nee bij jou zou dat ook nogal raar zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet er niet aan denken, iemand van 15 jaar jonger.
Op een zekere leeftijd ga je daar overheen komen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet er niet aan denken, iemand van 15 jaar jonger.
xDquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
nee bij jou zou dat ook nogal raar zijn.
5 jaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
nee bij jou zou dat ook nogal raar zijn.
quote:
Damn ik dacht dat mijn opa met 22 jaar het goed deedquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas, trouwens...
NWS / Man trouwt met 70 jaar jongere vrouw
Vertel me het niet.. ik wil eeuwig zo oud blijven als nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Op een zekere leeftijd ga je daar overheen komen.
Ik betrap me zo langzamerhand op die leeftijd.
Omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas, trouwens...
NWS / Man trouwt met 70 jaar jongere vrouw
We missen je wel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt hier de NWS-slowchat wel
Hoe heet die kerel eigenlijk?quote:
We missen peppi en kokki hierquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt hier de NWS-slowchat wel
Ad van der Bergquote:
Stagiaires heet dat in vakjargon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs heeft toch altijd vriendinnetjes van 20?
Hij wordt volgende week 70...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adriaan Pieter (Ad) van den Berg (Rotterdam, 18 maart 1944) is een Nederlandse activist die pleit voor acceptatie van seks tussen volwassenen en kinderen. Hij was voorzitter van de vereniging MARTIJN en oprichter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit.[1]
Van den Berg kwam op 31 mei 2006 in opspraak nadat hij voor de camera's van de actualiteitenrubriek NOVA uitlegde waar zijn pas opgerichte partij voor stond, en dat hij zelf ook pedofiele gevoelens heeft. Volgens Van den Berg heerst er in Nederland een taboe op pedofilie en wordt dat "doodgezwegen". Hij vindt dat kinderen "zelf kunnen aangeven of ze klaar zijn voor seks".
grgr
Lekker kuntrie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar het ESF-nummer.
Als het maar niet te slijmerig is.
quote:
Ik weet genoegquote:Adriaan Pieter (Ad) van den Berg (Rotterdam, 18 maart 1944) is een Nederlandse activist die pleit voor acceptatie van seks tussen volwassenen en kinderen. Hij was voorzitter van de vereniging MARTIJN en oprichter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit.
Omdat DWDD.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom elke dag die kut talkshows uit amerika
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom elke dag die kut talkshows uit amerika
Nu op tvquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze een Ellen DeGeneres leeftijd had en die is 56
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |