Kip knippen, zo deed m'n huisgenoot in Capelle het ookquote:
Zelf vind ik de quinoa erg lekker en vervang het al vaker voor rijst. Is goed en gezond als je een koolhydraat arm dieet volgt.Zelf haal ik het inderdaad bij een biologische winkel. En weet bij sligro heb je veel meer producten met deze quinoaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.smulweb.nl/rec(...)tjes-en-veel-kruiden
Deze
Je UI, ik raak in de warquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat is knut niet randdebiel.
Platrollen met de deegroller en dan knippen die hapquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kip knippen, zo deed m'n huisgenoot in Capelle het ook
Deze man.quote:
Ik haat snijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kip knippen, zo deed m'n huisgenoot in Capelle het ook
Bedankt parel62quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf vind ik de quinoa erg lekker en vervang het al vaker voor rijst. Is goed en gezond als je een koolhydraat arm dieet volgt.Zelf haal ik het inderdaad bij een biologische winkel. En weet bij sligro heb je veel meer producten met deze quinoa
Jawel, dat is je kloon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat is knut niet randdebiel.
Omdat kip vies aanvoelt? Ben je een homo of zo goffedomme.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Platrollen met de deegroller en dan knippen die hap
Liefst eerst ff vlinderen maarja dan heb je een vies mes en ga je niet meer knippen
Ontdekt potverdrie. Hadden jullie mij toch jonger ingeschat he?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Nasi a lá Johannes een bekend Duits gerecht geweest.
Ha! In je gezicht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn, Bruno is geen kloon van Knut.
Nee is leukquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat kip vies aanvoelt? Ben je een homo of zo goffedomme.
quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW BRA POW POW POW POWquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn, Bruno is geen kloon van Knut.
Ik vind snijden kut. Sowieso heb ik mijn vingertopje er een keer afgesneden, sindsdien knip ikquote:
Ooh dus je bent zijn broerquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Er is al een klooncheck geweest
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hier ga ik de show mee stelen in de biologische winkel
Bruno vervang in dat gerecht de quinoa voor couscous en je hebt een kanjerlekkere hipstervrije maaltijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:36 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hier ga ik de show mee stelen in de biologische winkel
Geen idee. Kom er alleen wanneer Heracles speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een zeikgemeente ook, er is verder toch helemaal niets in dat dorp?
wat een kut uiquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW BRA POW POW POW POW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |