quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Toch vind ik dit nog steeds een kek muziekje.
WTF waar kijk ik naar? Ik dacht dat ik naar een Oh Oh Cherso spin off keekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Pauw en Witteman is ook begonnen, maar er zitten zulke kutgasten dat ik waarschijnlijk het wereldwijde web maar eens opga om naar lekkere wijven te kijken.
Disclosure?quote:
Ik kijk alleen omdat ik hoop dat het ESF liedje de grond in wordt geboord. De rest is weer drie keer niks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Pauw en Witteman is ook begonnen, maar er zitten zulke kutgasten dat ik waarschijnlijk het wereldwijde web maar eens opga om naar lekkere wijven te kijken.
Dat andere nummer vond ik wel tof ja. Dit is op zich niet slecht maar voor onder zo'n compilatie snap ik het totaal nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Disclosure?
Heerlijk joh alors
Nee daar past het niet inderdaad. Maar wel een fijn uitgaansplaatje. White Noise en Latch vind ik wel fijner ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat andere nummer vond ik wel tof ja. Dit is op zich niet slecht maar voor onder zo'n compilatie snap ik het totaal niet
Speciaal voor jou ben ik naar het topic gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |