Je verwoordde het ook redelijk domquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut KLB vanwege twee woordjes gooien ze heel mijn topic dicht,
verander die post dan gewoon.
Hmmm ook wel lekker, een idee voor morgenquote:
Ik hou niet zo van taco'squote:
Owja dat wist ik al, ik zie alleen de link nog nietquote:
Genoeg ideetjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet ook koken, maar nog geen idee wat ik ga maken
Mannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgende week alleen maar ongezond eten denk ik, want alleen thuis
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgende week alleen maar ongezond eten denk ik, want alleen thuis
Ik verwoorde het zo als het gebeurde..quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je verwoordde het ook redelijk dom
Salade met wat sate.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik heb wel zin in zomers eten voor vanavond
maar ik weet niet wat
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier volgt het recept van meesterkok vermeer:
Je kookt rijst.
Ondertussen doe je ook vlees in een pan, in dit geval heb ik nog wat shoarma vlees. Daar voeg je groenten aan toe. En even later ook nog nasimix + water.
Rijst afgieten, mengen, gas uitzetten.
Variatietip: flikker er sambal doorheen.
Groeten,
Herman den Blijker en Johannes
Maak die quinoa salade die ik hier wel eens gepost heb. Die is echt moeilijk lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
maar ik weet niet wat
Je kunt het het beste met oude rijst doen.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
jij bent echt in je vijftiende levensjaar blijven hangen he?
Ik ben geen hipster en eet derhalve geen quinoaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak die quinoa salade die ik hier wel eens gepost heb. Die is echt moeilijk lekker.
een goede saladequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
maar ik weet niet wat
Nou nou nou, beledig mijn kookkunsten maar weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is gewoon normale nasi toch
Niet inzien hoe culinair hoogstaand dat recept isquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo maakt iedereen het tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou, beledig mijn kookkunsten maar weer
nasi is gewoon gebakken rijst, daar zijn tig variaties mogelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, is echt goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster en eet derhalve geen quinoa
Ik ga niet alleen frituur eten hoor. Doe ik misschien 1 keertjequote:
Bovendien heeft de instructie het gas uit te zetten na afloop al vele ongelukken voorkomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet inzien hoe culinair hoogstaand dat recept is
quinoa?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak die quinoa salade die ik hier wel eens gepost heb. Die is echt moeilijk lekker.
Ooh dus dat was Hitler vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien heeft de instructie het gas uit te zetten na afloop al vele ongelukken voorkomen
Shoarma in je nasi. Wat een gekkigheid in huizen Johannesquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen gas, ik heb inductiequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien heeft de instructie het gas uit te zetten na afloop al vele ongelukken voorkomen
Ik had het over de andere benamingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwoorde het zo als het gebeurde..
En die knaapjes terroristen noemen is natuurlijk een beetje sensatie zoeken.
Nu ben ik benieuwd naar die 1/10e deelquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo komen 9/10 posts over je eigen leven over
Dat geeft het een extra bitequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shoarma in je nasi. Wat een gekkigheid in huizen Johannes![]()
De Groningse boeren walgen al bij het idee.
die gaan over bekkenstoten en daarin lijkt het dus meer alsof je 8 bentquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar die 1/10e deel
Ah, nu snap ik de verwarringquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen gas, ik heb inductie
Krokantje, houd je de groente ook bijtgaar?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geeft het een extra bite
Ik hoorde pas op de radio hoe je het uitspreekt, het schijnt zoveel gegeten te worden door die idioten die denken dat het superfood is dat er schaarste is onder de mensen die het al eeuwen eten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quinoa?
Ik ging googlen en dacht
Als ik wat eerder geboren was geweest had ik vele miljoenen levens kunnen redden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dus dat was Hitler vergeten.
niet gewoon kienowa?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoorde pas op de radio hoe je het uitspreekt, het schijnt zoveel gegeten te worden door die idioten die denken dat het superfood is dat er schaarste is onder de mensen die het al eeuwen eten.
Ok Knut.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
die gaan over bekkenstoten en daarin lijkt het dus meer alsof je 8 bent
Dan had Nasi a lá Johannes een bekend Duits gerecht geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik wat eerder geboren was geweest had ik vele miljoenen levens kunnen redden.
Het mocht jammer genoeg niet zo zijn
Dat varieert per chef. Alhoewel jij er ongetwijfeld bijtgare worteltjes doorheen wilquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krokantje, houd je de groente ook bijtgaar?
Er kan maar 1 knut zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dat is knut niet randdebiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |