Zijn vliegtuigen niet bestendig tegen blikseminslagen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wellicht blikseminslag. De mogelijkheid daarvan is wel te checken.
Het lijkt me zelfs dat je in de nacht niet meer kan zien dan dat er een lichtbron in de lucht is. Of dat een vliegtuig is en of dat intact is, dat is natuurlijk niet te onderscheiden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Zucht. Dat iemand op 250km afstand kan zien dat een vliegtuig van 64m lang nog intact lijkt is uiteraard per definitie onzin.
2 tegelijk wordt wel tricky ivm het spanningsverschil heb ik 'ns gelezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn vliegtuigen niet bestendig tegen blikseminslagen?
Komeetachtige vlammende streep?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Zucht. Dat iemand op 250km afstand kan zien dat een vliegtuig van 64m lang nog intact lijkt is uiteraard per definitie onzin.
Ja. Bliksem zal het echt niet zijn geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, en het was mooi weer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Vooral als je spleetogen hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:46 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar hoe kan je met bewolking op 250 km een vliegtuig zien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Momenteel is het bewolkt daar. Morgen maar 'ns checken hoe het een paar dagen geleden was.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar hoe kan je met bewolking op 250 km een vliegtuig zien?
Dat weet ik niet precies, dat las ik toen ik vanochtend na mijn powernapje weer online kwam, dus is het de OP in gegaan. Heb geen bronnen gezien waar het ontkracht of bevestigd werd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef DeParo het volgende:
Maar dat hele McKay verhaal was toch ontkracht?!
Dacht ik ook, door een of andere journalist.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef DeParo het volgende:
Maar dat hele McKay verhaal was toch ontkracht?!
Helemaal waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef matthijst het volgende:
De vraag is ondertussen: wat is echt...
Hehe, ik ga niet weer zo'n idiote nacht door als gisteren, ik moet ook nog werken zo. En net een heerlijk zakje groene creativiteitsverbeteraar (was mijn benaming voor de evaluatie van een vriend van me op kantoor in Duitslandquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef matthijst het volgende:
Matador is voorlopig wakker: google jij McKay's nummer ff, dan kan je m wakker bellen
Je bedoelt waar dat debris ligt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef mschol het volgende:
hoelang duurt het voordat ze bij de aangegeven plek zijn/de plek van dichterbij hebben kunnen observeren?
met een vliegtuig (straaljager van de luchtmacht ofzo, die deden toch mee?) moet je er toch zo zijn?
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, als een buitenlander hier via google terecht komt dan leest hij ook de raarste dingen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijn
Maar dat zijn we toch ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |