herkenbaar. Ik heb ook lang moeite gehad om bepaalde dingen te uiten, maar op papier ging dat een stuk makkelijker,quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook in mijn relatie uitte ik me door dingen op papier te zetten voor haar eigenlijk.
In die periode schreef ik ook heel veel. En toen niet alleen negatieve dingen.
Ok, ik merk dat ik een echte man ben. Ik kan niet vier gesprekken tegelijk voeren.quote:
Hi Roycoquote:
Tijntjequote:
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgtquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is vrij herkenbaar. Ik heb ook lang moeite gehad om bepaalde dingen te uiten, maar op papier ging dat een stuk makkelijker,
Gelukkig hebben we het teruglezen nogquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik merk dat ik een echte man ben. Ik kan niet vier gesprekken tegelijk voeren.
Say hello to my little friendquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Royco
Ik had laatst een boek waarin quotes van scarface voorkwam
[..]
Tijntje
[..]
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgt
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgt
Haha, inderdaad. Maar om nu een post te gaan editten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het teruglezen nog
1 ex heeft ze allemaal gelezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt dat ook uit scarface ja.... ik dacht dat dat gewoon n slekte garp van een kennis was
Nooit ever aan toekomstige partners zoiets laten lezen... 1 het was iets uit het verleden 2. dat zou verwerkt dienen te zijn 3. tussen of over een relatie tussen ex en jijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.
Natuurlijk.... maar wel snel zijn... anders wordt je edit niet door quoters meegepaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar om nu een post te gaan editten?
ik schrijf geen gedichten meer voor/over anderen... hoogstens als uiting voor mijzelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 ex heeft ze allemaal gelezen.
Verder heb ik wel mensen gedichten laten lezen die ik over hen/ voor hen geschreven heb
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik net gedaan. Ik heb nu zere armenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga maar ff een rondje kickboxen
en hi Girlie
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookWaarin heb jij zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
To the rescuequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus iemand moet mij maar komen helpen vanavond, zelf kan ik het nu even niet
Te laat vrees ik voor die quote. Misschien heb je gelijk over het laten lezen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet precies weet waar ik die brieven gelaten heb. Wel kwam ik recent mijn eerste 'liefdesbrief' tegen die ik kreeg toen ik in de derde klas zat. Leuk om die weer eens te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nooit ever aan toekomstige partners zoiets laten lezen... 1 het was iets uit het verleden 2. dat zou verwerkt dienen te zijn 3. tussen of over een relatie tussen ex en jij
just my 2 cents
[..]
Natuurlijk.... maar wel snel zijn... anders wordt je edit niet door quoters meegepakt
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nog uitgezonden, of niet?quote:
Doen we nog tc?quote:
Het werkt aanstekelijk, ik ook namelijk.quote:
Meh ben aan het werkquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
TT is dus ook maar een dikke deceptie dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.
Plus dat om 5 uur de wekker weer gaat.
*stapt in de auto*quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil mee in de TCquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog uitgezonden, of niet?
[..]
Doen we nog tc?
Ga dan ook niet zo ver weg wonenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TT is dus ook maar een dikke deceptie dus
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.
Plus dat om 5 uur de wekker weer gaat.
Heb m'n eigen armen ook overbelast helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb m'n eigen armen ook overbelast helaas.
Bier!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar t is werk
En .... je mag nu een welverdiend biertje nemen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Zou een vriendin helpen met de zakelijke kant van d'r praktijk, als dierenarts en daarna lekker uit eten gaan. In plaats daarvan zit ik nog steeds op de praktijk en 2 dieren zien inslapen en een 3e die op sterven ligt
Ja! Strak plan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Doen we nog tc?
Nu vind ik je engquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, je ziet me lachen wanneer je post. Je ziet me... hnnng
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever andersom.
Maar niet nu
Mag de 2e ook?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar t is werk
En .... je mag nu een welverdiend biertje nemen
Op een been kan je niet lopenquote:
Ja, kom danquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om naakt te olieworstelen met TGND
Wat voor smaak?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bier... wel net een zelf gemaakte milkshake op
inb4 dubbelzinnige opmerkingen
Lekkerquote:
Niet meer.quote:
quote:
Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om naakt te olieworstelen met TGND
Ja, 2 katten waren gewoon helemaal op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat is niet vrolijk
Waren/zijn ze heel ziek?
Wat is TC?quote:
Sorry voor de late reactie, mijn laptop deed raar ineens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn probleem is vooral dat ik nooit goed geleerd heb met gevoelens om te gaan en die te uitten. Daarnaast heb ik sowieso al moeite met gevoelens uiten en er mee omgaan
Ook lekker. Het wordt waarschijnlijk aan het fris, de hond gaat mee naar huis.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bier... wel net een zelf gemaakte milkshake op
inb4 dubbelzinnige opmerkingen
Geen idee, ik was op Fas aan het wachten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Doen we nog tc?
Stoute laptopquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, mijn laptop deed raar ineens.
Maar waar loop je nu precies tegenaan? Voor het algemene probleem zou ik iets van therapie aanraden, eigenlijk. Geen idee of je er al iets mee doet?
Hmm, lastig. Kwestie van opbouwen, denk ik. Ben zelf ook wel moeilijk met nieuwe mensen ontmoeten, ik blijf toch hangen in het oude, vertrouwde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stoute laptop![]()
Dat krijg ik ook, heb ik al gehad. Maar het ontbreekt mij aan een goed sociaal netwerk.
Dat is bij mij dus het probleem ik blijf hangen in mijn oude patroonquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Kwestie van opbouwen, denk ik. Ben zelf ook wel moeilijk met nieuwe mensen ontmoeten, ik blijf toch hangen in het oude, vertrouwde.
Ik las aids.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar ff een pakkie wingman condooms besteld
FOK! heeft gewonnen, ik krijg al maanden ads![]()
Ik ook.quote:
En heb je daar nog tijd voor?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:43 schreef Myraela het volgende:
Ik kan nergens een leuke blouse vinden.Ik wil een mooie nieuwe blouse zodat ik me helemaal lekker voel op m'n sollicitatie.
Biertje, het is tenslotte weekendquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen maar heb nog wel zin in een biertje. Wat zal ik doen?
Biertje it is.quote:
Hier, badjasvrouw.quote:
Geen buren die het aan kunnen nemen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen komen mn boksspullen binnenAlleen morgen ben ik de hele dag weg
Anders moet je nog een dag wachten.quote:
Ik heb het woensdag pas nodig, dus kan er toch niet eerder wat mee. Maar tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders moet je nog een dag wachten.Ik heb daar altijd zo'n hekel aan.
Maar dan kun je het zien en voelen en ruiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het woensdag pas nodig, dus kan er toch niet eerder wat mee. Maar toch
Iddquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan kun je het zien en voelen en ruiken.En uitproberen en pics maken.
Bij jou of bij mij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat? Is dat zo raar?quote:
Jonkies.?quote:
Nee, doe ik ook, maar voel me dan wel altijd een debieltje.quote:
Awwwww.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook, maar voel me dan wel altijd een debieltje.
Weertje is goed inderdaad.quote:
Naar omstandigheden wel hoor...quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weertje is goed inderdaad.
Maar met jou ook dus?
vast een broekie vergeleken bij mij.quote:
Okeequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel hoor...
Met jou ook? verslaafd geraakt aan het kickboxen?
fixedquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef rival het volgende:
We zitten hier met allemaal rimpelige kerels en verlepte wijven
Spierpijn is goeeeeed!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee![]()
Met mij alles goedVerslaafd is een groot woord, maar het beviel me erg goed. Nu spierpijn, maar dat is fijn
Morgen/zaterdag krijg ik dus mn eigen boksspullen binnen, en dan vanaf volgende week meetrainen
Jaaquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
en kale kereltjes die zich als vrouw voordoen dus blijkbaar
Ik mis iets hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef rival het volgende:
Whaha dat is irritant, van die spieren die dan gaan trillen enzo...quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaIk geniet er juist van. Al is het soms wat lastig met dingen doen. Ik moet bijvoorbeeld vanavond werken, hele avond dienbladen tillen. Ben bang dat ik dat op den duur meer ga voelen dan ik zou willen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik een man van 53, heb ik 5 kinderen, ben ik gescheiden en heb ik een piemel van 4cmquote:
Wandel ze.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whaha dat is irritant, van die spieren die dan gaan trillen enzo...
Ik heb besloten vandaag niet naar de sportschool te gaan maar gebruik te maken van het mooie weer, dus ik ga lekker rondje lopen
Fijne middag allemaal
Het is dat ik je al eens gezien heb anders zou ik je gelovenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik een man van 53, heb ik 5 kinderen, ben ik gescheiden en heb ik een piemel van 4cm
Toch best knap dan, 5 kinderen met zo'n piemeltje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik een man van 53, heb ik 5 kinderen, ben ik gescheiden en heb ik een piemel van 4cm
Dat ik een kleine piemel heb wil niet zeggen dat ik niet kan spuiten hequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch best knap dan, 5 kinderen met zo'n piemeltje.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiefkinderen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien stuurde ik wel één van mijn dochters. Dat weet je niet..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat ik je al eens gezien heb anders zou ik je geloven
Maar je hebt een vrouw weten te hosselen die én seks én kinderen met je wil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik een kleine piemel heb wil niet zeggen dat ik niet kan spuiten he
O, met lopen denk ik altijd aan wandelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nu gaan we echt hardlopen
Gister wandelen nu opbouwen![]()
Ja, maar die heks is inmiddels ook weer op dr bezem weggevlogen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt een vrouw weten te hosselen die én seks én kinderen met je wil.
Ach tis bewegen toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
O, met lopen denk ik altijd aan wandelen.![]()
Golddigster...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt een vrouw weten te hosselen die én seks én kinderen met je wil.
Op de stok van een ander?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar die heks is inmiddels ook weer op dr bezem weggevlogen..
Zeker! Ik kan niet hardlopen vanwege m'n been, anders was ik er ook aan begonnen.quote:
Plausibelquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien stuurde ik wel één van mijn dochters. Dat weet je niet..
Geld.quote:
Watje ben je ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
Was van de week ook weer gaan hardlopen, meteen 2 dagen spierpijn
Alleen maar paupers hier?quote:
Wat dacht jij, om geld te laten groeien moet je werken/investeren. Dat doe je niet door hier rond te hangen.quote:
Naar de 1e en vanaf daar met de lift.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? ik pak nog steeds de trap ipv de lift hoor
We hebben hier 3 verdiepingen maar ik loop allesquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de 1e en vanaf daar met de lift.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik heb al een nieuwe blouse besteld.
Ik weet al precies wat ik aan ga doen. Ik weet zelfs al welke parfum ik op ga doen. Ik heb alles uitgedacht. Behalve de antwoorden, want dat gaat beter als ik het spontaan hou.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik kom bijna geen vacatures meer tegen voor mij.
Na een poosje heb je altijd dat je bijna op alles al gereageerd hebt. En dat je functies waarvoor je bent afgewezen weer online ziet staan. Ik twijfel dan altijd of ik nóg een keer zou reageren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik kom bijna geen vacatures meer tegen voor mij.
Gewoon doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een poosje heb je altijd dat je bijna op alles al gereageerd hebt. En dat je functies waarvoor je bent afgewezen weer online ziet staan. Ik twijfel dan altijd of ik nóg een keer zou reageren.
Heel vaak zijn dat ook van die pools waar je in zit, maar eigenlijk nooit uit gekozen wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na een poosje heb je altijd dat je bijna op alles al gereageerd hebt. En dat je functies waarvoor je bent afgewezen weer online ziet staan. Ik twijfel dan altijd of ik nóg een keer zou reageren.
Werk ze Faxman.quote:
6 euro voor een kant en klaar-maaltijd uitgeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:59 schreef Myraela het volgende:
Komt een nieuwe kant en klare maaltijd. Gaat 6 euro kosten. En daarvan gaat er dan 5 cent naar een goed doel, zodat arme kindjes ook kunnen eten.
5 cent.![]()
![]()
Die lasagne is 2 keer zo duur als elke andere kant en klaar lasagne en ze kunnen maar 5 cent missen?
Heb ik het nog niet eens over het feit hoe goedkoop je het zelf klaar kunt maken, dan heb je ook geld over om zelf weg te geven.
Bij de MAC begin je pas vanaf de 6, als je tenminste genoeg wilt eten dat je na 30min nog geen hongergevoel krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
6 euro voor een kant en klaar-maaltijd uitgeven.No way.
Marqt verkoopt kant en klaar maaltijden voor 8 euro.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pizza ja?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja zeg, krijg je niet eens de tijd om op mijn vrije middag rustig in de zon een biertje te drinken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg, krijg je niet eens de tijd om op mijn vrije middag rustig in de zon een biertje te drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tja, ik moest kiezen tussen vanavond fitnessen en niet hardlopen of zaterdag fitnessen en vandaag hardlopen. Optie 2 it is...quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik moest kiezen tussen vanavond fitnessen en niet hardlopen of zaterdag fitnessen en vandaag hardlopen. Optie 2 it is...
Slecht idee?quote:
Wie ben ik om daar over te oordelenquote:
Het buurmeisjequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie ben ik om daar over te oordelen
Dan nog zou ik niet weten wat mijn mening in deze ertoe doetquote:
Honden.quote:
Zou ik ooit wel weer willen. Heb nu 2 katten waarmee ik regelmatig selfies maak. Best treurig is het.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Seikcid het volgende:
Heb nu 2 katten waarmee ik regelmatig selfies maak. Best treurig is het.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zou ik ooit wel weer willen. Heb nu 2 katten waarmee ik regelmatig selfies maak. Best treurig is het.
Dat is ook wel zo. Wordt nog wat als ik ga studeren ... Hmmm ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef rival het volgende:
Als ik geen fulltime baan had zou ik ook best een hond willen, nu kan ik dat zo'n beest niet aandoen
Ja precies. Ik ben ook hele dagen weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef rival het volgende:
Als ik geen fulltime baan had zou ik ook best een hond willen, nu kan ik dat zo'n beest niet aandoen
Je hoort het weleens van mensen waar zo'n beest de hele dag thuis zit.... Ik vind dat gewoon niet kunnen. dan ben je egoistisch bezig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Wordt nog wat als ik ga studeren ... Hmmm ...
Maine coonsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook een hond. Maar voorlopig niet
Vanmorgen nog op poezekraamvisite geweest. . Omg cutekleine maine coons
Ja, dat is ook zielig. Honden hebben ook van nature eigenlijk al een soort verlatingsangst. Tegen hun natuur in dat de groep uit elkaar gaat (dat doet een roedel immers niet), dus een marteling. Een paar uurtjes gaat nog wel, maar een hele werkdag. En er dan 's avonds geen zin in hebben omdat je moe bent van het werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoort het weleens van mensen waar zo'n beest de hele dag thuis zit.... Ik vind dat gewoon niet kunnen. dan ben je egoistisch bezig.
Haal katten in huis dan.quote:
Al zou het er wel toe doen, ik ben al mijn hele leven eigenwijs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet weten wat mijn mening in deze ertoe doet
Oke dit komt zo smooth over maar ik heb je nr niet meerquote:
Dat is mijn kater ook. Zou het misschien aan de sekse liggen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Katten zijn ook leuk, maar een hond is toch beter. Heerlijk hoe onnozel dat dier is.
Mannen zijn onnozel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is mijn kater ook. Zou het misschien aan de sekse liggen?
Dat ga ik niet ontkennen.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dit komt zo smooth over maar ik heb je nr niet meer
Vaak is het juist wel leuk hoor.quote:
Het klopt ook wel.quote:
Binky was best intelligent, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Katten zijn ook leuk, maar een hond is toch beter. Heerlijk hoe onnozel dat dier is.
K.C. is ook wel een slimme, maar dat is ook een kleintje. Misschien hebben die toch meer brains ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binky was best intelligent, hoor.
Dat zei ik al ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |