Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.quote:
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.quote:
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.
Dan zou ik zeggen: 'knap', maar 'cute' is wel heel veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar misschien vond ze die verwoording iets te uitdagend zo meteen
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga huilen. Ik geef je tenminste een naamtopic.
Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen huilen niet, wij verdrinken ons verdriet.
Proost
Stoerquote:
Het was een succes?quote:
Sowiesoquote:
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon drinken of je verdriet verdrinken?
Misschien ben je wel heel strijdlustig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SowiesoIk ben helemaal gesloopt en vond het hartstikke leuk om te doen
Kreeg al gelijk complimenten dat, voor een eerste keer, ik het al hartstikke goed deed
![]()
Zeggen ze vast tegen iedere nieuweling, maar dat boeit niet
De TT zelf is geen grap. Slechts een opmerking.quote:
Ja ik heb die neiging ook wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doelde op het laatste. Ik grijp sneller naar drank als ik me kut voel. Maar niet in overdreven mate of zo.
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb die neiging ook wel.
En dan een beetje schelden op de wereld.
Beetje wiet er bij, en voor je het weet rolt er weer een haat tekst uit de pen.
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Wiet doe ik niet als ik me vervelend voel. Want wiet hoort bij happy en relaxed.
Maar je schrijft teksten?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel strijdlustig.
Cool.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hobbymatig, beetje gedichten, soms beetje rappen, al heb ik dat laatste al jaren niet gedaan eigenlijk
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Ik schreef vroeger gedichten, liedjes en verhalen. Ook vaak gemotiveerd door emotie.
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beter
Ja, dat had ik ook. Ik heb intussen wel geleerd om me te uiten. Maar vroeger 'mocht' ik dat niet echt omdat ik dan een aansteller was volgens mijn vader.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje moeite om mezelf te uiten, op papier lukt dat beter
Ook in mijn relatie uitte ik me door dingen op papier te zetten voor haar eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.
Bij mij was het ook een ex die het me geleerd heeft. Voornamelijk zijn ouders, die waren heel open over alles. Dat botste best wel in het begin, want ik was dat totaal niet gewend. Maar uiteindelijk kon ik daardoor wel altijd mijn ei kwijt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er beter in geworden na mijn laatste relatie. Daar had ik er ineens ruimte voor, leek het.
Kritisch...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Leer lezen dan. Ik kan gedrag overigens wel 'cute' vinden en dat kan ook een plus zijn, maar als het om uiterlijk gaat dan ga ik toch voor 'lekker' of 'hot'.
Dat lijkt me nu ook leuk om eens te doen. Gewoon boksen doe ik af en toe al, maar kickboksen is net dat beetje extra.quote:
Wat is er kritisch aan?quote:
Geil.quote:
Gevoelens zijn er niet om te begrijpen, maar om te ervaren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Gevoelens, ik snap ze niet. Kan iemand uitleggen hoe die dingen werken
Dat ervaar ik toch andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelens zijn er niet om te begrijpen, maar om te ervaren.
Wat is je probleem dan? I'm listening.quote:
Dr. Frasier Crane.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? I'm listening.
quote:
Mijn probleem is vooral dat ik nooit goed geleerd heb met gevoelens om te gaan en die te uitten. Daarnaast heb ik sowieso al moeite met gevoelens uiten en er mee omgaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan? I'm listening.
Hey engeltjequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga vast lapo hunten
En hi allemaal
Engeltjequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga vast lapo hunten
En hi allemaal
Dat is vrij herkenbaar. Ik heb ook lang moeite gehad om bepaalde dingen te uiten, maar op papier ging dat een stuk makkelijker,quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook in mijn relatie uitte ik me door dingen op papier te zetten voor haar eigenlijk.
In die periode schreef ik ook heel veel. En toen niet alleen negatieve dingen.
Ok, ik merk dat ik een echte man ben. Ik kan niet vier gesprekken tegelijk voeren.quote:
Hi Roycoquote:
Tijntjequote:
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgtquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is vrij herkenbaar. Ik heb ook lang moeite gehad om bepaalde dingen te uiten, maar op papier ging dat een stuk makkelijker,
Gelukkig hebben we het teruglezen nogquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik merk dat ik een echte man ben. Ik kan niet vier gesprekken tegelijk voeren.
Say hello to my little friendquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Royco
Ik had laatst een boek waarin quotes van scarface voorkwam
[..]
Tijntje
[..]
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgt
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
Vooral als niemand het ooooooit te lezen krijgt
Haha, inderdaad. Maar om nu een post te gaan editten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het teruglezen nog
1 ex heeft ze allemaal gelezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt dat ook uit scarface ja.... ik dacht dat dat gewoon n slekte garp van een kennis was
Nooit ever aan toekomstige partners zoiets laten lezen... 1 het was iets uit het verleden 2. dat zou verwerkt dienen te zijn 3. tussen of over een relatie tussen ex en jijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 tekst aan mijn ex laten lezen. De rest ligt ergens goed weg geborgen. Misschien dat ik ze ooit nog terug ga lezen of dat een toekomstige partner ze te lezen krijgt.
Natuurlijk.... maar wel snel zijn... anders wordt je edit niet door quoters meegepaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar om nu een post te gaan editten?
ik schrijf geen gedichten meer voor/over anderen... hoogstens als uiting voor mijzelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 ex heeft ze allemaal gelezen.
Verder heb ik wel mensen gedichten laten lezen die ik over hen/ voor hen geschreven heb
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik net gedaan. Ik heb nu zere armenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga maar ff een rondje kickboxen
en hi Girlie
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookWaarin heb jij zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
To the rescuequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus iemand moet mij maar komen helpen vanavond, zelf kan ik het nu even niet
Te laat vrees ik voor die quote. Misschien heb je gelijk over het laten lezen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook niet precies weet waar ik die brieven gelaten heb. Wel kwam ik recent mijn eerste 'liefdesbrief' tegen die ik kreeg toen ik in de derde klas zat. Leuk om die weer eens te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nooit ever aan toekomstige partners zoiets laten lezen... 1 het was iets uit het verleden 2. dat zou verwerkt dienen te zijn 3. tussen of over een relatie tussen ex en jij
just my 2 cents
[..]
Natuurlijk.... maar wel snel zijn... anders wordt je edit niet door quoters meegepakt
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nog uitgezonden, of niet?quote:
Doen we nog tc?quote:
Het werkt aanstekelijk, ik ook namelijk.quote:
Meh ben aan het werkquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
TT is dus ook maar een dikke deceptie dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.
Plus dat om 5 uur de wekker weer gaat.
*stapt in de auto*quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil mee in de TCquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog uitgezonden, of niet?
[..]
Doen we nog tc?
Ga dan ook niet zo ver weg wonenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TT is dus ook maar een dikke deceptie dus
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mijn eerste dag in de bouw gehad, ik heb ook geen gevoel meer in veel ledematen.
Plus dat om 5 uur de wekker weer gaat.
Heb m'n eigen armen ook overbelast helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb m'n eigen armen ook overbelast helaas.
Bier!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar t is werk
En .... je mag nu een welverdiend biertje nemen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Zou een vriendin helpen met de zakelijke kant van d'r praktijk, als dierenarts en daarna lekker uit eten gaan. In plaats daarvan zit ik nog steeds op de praktijk en 2 dieren zien inslapen en een 3e die op sterven ligt
Ja! Strak plan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het nog uitgezonden, of niet?
[..]
Doen we nog tc?
Nu vind ik je engquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, je ziet me lachen wanneer je post. Je ziet me... hnnng
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik liever andersom.
Maar niet nu
Mag de 2e ook?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar t is werk
En .... je mag nu een welverdiend biertje nemen
Op een been kan je niet lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |