abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137766481
Als je de K nog moet kijken ga je toch niet naar F1 Nieuwtjes?

ALLE nieuws-bronnen laten ook uitslagen en race-verslagen zien.

Vreemd.
Calm down, please!
pi_137768122
Waarom is Vettel langzamer dan Ricciardo en beide Toro Rosso's?
.
pi_137768209
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:56 schreef Fer het volgende:
Waarom is Vettel langzamer dan Ricciardo en beide Toro Rosso's?
quote:
MELBOURNE, Australia - Reigning Formula One world champion Sebastian Vettel says he can't understand why he struggled so much in a rain-hit qualifying for the Australian Grand Prix on Saturday, pushing him down to a starting grid spot of 12th for Sunday's race.

Vettel, who is aiming for his fifth-straight drivers' championship, was brought down to earth at a rainy Albert Park street circuit, finishing well off the pace of pole sitter Lewis Hamilton and his new Red Bull teammate Daniel Ricciardo.

The German described the handling of his car as "horrible" during pre-qualifying practice, and things only got worse in qualifying

"Once it started to rain, I was struggling with drivability ... it made life pretty difficult," Vettel said.

Though disappointed with his own poor grid position, Vettel was buoyed by Ricciardo's performance, which indicated Red Bull was not far off the pace of the front-running Mercedes despite a trouble-strewn preseason in which the team suffered an array of problems with the new V6 turbo hybrid engine.

"There is performance in the car and that is the important thing," Vettel said. "We have a quick car and we just need to make it robust and reliable, but that's better than having a robust and reliable car and trying to make that quick."

Vettel was at a loss to explain why Ricciardo's car was apparently so much easier to drive.

"There was not supposed to be a difference between the cars so today was not too happy on my side and we need to understand that, but fortunately it worked for him, so at least we have one car where it belongs."
http://www.tsn.ca/auto_racing/story/?id=446336
Calm down, please!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:45:17 #129
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_137769607
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nice :D
Hij had zich netjes gekleed, nette broek, schoenen en overhemd, keycord om je nek met pasje in je borstzak en net doen alsof je er dagelijks komt... de beveiliging op de circuits is normaal gesporken veel minder scherp, hoop mensen extern ingehuurd, die letten vooral op fans, niet op nette mensen.
pi_137783645
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:55 schreef Googolplexian het volgende:
Als je de K nog moet kijken ga je toch niet naar F1 Nieuwtjes?

ALLE nieuws-bronnen laten ook uitslagen en race-verslagen zien.

Vreemd.
Topic stond nog open, en wat ik las viel nog wel redelijk mee, hoor :P

Had gedacht dat het hier meer over die technische veranderingen zou gaan, in vergelijking met vorig seizoen.

En zeker omdat we ook - aparte - racetopics hebben, die ik uiteraard wel vermeden heb. Net zoals het 1 uur Journaal, het radionieuws, FOK!sport, andere sites waarop een uitslag in een titel zou kunnen staan, enz.

Ik miste het geklets a la BBC over wat er allemaal anders is en hoe het uitwerkt, gister heel erg bij (een hh van) vt2 in het commentaar van Sport1. Bleek het de 'beruchte' Ronald van Dam te zijn. Maar goed dat ik die vorig seizoen lekker kon omzeilen. Ik mis er niks aan (of nou ja, wel een heleboel aan uitleg, dus).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 16 maart 2014 @ 21:20:18 #131
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137817846
Kunnen ze randdebiel Kobacrashi niet voor het leven schorsen? Wat een ontzettende lulhannes, mijn hele manager naar de vaantjes :(

Edit: Oeps, verkeerde topic :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 maart 2014 @ 21:23:14 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_137818067
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:20 schreef flipsen het volgende:
Kunnen ze randdebiel Kobacrashi niet voor het leven schorsen? Wat een ontzettende lulhannes, mijn hele manager naar de vaantjes :(

Edit: Oeps, verkeerde topic :o
Terechte klacht wel, ik kan ook wel inpakken voor de rest van het jaar :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 16 maart 2014 @ 21:23:45 #133
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137818115
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Terechte klacht wel, ik kan ook wel inpakken voor de rest van het jaar :')
Lees net op het F1 nieuws dat het een technisch probleem was en het blijft dus onbestraft -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 maart 2014 @ 21:24:50 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_137818202
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef flipsen het volgende:

[..]

Lees net op het F1 nieuws dat het een technisch probleem was en het blijft dus onbestraft -O-
Ik geloof echt niet dat het 100% komt door dat probleem, hij knalde ook op Raikkonen vlak nadat ie op de rem trapte volgens mij...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 maart 2014 @ 21:27:29 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_137818400
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef flipsen het volgende:

[..]

Lees net op het F1 nieuws dat het een technisch probleem was en het blijft dus onbestraft -O-
daar moeten we ons nog over buigen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_137819501
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik geloof echt niet dat het 100% komt door dat probleem, hij knalde ook op Raikkonen vlak nadat ie op de rem trapte volgens mij...
Blijft lastig remmen, zonder werkende reminstallatie.
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 maart 2014 @ 21:53:08 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_137820290
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef Fer het volgende:

[..]

Blijft lastig remmen, zonder werkende reminstallatie.


Koba was toch nog verder van Raikkonen verwijderd dan ik dacht, hij begint iig hier met remmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_137820764
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Koba was toch nog verder van Raikkonen verwijderd dan ik dacht, hij begint iig hier met remmen.
Ja roken zullen die voorste banden wel doen, maar als de achterkant niet mee remt knal je gewoon op de voorligger.
.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:00:12 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137820899
Ik had meer zoiets van "Ja, zo doe ik het ook in het F1 spelletje en als het niet lukt begin ik gewoon opnieuw" :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:46:10 #140
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_137824506
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:00 schreef flipsen het volgende:
Ik had meer zoiets van "Ja, zo doe ik het ook in het F1 spelletje en als het niet lukt begin ik gewoon opnieuw" :P
Haha en als je achteraf toch niet zo blij met met je startpositie: restart weekend. :P
  maandag 17 maart 2014 @ 00:59:00 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_137829570
Een nieuwtjestopic met alleen maar gezanik over de manager en een race incident. Wat een bedroevend niveau ook weer. Ik stop wel met het volgen van dit topic, nieuwtjes worden i.i.g. niet meer gepost *zucht*
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 17 maart 2014 @ 07:12:48 #142
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137830400
Kan iemand beknopt proberen uit te leggen hoe het zit met het testen van die wagens voor aanvang van het seizoen. Ik neem toch aan dat alle teams met een beetje fatsoenlijk budget ergens een testcircuit hebben en de hele winter daar alles kunnen testen tot het een lieve lust is.

Maar uit de wintertesten leek het wel alsof sommige teams daar voor het eerst hun auto aan hadden gezet. Dan zijn 12 testdagen uitermate karig natuurlijk om fatsoenlijk aan de start te verschijnen bij het begin van het seizoen.

Tot drie jaar geleden keek ik eigenlijk nooit Formule 1, tot ik in 2011 een keer aan de haren werd meegesleept door mijn vriendin om in Barcelona naar een testmiddag te kijken. En vorig jaar op de Nurnbergring geweest en sindsdien ben ik het alleen maar meer gaan volgen. Maar van dat test reglement begrijp ik geen hol. En google maakt mij vooralsnog niet veel wijzer.
»» Democracy is so overrated »»
  maandag 17 maart 2014 @ 08:06:12 #143
194695 franklop
Fran knock
pi_137830698
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:12 schreef RoelerMF het volgende:
Kan iemand beknopt proberen uit te leggen hoe het zit met het testen van die wagens voor aanvang van het seizoen. Ik neem toch aan dat alle teams met een beetje fatsoenlijk budget ergens een testcircuit hebben en de hele winter daar alles kunnen testen tot het een lieve lust is.

Maar uit de wintertesten leek het wel alsof sommige teams daar voor het eerst hun auto aan hadden gezet. Dan zijn 12 testdagen uitermate karig natuurlijk om fatsoenlijk aan de start te verschijnen bij het begin van het seizoen.

Tot drie jaar geleden keek ik eigenlijk nooit Formule 1, tot ik in 2011 een keer aan de haren werd meegesleept door mijn vriendin om in Barcelona naar een testmiddag te kijken. En vorig jaar op de Nurnbergring geweest en sindsdien ben ik het alleen maar meer gaan volgen. Maar van dat test reglement begrijp ik geen hol. En google maakt mij vooralsnog niet veel wijzer.
komt allemaal Door testrestricties van de fia. Zijn maar bepaald aantal dagen dat er getest mag worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 17 maart 2014 @ 09:20:44 #144
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137831636
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:12 schreef RoelerMF het volgende:
Kan iemand beknopt proberen uit te leggen hoe het zit met het testen van die wagens voor aanvang van het seizoen. Ik neem toch aan dat alle teams met een beetje fatsoenlijk budget ergens een testcircuit hebben en de hele winter daar alles kunnen testen tot het een lieve lust is.

Maar uit de wintertesten leek het wel alsof sommige teams daar voor het eerst hun auto aan hadden gezet. Dan zijn 12 testdagen uitermate karig natuurlijk om fatsoenlijk aan de start te verschijnen bij het begin van het seizoen.

Tot drie jaar geleden keek ik eigenlijk nooit Formule 1, tot ik in 2011 een keer aan de haren werd meegesleept door mijn vriendin om in Barcelona naar een testmiddag te kijken. En vorig jaar op de Nurnbergring geweest en sindsdien ben ik het alleen maar meer gaan volgen. Maar van dat test reglement begrijp ik geen hol. En google maakt mij vooralsnog niet veel wijzer.
Zoals Franklop al zegt komt het door de testrestricties.

Ter voorkoming dat de kosten uit de hand gaan lopen en de verschillen tussen rijke en arme teams oplopen hebben ze afgesproken een limiet te stellen in het aantal testdagen.

Zelf een circuit aanleggen en onbeperkt erop rijden is alleen voor de gefortuneerde teams weg gelegd en dat hebben ze genivelleerd.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137841415
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef twiFight het volgende:
Een nieuwtjestopic met alleen maar gezanik over de manager en een race incident. Wat een bedroevend niveau ook weer. Ik stop wel met het volgen van dit topic, nieuwtjes worden i.i.g. niet meer gepost *zucht*
Nou nou dat valt toch ook wel mee.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:51:46 #146
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137845811
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 00:59 schreef twiFight het volgende:
Een nieuwtjestopic met alleen maar gezanik over de manager en een race incident. Wat een bedroevend niveau ook weer. Ik stop wel met het volgen van dit topic, nieuwtjes worden i.i.g. niet meer gepost *zucht*
yo mazzel :W
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 18 maart 2014 @ 06:42:37 #147
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137872126
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 08:06 schreef franklop het volgende:

[..]

komt allemaal Door testrestricties van de fia. Zijn maar bepaald aantal dagen dat er getest mag worden
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zoals Franklop al zegt komt het door de testrestricties.

Ter voorkoming dat de kosten uit de hand gaan lopen en de verschillen tussen rijke en arme teams oplopen hebben ze afgesproken een limiet te stellen in het aantal testdagen.

Zelf een circuit aanleggen en onbeperkt erop rijden is alleen voor de gefortuneerde teams weg gelegd en dat hebben ze genivelleerd.
Bedankt voor de antwoorden. Valt mij tegen dat die rijke teams er nog niet in zijn geslaagd om om de regels heen te werken zodat ze toch meer kunnen testen met motoren e.d. ;)
»» Democracy is so overrated »»
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:53:00 #148
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137873114
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:42 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de antwoorden. Valt mij tegen dat die rijke teams er nog niet in zijn geslaagd om om de regels heen te werken zodat ze toch meer kunnen testen met motoren e.d. ;)
Mercedes vorig jaar....
Hebben ze geprobeerd maar goed in het geheim testen wordt lastig maar ze hebben t geprobeerd hahah
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137877051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 06:42 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de antwoorden. Valt mij tegen dat die rijke teams er nog niet in zijn geslaagd om om de regels heen te werken zodat ze toch meer kunnen testen met motoren e.d. ;)
Ferrari en renault schijnen hun motoren the hebben getest in aangepaste wagens (niet F1)
http://www.gptoday.com/de(...)_V6_turbo_F1_engine/
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:05:53 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137880395
richardsf1 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 13:02:26 Bernie has hit out at the sound of the new #F1 engines:http://t.co/NPl8x1oSAv reageer retweet
Ecclestone: These cars don’t sound like racing cars

quote:
Formula One supremo Bernie Ecclestone has expressed his concern over the new V6 turbo engines, and warns that the sport needs to investigate how to make them sound more like “proper racing cars”.

“I was not horrified by the noise. I was horrified by the lack of it,” Ecclestone told ESPNF1.

The new generation of Formula One, which is based largely around hybrid and energy recovery systems, was criticised over the weekend by Australian Grand Prix Corporation (AGPC) Chairmen, Ron Walker.

”I was absolutely delighted with the whole weekend, but I was not too happy with the sound,” said Walker.

The AGPC believes that the lack of sound takes away from the spectacle that surrounds Albert Park for three days in March, and is a clear breach of contract.

Chief Officer of the AGPC Andrew Westacott also weighed in on the topic.

“We pay for a product, we’ve got contracts in place, we are looking at those very, very seriously because we reckon there has probably been some breaches,” he said.

“Ron is right with regards to their contract. And I was sorry to be proved right with what I’ve said all along; these cars don’t sound like racing cars,” Ecclestone said.

Alonso

Ecclestone also added that Walker is not the only promoter that’s concerned by the lack of sound generated by the new generation engines.

Team principals have spoken their minds on the subject, however shrugged off the uproar made by fans and other respected figures in F1. Most Team Principals expect fans to forget the sounds of the V8, suggesting they’ll “get used to it”.

Ecclestone is now exploring options to enhance the sound of the engines and appease fans who have threatened to stop following the sport.

“I’ve been speaking with Jean [Todt, FIA president] this afternoon and what I’ve said is that we need to see whether there is some way of making them sound like racing cars. I don’t know whether it’s possible but we should investigate. I think let’s get the first few races out of the way and then maybe look to do something. We can’t wait all season; it could be too late by then.”

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')