Dus iemand wil desktop + android apps ontwikkelen, wat allebei in Java kan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan met html en js prima androidapps bouwen.
En over android had ik heengelezen.
Html en js zijn wel iets makkelijker te leren dan java. Even cordova erbij en gaan.
HTML & Javascriptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:56 schreef Catch22- het volgende:
Dat bestaat niet. Helaas.
Begin eens met javascript en html. Of als je echt native apps wil maken (en je dus maar op 1 platform wil richten) op objective c (iOs) en java (android, vziw)
Java zeg jij? Niet iets met C of Phyton of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dude?
Hij wilt voor de computer en android. Java pakt beide aan. Dan kom jij met html, javascript, objective C? :![]()
Ik zou als ik hem was gewoon beginnen met Java, kan je op beide platformen prima je gang gaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef Kraan-Water het volgende:
[..]
HTML & Javascript
Beide zijn web development talen en dat laatste is een scripttaal, voor zover ik weet dat alleen de browser kan lezen.
HTML is geen eens een taal...
Overigens bedankt voor de reactie.
Het kan ook in JavaScript, wat is je punt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus iemand wil desktop + android apps ontwikkelen, wat allebei in Java kan.
En dan raad jij een combinatie van html/js aan (die met tools naar android moet) en dan nog maar weer een 3e taal voor de desktop?
Ja. En het kan ook door direct in de instructieset van de cpu te programmeren met assembly. Betekend dat ook dat je het moet doen? En al helemaal als een beginner het vraagt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het kan ook in JavaScript, wat is je punt?
Wat een tyfus vergelijkingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja. En het kan ook door direct in de instructieset van de cpu te programmeren met assembly. Betekend dat ook dat je het moet doen? En al helemaal als een beginner het vraagt.
Kut trol
Een beginner gelijk Java aansmeren zonder een uitleg geven, dat is pas hersenloos. Hou gewoon alsjeblieft op, je verneukt een prima topic met ontzettende bagger die je waarschijnlijk geleerd hebt in de schoolbanken en je nu hersenloos nablaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef CrashO het volgende:
Een beginner wil voor desktop & android gaan ontwikkelen. Waarom dan direct meerdere talen voor gaan stellen terwijl hij het gewoon in 1 kan? Daarna doorontwikkelen naar flexibelere oplossingen kan altijd nog.
Wie is er nou hersenloos
zoveel maakt t niet uit hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef CrashO het volgende:
Ik vind Java de grootste aids op deze planeet, niks schoolbanken. Verdien al 6 jaar me brood met C#.
Maar voor deze case is het de beste oplossing.
En waar staat de L in HTML dan voor?quote:
Language.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:29 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
En waar staat de L in HTML dan voor?
jahoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Kraan-Water het volgende:
[..]
Language.
Maar ik duidde erop dat het een in zoverre makkelijke taal is dat het niet eens als taal kan worden beschouwd.
Wat zeg je nou weer? Omdat het makkelijk, is het geen taal?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Kraan-Water het volgende:
[..]
Language.
Maar ik duidde erop dat het een in zoverre makkelijke taal is dat het niet eens als taal kan worden beschouwd.
Hoe heb je Java geleerd? Op internet of via een boek?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
C#: Geleerd op school, maar verder niet echt serieus gebruikt.
C, C++: Idem.
Java: Geleerd omdat ik Android apps wilde ontwikkelen.
SCL, FBD: Geleerd op school.
Gastquote:Op zondag 16 maart 2014 10:26 schreef Kraan-Water het volgende:
[..]
Language.
Ik heb de tutorials van derek banas gevolgd. Verder heb ik mijn info hiervandaan gehaald.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef Kraan-Water het volgende:
[..]
Hoe heb je Java geleerd? Op internet of via een boek?
Oh oke. Kennen jullie trouwens ook alles naast het programmeren? Dus stel dat je c#/c++ kent, kennen jullie dan ook het technische gedeelte en alle begrippen zoals het bitsysteem etc.. of alleen hoe je de taal gebruikt en kan gebruiken, verder niet.quote:e.net/p/2s.gif[/img] Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef Tijn het volgende:
Ik zou gewoon op Wikipedia kijken als ik een globale indruk wil krijgen van een taal die ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |