SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Gio meldt bij het centraal maar 2 dingen:quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eerst maar in centraal melden. Die Gio zwamt de hele dag door en hij denkt er alleen nog maar over. Maar het zou top zijn, dat meen ik![]()
![]()
Hij krijgt zelfs geen seks vanavond..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef isax het volgende:
bil: ik maak het uit ruud giegelgiegel
was het ooit dan aan?
Laf mannetje. Had ie mee moeten komen toen Paul er nog was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gio zegt voor de grap dat hij sigaretten en zakgeld wil afschaffen. En wil nog eens goed naar het boodschappengeld kijken.
Zonder sigaretten/zakgeld komt Paul nooit meer terug.
is niet erg, zo lang hij maar gepijpt word.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs geen seks vanavond..
Ze drong zich weer aan hem op hè?quote:
Dan heeft hij meer dan zij .quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef Joezi het volgende:
Ruud heeft een mooi lichaam maar een lelijk hoofd zegt Billy
billy in haar utopia?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou vooruit, wie kopt 'm in
[ afbeelding ]
Zeg doe eens liefquote:
doe eens lief johquote:
Nemen ze niet mee! Chemisch afvalquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou vooruit, wie kopt 'm in
[ afbeelding ]
Al gestemd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef zwellever het volgende:
Zo,vieze alco psygopaat pisluierer Paultje er uit,eens kijken wat voor invloed dat op de rest van die mongolen heeft,benieuwd of er een een op durft te staan nou.
Trouwens nooit meer terug met die Paul; 375 aan bankjes en een nog twrijfelachtige 1400euro heeft die vent op gebracht in 2,5 maand en zeker 12000 gekost,onze nep aannnemer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn bitjes en ander gereedschap zal ook wel snel overal rondslingerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zitten nu paul zijn bier op te zuipen,ze missen hem echt
Hebben ze met het Lotje tikken soms 10 jaar van haar leeftijd afgetikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Gut, ze wil een briefje schrijven: Ik vind je lief.
Heb ik al gezegd, die wil sowieso de toko overnemen. Gio op het geld. Dat is toch een handpop, vinger in zijn reet en hij doet precies wat je wiltquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
emile grijpt wel zijn kans nu paul weg is
Als Paul er niet was geweest dan zaten ze nog steeds in een put te schijten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef zwellever het volgende:
Zo,vieze alco psygopaat pisluierer Paultje er uit,eens kijken wat voor invloed dat op de rest van die mongolen heeft,benieuwd of er een een op durft te staan nou.
Trouwens nooit meer terug met die Paul; 375 aan bankjes en een nog twrijfelachtige 1400euro heeft die vent op gebracht in 2,5 maand en zeker 12000 gekost,onze nep aannnemer![]()
Lot baalde al dat ie zijn sigaretten had meegenomen (was 10 minuten na zijn vertrek)quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zitten nu paul zijn bier op te zuipen,ze missen hem echt
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Al gestemd?Drie keer raden hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
naar Jimmy tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Gut, ze wil een briefje schrijven: Ik vind je lief.
Verwacht jij van de anderen enige verantwoordelijkheid dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
emile grijpt wel zijn kans nu paul weg is
heeft ie vast bewust gedaan jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Lot baalde al dat ie zijn sigaretten had meegenomen (was 10 minuten na zijn vertrek)
In het schriftje van Jimmy.quote:
vanas zorgt goed voor zichzelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef oma-Nijn het volgende:
In de wei hebben ze het eerste glas wijn alweer op
Iedereen doet alsof je gestudeerd moet hebben om een wc/douce aan te sluiten,zo moeilijk is dat ook weer nier,zelfs zo'n twaalf ambachten en dertien ongelukken figuur als Paul heeft het kunnen lerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als Paul er niet was geweest dan zaten ze nog steeds in een put te schijten.
Hallo zeg, mag het wat minder?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef zwellever het volgende:
Nee, maar je moet het wel dóén.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef zwellever het volgende:
Iedereen doet alsof je gestudeerd moet hebben om een wc/douce aan te sluiten,zo moeilijk is dat ook weer nier,zelfs zo'n twaalf ambachten en dertien ongelukken figuur als Paul heeft het kunnen leren
Ik hoor haar mopperen: niets doet dat mens, ging dat over Laura?quote:
Paul was allesbehalve mijn favoriete bewoner, maar hij heeft wel zijn handen laten wapperen. Moeilijk of niet, hij deed het toch mooi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef zwellever het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof je gestudeerd moet hebben om een wc/douce aan te sluiten,zo moeilijk is dat ook weer nier,zelfs zo'n twaalf ambachten en dertien ongelukken figuur als Paul heeft het kunnen leren
oh ik dacht al; Over wie heeft ze het. Ze praatte in haar zelf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef D-B het volgende:
Laura Zenderkamer.
Andrea: Niets doet dat mens helemaal niets.
Ja, maar je zit daar met twee filosofen, drie kunstenaars en vier chronische luiaards.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef zwellever het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik best begrijpen. Paul is een grote egoïst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Lot baalde al dat ie zijn sigaretten had meegenomen (was 10 minuten na zijn vertrek)
Geen idee ik denk van wel want ze hoorde de naam Laura door de speakerquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor haar mopperen: niets doet dat mens, ging dat over Laura?
Het maakt weer eens geluid...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef D-B het volgende:
Laura Zenderkamer.
Andrea: Niets doet dat mens helemaal niets.
en een aandachttrekker, beetje opzichtig met een catheter rond gaan lopen .....quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik best begrijpen. Paul is een grote egoïst.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Je zou toch maar de hele dag naar ons moeten kijken, daar word je toch ook niet vrolijk van."
Waarom zit Lotte nou aan Isa's voeten te snuffellen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Bief en Stuk komen even buurten bij de zonnekloppers
[ afbeelding ]
Kijken of ze mooie schoenen heeft die ze kan stelen aanpassen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zit Lotte nou aan Isa's voeten te snuffellen?
Ha, ha... Hij heeft wel iets weg van een zwerver... (hij leest hier niet mee..quote:
9 luiaards dus eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar je zit daar met twee filosofen, drie kunstenaars en vier chronische luiaards.
Last van dr buttplug.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Flow3r het volgende:
wat loopt ze toch te kreunen en te steunen![]()
[ afbeelding ]
Joey: We hebben gehoord, alleen nog maar 2 persoonbedden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan allemaal 2 persoonsbedden maken?![]()
Lot vindt het prima om dan bij Joey te liggen
isa wil dat ook wel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan allemaal 2 persoonsbedden maken?![]()
Lot vindt het prima om dan bij Joey te liggen
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Isa knuffelt met iedereen, die heb ik nog nooit gehoord over 'meer'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Precies, als je dan in een 2-persoonsbed gaat met zo'n kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.
Jawel, gisteren uitgebreid aan Billy bij de koeien verteldquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.
is vermoeiend hoor, de hele dag landjepikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Flow3r het volgende:
wat loopt ze toch te kreunen en te steunen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |