nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Manchester City van een 2-0 achterstand kunnen terugkomen in Camp Nou?
Zo gaat het bij mij vrijwel altijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik zet het wel aan maar of ik echt aandachtig ga kijken is een tweede.
het zal wel weer luisteren worden en opkijken als de stem van de commentator wordt verheftquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:24 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij vrijwel altijd.
Alba speeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik zet het wel aan maar of ik echt aandachtig ga kijken is een tweede.
J. Alba?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
AGGUUUEEEROOOOOOOOO
[..]
Alba speelt
Ditquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS
Sport1 met Sierd, Aad300, Schelvecchio en Ronald de Boer.
NOS it is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS
Sport1 met Sierd, Aad300, Schelvecchio en Ronald de Boer.
Ik ben geen Johannus, maar ik zeg Cityquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet voor wie ik moet zijn, Johannes zeg het maar.
Zou je wel willen hèquote:
Ik weet het niet zo goed. Barcelona heeft J Alba, dat is een pluspunt. Maar barça is een team voor hijos de putas.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet voor wie ik moet zijn, Johannes zeg het maar.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben geen Johannus, maar ik zeg City
Om daarna te hopen dat ze er in de volgende ronde alsnog hard uittyfen
Dan gaat het dus City wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Barcelona heeft J Alba, dat is een pluspunt. Maar barça is een team voor hijos de putas.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Soy Lionel. Lionel Messi.'' zei hij toen.
Gaan we dan niet, JUICHEN! ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Aguero scoort zeg ik Agueroooo.
Leuk he.
Voortaan in een spoilerquote:
Sierd is anders ook regelmatig te bewonderen bij commentaar op RTL 7.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb normaal geen sport1, dus ben dit commentaar niet gewendMaar Sierd
PSG moet even opstarten, die hebben al 7 jaar lang niet thuis verloren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoaxquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
PSG moet even opstarten, die hebben al 7 jaar lang niet thuis verloren.
100% zeker dat PSG gewoon doorgaat. 95% zeker dat dat zonder veel moeite gebeurd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan zomaar een post zijn waar je later vanavond op terug moet komen
Meest gekke pot wat ik heb gezien( ik denk dat vele er hier mee eens zijn ) was Dortmund - Malaga vorig seizoen. 2 goals in de blessuretijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je frustraties maar uitten in het Farcenal topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
City maakt zo de 1-0, wellicht 2-0 en dan wordt het de scheids te gortig en gaat er een City speler met onterecht rood af.
Speel je ook snooker?quote:
JUICHEN! allemaal als City gaat scoren dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou Louis gedaan hebben?
Op je mobiel ook?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik speel alleen 8 ball pool.
lekkere kaasquote:
Ach wel nee. Leverkusen gingen er zelfs tegen United met 5-0 afquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. Potje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Via dat van Miniclip? Dan speel ik nl wel
gebeurt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
100% zeker dat PSG gewoon doorgaat. 95% zeker dat dat zonder veel moeite gebeurd.
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar kregen, was waarschijnlijk hun beste wedstrijd onder Moyes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ach wel nee. Leverkusen gingen er zelfs tegen United met 5-0 af
Twijvel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom twijfel ik daarover toch altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik zie nog geen witte vlekken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Is barca al sneu aan het zuigen bij de scheids.
Het Duitse voetbal stelt niet zoveel voor, alleen Bayern München en Dortmund kunnen er wat van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ze dat voor elkaar kregen, was waarschijnlijk hun beste wedstrijd onder Moyes.
Play with Friends denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Cool. Als je me zegt hoe ik users kan zoekenhaha
Barcelona wordt gewoon onderschat. Ze zijn misschien iets minder dan 3-4 jaar terug maar behoren nog altijd tot de 3 beste ploegen ter wereld.quote:
Waarom niet he.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kan ik nog een keer dat moment tussen Lescott en Messi zien
Zometeen de beelden vragen, heb je een moment voor me?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kan ik nog een keer dat moment tussen Lescott en Messi zien
PSG hoort daar ook wel bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona wordt gewoon onderschat. Ze zijn misschien iets minder dan 3-4 jaar terug maar behoren nog altijd tot de 3 beste ploegen ter wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
PSG won maar met 4-0 bij Leverkusen, United won daar met 5-0, matig clubje dus dat PSG lekker in Frankrijk blijven.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Jij dacht dat Jan Willem de mol wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
PSG won maar met 4-0 bij Leverkusen, United won daar met 5-0, matig clubje dus dat PSG lekker in Frankrijk blijven.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik dacht dat alleen vrouwen naar Wie is de Mol kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij dacht dat Jan Willem de mol was
En ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen naar Wie is de Mol kijken.
Mannen die naar Wie is de mol kijken nadat Jennifer Hoffman uitgeschakeld isquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Best leuk programma. Barca genaaid.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom haat je op mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mannen die naar Wie is de mol kijken nadat Jennifer Hoffman uitgeschakeld is
Jenniferquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mannen die naar Wie is de mol kijken nadat Jennifer Hoffman uitgeschakeld is
Al hield ik ook nog rekening met Sofie dus zal het Freek of Suzan wel zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij dacht dat Jan Willem de mol was
is goed, ik geef het even door aan Johannes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey jongens, ik meld mijzelf alvast voor curve fever in de rust.
Ik doe ook wel meequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is goed, ik geef het even door aan Johannes.
thnxquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is goed, ik geef het even door aan Johannes.
Comedy capers?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef TheGeneral het volgende:
Mooi dat als Messi de bal heeft je de paniek bij die verdedigers ziet
niemand vindt dat erg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zal maar zijn laatste tweets niet posten
Ik denk Sofie sinds uitzending 2. Freek en Suzan kan ik me niet voorstellen, dus je hebt gelijk 1 van hun is het.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Al hield ik ook nog rekening met Sofie dus zal het Freek of Suzan wel zijn.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk Sofie sinds uitzending 2. Freek en Suzan kan ik me niet voorstellen, dus je hebt gelijk 1 van hun is het.
Die Sofie doet veel te overdreven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk Sofie sinds uitzending 2. Freek en Suzan kan ik me niet voorstellen, dus je hebt gelijk 1 van hun is het.
Flikker toch op met je Belgies man, die maken alleen het verschil op de training!quote:
Wie is dat?quote:
Sofie Fatale van Kill Billquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Flikker toch op met je Belgies man, die maken alleen het verschil op de training!
[..]
Wie is dat?
Suzan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
VehMesdekurquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou Bossie jouw username uitspreken?
Die Tigo danquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Sofie doet veel te overdreven.
http://forum.fok.nl/topic/2084808/3/50#137671709quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
kan er eens een keer niet gefloten worden, godsallemachtig zeg.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Jeroen Grueter zit zichzelf weer lekker af te trekken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik laatst tijdens het sappen even bleef hangen bij Widm, toen die Sofie net een geile blik opzette tegen die stoïcijnse presentator. Ik reken erop dat je een gifje hebt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Sofie doet veel te overdreven.
Gebruik je fantasie maar eens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik laatst tijdens het sappen even bleef hangen bij Widm, toen die Sofie net een geile blik opzette tegen die stoïcijnse presentator. Ik reken erop dat je een gifje hebt?
Het gerucht gaat dat Ronaldo die heeft gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Vind ik ook jaWie heeft hem eigenlijk gemaakt?
zap naar sport 1 dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jeroen Grueter houdt je kutbek govderdomme man
Dat zou ik wel een sof vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Sofie is de mol
onder de voorwaarde dat JW niet terugkeert
Ach boeie die hebben zo'n brede selectie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij wordt dat hele elftal van Sjittie gewoon geschorst bij een gele kaart
En anders kopen ze last minute ff wat bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ach boeie die hebben zo'n brede selectie.
Die was goed inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik laatst tijdens het sappen even bleef hangen bij Widm, toen die Sofie net een geile blik opzette tegen die stoïcijnse presentator. Ik reken erop dat je een gifje hebt?
Gratis deze maand...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet ik stream, want ik heb geen Sport1.
26 miljoen pond gekostquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Milner kan er echt helemaal niks van.
Dan heb je dus geen tv, want iedereen heeft nu Sport 1.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet ik stream, want ik heb geen Sport1.
Ik doe niets anders godverdomme. Valt me tegen dat je wel de tettengif van Jennifer hebt, maar deze aanlokkelijke blik van Sofie niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie maar eens.
Na een simpele google-opdracht welquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een sof vinden.
Snap je 'm.
Ik ook niet, heb geen digitale tv. Heb zelfs geen buitenlandse zendersquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen tv, want iedereen heeft nu Sport 1.
Beetje jammer dat je daar google voor nodig had.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na een simpele google-opdracht wel
Leuk grapje
rechtenstudent*quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je daar google voor nodig had.
Moet een rechten student niet met taal om kunnen gaan?
31 miljoen euro ongeveerquote:
Alle kerels in het WIDM topic vinden Sofie maar nietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik doe niets anders godverdomme. Valt me tegen dat je wel de tettengif van Jennifer hebt, maar deze aanlokkelijke blik van Sofie niet.
Jan Dirk Stouten en ik vinden dat je je moet gaan schamen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rechtenstudent*
Maar eigenlijk wel. Ik moet zeggen dat ik me nu ook wel een beetje schaam.
pics? ik kijk het niet nlquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Alle kerels in het WIDM topic vinden Sofie maar niets
Ik vind het op Jennifer na het beste.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar het zit niet in het pakketquote:
Alleen ben ik totaal geen zeiker op het gebied van mode, maar zij draagt echte hele lelijke jurkjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen tv, want iedereen heeft nu Sport 1.
Ik ken heel dat figuur niet, maar toen ik die paar seconden keek groeide mijn interesse, zowel figuurlijk als letterlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Uh, ik ben er niet tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten, ik wilde het er nog bijzetten zelfsquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja. Jij vergeet de engelsman inflatie.
Net alsof ik zelf zoveel gifs maak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik doe niets anders godverdomme. Valt me tegen dat je wel de tettengif van Jennifer hebt, maar deze aanlokkelijke blik van Sofie niet.
Ze ziet er ook niet uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef alleen maar 3FM te zeggen en jij hebt al een harde plassert, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, ik ben er niet tijdens de uitzending.
Sofie![]()
![]()
Dan lijkt mij 10 miljoen zelfs nog ruim geschat. Carrol bijvoorbeeld koste mijn inziens zo'n 5 miljoen euro omgerekend 40 miljoen pond.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten, ik wilde het er nog bijzetten zelfs
Oh dat ben ik wel met je eens ja. Van die hobbezakken met Miss Etam uitstralingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen ben ik totaal geen zeiker op het gebied van mode, maar zij draagt echte hele lelijke jurkjes.
Als je al niet bekend staat om de kwaliteitsgifs, dan ben je op den fora beroemd om je kunst hen op te zoeken en meteen als de nood aan de man is de gifs te deponeren in het topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik zelf zoveel gifs maak.
Claudiaquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef alleen maar 3FM te zeggen en jij hebt al een harde plassert, dus dat telt niet.
Johannes, ben jij eigenlijk familie van?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef alleen maar 3FM te zeggen en jij hebt al een harde plassert, dus dat telt niet.
Sofie is lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, Johan Derksen is een verre afstammeling van mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Johannes, ben jij eigenlijk familie van?
Ik had al een donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Johan Derksen is een verre afstammeling van mij.
Over Derksen gesproken, hoe zit het trouwens met de copacabana trip tijdens het WK van VBL?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Johan Derksen is een verre afstammeling van mij.
Wat vindt Alors?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe er mee wat je wil he, deze is voor Grifte
[ afbeelding ]
Ja, ik heb al een vliegtuigje geboekt en de mods gooien we halverwege de zee in Videla style.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over Derksen gesproken, hoe zit het trouwens met de copacabana trip tijdens het WK van VBL?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe er mee wat je wil he, deze is voor Grifte
[ afbeelding ]
Het is geen Zlata nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets. Je zou spontaan homo worden als je der ziet.
Ik vind haar wel mooi, maar deze collage vind ik haar geen recht doen.quote:
Die van haar zijn inderdaad gruwelijk lelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |