Zo ben ikquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut verveeld zich zo erg op zijn nieuwe werk![]()
En dan toch topprestaties leveren vanzelfsprekend.
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
He ik word wel BHV-er.
Dan snap ik niet waarom je je zo erg verveeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ontwerp dildo's en buttpluggen.
Nou ja zegquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opgekanjert met dat teringwijf uit Bulgarije.
Tja, ik hoef alleen m'n eigen toplul na te boetseren dus de uitdaging is er wel vanaf ondertussenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je je zo erg verveeld.
Dan ben je niet bepaald een creatief persoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tja, ik hoef alleen m'n eigen toplul na te boetseren dus de uitdaging is er wel vanaf ondertussen
Neequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij ook op het feestje?
http://www.rotterdamfesti(...)-rotterdam-centraal/
Ach het enige goede uit Rotterdam is de trein naar Amsterdam xd xdquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom jij ook op het feestje?
http://www.rotterdamfesti(...)-rotterdam-centraal/
Sterktequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn kies doet nu toch wel een beetje pijn
*verveeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je je zo erg verveeld.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het enige goede uit Rotterdam is de trein naar Amsterdam xd xd
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je niet bepaald een creatief persoon.
Graag gedaanquote:
Heb je een beetje goede cijfers op school?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even ondertiteling gedownload. Nu huiswerk maken oh joy
Donequote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop dan op zijn minst Immortal erin. Die schuld krijg jij toch wel ook al doe/deed ik het
House of Cards.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef Iwanius het volgende:
Middag voetbalcracks.
Zin in een potje Champions League straks? Of verkiezen we gewoon de buitenlucht/terrasje en de samenvatting later op de avond als het al aardedonker is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
Ooh geen nieuw stadion?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:49 schreef hafcfan het volgende:
Heracles krijgt vnv eindelijk toestemming voor het verbouwen van het stadion
Mooi publiek vooral,quote:
Nasi a la Johannes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet ook koken, maar nog geen idee wat ik ga maken
Je verwoordde het ook redelijk domquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut KLB vanwege twee woordjes gooien ze heel mijn topic dicht,
verander die post dan gewoon.
Hmmm ook wel lekker, een idee voor morgenquote:
Ik hou niet zo van taco'squote:
Owja dat wist ik al, ik zie alleen de link nog nietquote:
Genoeg ideetjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet ook koken, maar nog geen idee wat ik ga maken
Mannenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgende week alleen maar ongezond eten denk ik, want alleen thuis
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgende week alleen maar ongezond eten denk ik, want alleen thuis
Ik verwoorde het zo als het gebeurde..quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je verwoordde het ook redelijk dom
Salade met wat sate.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik heb wel zin in zomers eten voor vanavond
maar ik weet niet wat
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier volgt het recept van meesterkok vermeer:
Je kookt rijst.
Ondertussen doe je ook vlees in een pan, in dit geval heb ik nog wat shoarma vlees. Daar voeg je groenten aan toe. En even later ook nog nasimix + water.
Rijst afgieten, mengen, gas uitzetten.
Variatietip: flikker er sambal doorheen.
Groeten,
Herman den Blijker en Johannes
Maak die quinoa salade die ik hier wel eens gepost heb. Die is echt moeilijk lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
maar ik weet niet wat
Je kunt het het beste met oude rijst doen.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
jij bent echt in je vijftiende levensjaar blijven hangen he?
Ik ben geen hipster en eet derhalve geen quinoaquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak die quinoa salade die ik hier wel eens gepost heb. Die is echt moeilijk lekker.
een goede saladequote:Op woensdag 12 maart 2014 16:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
maar ik weet niet wat
Nou nou nou, beledig mijn kookkunsten maar weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is gewoon normale nasi toch
Niet inzien hoe culinair hoogstaand dat recept isquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo maakt iedereen het tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou, beledig mijn kookkunsten maar weer
nasi is gewoon gebakken rijst, daar zijn tig variaties mogelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, is echt goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster en eet derhalve geen quinoa
Ik ga niet alleen frituur eten hoor. Doe ik misschien 1 keertjequote:
Bovendien heeft de instructie het gas uit te zetten na afloop al vele ongelukken voorkomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet inzien hoe culinair hoogstaand dat recept is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |