abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137681507
hoelang duurt het voordat ze bij de aangegeven plek zijn/de plek van dichterbij hebben kunnen observeren?

met een vliegtuig (straaljager van de luchtmacht ofzo, die deden toch mee?) moet je er toch zo zijn?
pi_137681538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef mschol het volgende:
hoelang duurt het voordat ze bij de aangegeven plek zijn/de plek van dichterbij hebben kunnen observeren?

met een vliegtuig (straaljager van de luchtmacht ofzo, die deden toch mee?) moet je er toch zo zijn?
Je bedoelt waar dat debris ligt?

Het is nu 08:18 daar, dus een nieuwe zoekdag begint weer, lijkt me. Afwachten denk ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137681547
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef matthijst het volgende:

Maar goed, als een buitenlander hier via google terecht komt dan leest hij ook de raarste dingen :)
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137681556
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

*)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137681584
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:

[..]

Maar dat zijn we toch ook?
pi_137681595
Ik volg het effe niet meer.
Die Chinese satelliet beelden behoren toch niet tot het McKay verhaal of wel?

edit:

quote:
Van nu.nl:
'Mogelijk wrakstukken vermist vliegtuig gesignaleerd'
Een Chinese satelliet heeft mogelijk wrakstukken waargenomen van het vliegtuig van Malaysia Airlines dat al sinds zaterdag vermist wordt.

Dat meldt de BBC woensdag op basis van een bericht van de Chinese regering.

Op de satellietbeelden zijn mogelijk drie wrakstukken op zee zichtbaar. De beelden zijn zondag gemaakt, een dag nadat het vliegtuig van de radar verdween.

Volgens de coördinaten zouden de foto's ten oosten van Maleisië en zuidelijk van Vietnam zijn gemaakt. Chinese media melden dat het grootste wrakstuk zo'n 22 bij 24 meter is.

Volgens de BBC was er communicatie met de Boeing 777 totdat het boven de Zuid-Chinese zee van de radar verdween. Tot dat moment leek er volgens de radiofragmenten niets aan de hand te zijn met het toestel.

Woensdagochtend heeft China de zoektocht naar het sinds zaterdag vermiste toestel uitgebreid. Het vliegtuig was op weg van Kuala Lumpur naar Peking en verdween tussen Maleisië en het zuiden van Vietnam uit beeld.

De locatie van het vliegtuig is sinds de verdwijning onderwerp van speculatie. In totaal beslaat het zoekgebied nu 93.000 vierkante kilometer. Dat is de oppervlakte van Hongarije.

Dinsdag spraken autoriteiten in Maleisië nog over een mogelijke waarneming van het vliegtuig in de buurt van Kota Bharu, honderden kilometers ten zuidwesten van de geplande route.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:22:41 #277
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_137681607
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:21 schreef Infection het volgende:

[..]

Maar dat zijn we toch ook?
Gelukkig maar dacht dat ik de enige was.
pi_137681668
Volgens de eigebaar van het olieplatform is de mail echt verstuurd.
pi_137681693
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Gelukkig maar dacht dat ik de enige was.
Op FOK!? Dat zal niet vaak voorkomen.
pi_137681858
Op CNN wordt flink getwijfeld of deze stukken van het vliegveld komen, zeer groot en zouden uit specifieke gedeeltes moeten komen, daarnaast zouden grote brokstukken zoals die schijnbaar moeten zinken wellicht. Daarnaast is het te geconcentreerd en zou je een ander formaat kunnen verwachten wellicht.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 00:37:11 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137681880
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helemaal waar.

En dan is onze team effort een stuk beter geslaagd dan hoe de Maleiers die arme families behandelen, denk ik zo.
waarom steeds het woord maleiers? Het zal vast grappig bedoeld zijn maar voor zover ik weet is het een scheldwoord :? Niet echt gepast om dat zo te zeggen lijkt me -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137681958
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

waarom steeds het woord maleiers? Het zal vast grappig bedoeld zijn maar voor zover ik weet is het een scheldwoord :? Niet echt gepast om dat zo te zeggen lijkt me -O-
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maleiers

;)
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 00:49:46 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137682090
quote:
:D ik ken het alleen als een scheldwoord, 'die is zo scheel als een maleier' _O- dan neem ik mijn woorden terug :*

Het is nu ook op BBC breaking news, zou het dan toch?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137682252
Daarnaast is het volgens CNN vreemd dat China van die wazige foto's publiceert terwijl ze mogelijkheden hebben om dat beter te doen.
pi_137682275
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D ik ken het alleen als een scheldwoord, 'die is zo scheel als een maleier' _O- dan neem ik mijn woorden terug :*

Het is nu ook op BBC breaking news, zou het dan toch?
Jij bent ook Hagenese? ;) EDIT: ah Utreg zie ik. Ja, daar wordt het ook gebruikt. In ieder geval door mij.

-----------------

Die brokstukken zijn vermoedelijk niet van het vliegtuig, wat DeParo al zegt. Eerst zien dan geloven lijkt me de wijze les van de dramatische chaos van de afgelopen dagen.... :X

--------

Net weer een lading werk gekregen dus ga die nieuwe OP niet scoren, denk ik...

pi_137682397
Met elke extra aanwijzing lijkt het nog vreemder te worden.
pi_137682458
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef DeParo het volgende:
Met elke extra aanwijzing lijkt het nog vreemder te worden.
  donderdag 13 maart 2014 @ 01:28:57 #288
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137682536
Mid air op zwart gegaan, daarna opgedoken als een militair vluchtnummer, iedereen zit nu in een geheime CIA cel :7 ?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137682565
Voelt iemand zich geroepen morgen de OP bij te gaan houden of zal ik hem nemen? Ondertussen werken en updates in de gaten houden. :7

donderdag 13 maart 2014 @ 01:41:15 #290
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137682628
Stel dat men helemaal niks meer gaat vinden, hoe lang zullen ze dan nog doorgaan met zoeken?

Een maand of 2-3?
pi_137682641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Stel dat men helemaal niks meer gaat vinden, hoe lang zullen ze dan nog doorgaan met zoeken?

Een maand of 2-3?
ik denk eerder een jaar of 2-3
het is vrij cruciaal om die dozen te vinden, omdat ze willen weten waarom hij uit de lucht gedonderd is.. als het een constructie probleem is kunnen ze kijken of dat bij andere vliegtuigen van hetzelfde type ook zo is..
pi_137682661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik denk eerder een jaar of 2-3
het is vrij cruciaal om die dozen te vinden, omdat ze willen weten waarom hij uit de lucht gedonderd is.. als het een constructie probleem is kunnen ze kijken of dat bij andere vliegtuigen van hetzelfde type ook zo is..
Ik had het op dit tijdstip niet beter kunnen verwoorden.
  donderdag 13 maart 2014 @ 01:48:26 #293
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137682689
Ik mag hopen dat we black boxes eens uitrusten met een GPS unit... moet toch te doen zijn. :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137682721
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik had het op dit tijdstip niet beter kunnen verwoorden.
Hear hear.

Met wekelijks vliegen ben ik ook wel erg benieuwd wat hier nou aan de hand is... kan ik met al die zelfmoordende piloten, afbrekende transponders, "spontane" decompressies en verdwenen vliegtuigen nog wel veilig naar mijn werk? :X

pi_137682761
Jullie schuld:

GC / Dagcijfers #231

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_137682766
quote:
16s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie schuld:

GC / Dagcijfers #231

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt geen leven, gefeliciteerd.. ^O^ :Y)
pi_137682771
quote:
16s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie schuld:

GC / Dagcijfers #231

SPOILER
gefeliciteerd
:P
pi_137682785
dit topic is nu wel bijna vol...
pi_137682831
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:01 schreef mschol het volgende:

[..]

je hebt geen leven, gefeliciteerd.. ^O^ :Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:02 schreef gijsman het volgende:

[..]

gefeliciteerd
:P
Dank heren
Hehe, dat "blijkt". Na de werkdag op FOK! volgt er nog een voor mijn echte werkgever... ;)

pi_137682833
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:04 schreef mschol het volgende:
dit topic is nu wel bijna vol...
bijna...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')