Je bedoelt waar dat debris ligt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:18 schreef mschol het volgende:
hoelang duurt het voordat ze bij de aangegeven plek zijn/de plek van dichterbij hebben kunnen observeren?
met een vliegtuig (straaljager van de luchtmacht ofzo, die deden toch mee?) moet je er toch zo zijn?
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef matthijst het volgende:
Maar goed, als een buitenlander hier via google terecht komt dan leest hij ook de raarste dingen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijn
Maar dat zijn we toch ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef eight het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld denken dat wij allemaal stoned zijn
quote:Van nu.nl:
'Mogelijk wrakstukken vermist vliegtuig gesignaleerd'
Een Chinese satelliet heeft mogelijk wrakstukken waargenomen van het vliegtuig van Malaysia Airlines dat al sinds zaterdag vermist wordt.
Dat meldt de BBC woensdag op basis van een bericht van de Chinese regering.
Op de satellietbeelden zijn mogelijk drie wrakstukken op zee zichtbaar. De beelden zijn zondag gemaakt, een dag nadat het vliegtuig van de radar verdween.
Volgens de coördinaten zouden de foto's ten oosten van Maleisië en zuidelijk van Vietnam zijn gemaakt. Chinese media melden dat het grootste wrakstuk zo'n 22 bij 24 meter is.
Volgens de BBC was er communicatie met de Boeing 777 totdat het boven de Zuid-Chinese zee van de radar verdween. Tot dat moment leek er volgens de radiofragmenten niets aan de hand te zijn met het toestel.
Woensdagochtend heeft China de zoektocht naar het sinds zaterdag vermiste toestel uitgebreid. Het vliegtuig was op weg van Kuala Lumpur naar Peking en verdween tussen Maleisië en het zuiden van Vietnam uit beeld.
De locatie van het vliegtuig is sinds de verdwijning onderwerp van speculatie. In totaal beslaat het zoekgebied nu 93.000 vierkante kilometer. Dat is de oppervlakte van Hongarije.
Dinsdag spraken autoriteiten in Maleisië nog over een mogelijke waarneming van het vliegtuig in de buurt van Kota Bharu, honderden kilometers ten zuidwesten van de geplande route.
Op FOK!? Dat zal niet vaak voorkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dacht dat ik de enige was.
waarom steeds het woord maleiers? Het zal vast grappig bedoeld zijn maar voor zover ik weet is het een scheldwoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal waar.
En dan is onze team effort een stuk beter geslaagd dan hoe de Maleiers die arme families behandelen, denk ik zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maleiersquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
waarom steeds het woord maleiers? Het zal vast grappig bedoeld zijn maar voor zover ik weet is het een scheldwoordNiet echt gepast om dat zo te zeggen lijkt me
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:41 schreef Infection het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maleiers
Jij bent ook Hagenese?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]ik ken het alleen als een scheldwoord, 'die is zo scheel als een maleier'
dan neem ik mijn woorden terug
Het is nu ook op BBC breaking news, zou het dan toch?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef DeParo het volgende:
Met elke extra aanwijzing lijkt het nog vreemder te worden.
ik denk eerder een jaar of 2-3quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Stel dat men helemaal niks meer gaat vinden, hoe lang zullen ze dan nog doorgaan met zoeken?
Een maand of 2-3?
Ik had het op dit tijdstip niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk eerder een jaar of 2-3
het is vrij cruciaal om die dozen te vinden, omdat ze willen weten waarom hij uit de lucht gedonderd is.. als het een constructie probleem is kunnen ze kijken of dat bij andere vliegtuigen van hetzelfde type ook zo is..
Hear hear.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had het op dit tijdstip niet beter kunnen verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie schuld:
GC / Dagcijfers #231je hebt geen leven, gefeliciteerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
Jullie schuld:
GC / Dagcijfers #231gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:01 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen leven, gefeliciteerd..![]()
Dank herenquote:
bijna...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |