Ik hoor haar mopperen: niets doet dat mens, ging dat over Laura?quote:
Paul was allesbehalve mijn favoriete bewoner, maar hij heeft wel zijn handen laten wapperen. Moeilijk of niet, hij deed het toch mooi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef zwellever het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof je gestudeerd moet hebben om een wc/douce aan te sluiten,zo moeilijk is dat ook weer nier,zelfs zo'n twaalf ambachten en dertien ongelukken figuur als Paul heeft het kunnen leren
oh ik dacht al; Over wie heeft ze het. Ze praatte in haar zelf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef D-B het volgende:
Laura Zenderkamer.
Andrea: Niets doet dat mens helemaal niets.
Ja, maar je zit daar met twee filosofen, drie kunstenaars en vier chronische luiaards.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef zwellever het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof je gestudeerd moet hebben om een wc/douce aan te sluiten,zo moeilijk is dat ook weer nier,zelfs zo'n twaalf ambachten en dertien ongelukken figuur als Paul heeft het kunnen leren
Nou, dat kan ik best begrijpen. Paul is een grote egoïst.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Lot baalde al dat ie zijn sigaretten had meegenomen (was 10 minuten na zijn vertrek)
Geen idee ik denk van wel want ze hoorde de naam Laura door de speakerquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor haar mopperen: niets doet dat mens, ging dat over Laura?
Het maakt weer eens geluid...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef D-B het volgende:
Laura Zenderkamer.
Andrea: Niets doet dat mens helemaal niets.
en een aandachttrekker, beetje opzichtig met een catheter rond gaan lopen .....quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik best begrijpen. Paul is een grote egoïst.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Je zou toch maar de hele dag naar ons moeten kijken, daar word je toch ook niet vrolijk van."
Waarom zit Lotte nou aan Isa's voeten te snuffellen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Bief en Stuk komen even buurten bij de zonnekloppers
[ afbeelding ]
Kijken of ze mooie schoenen heeft die ze kan stelen aanpassen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom zit Lotte nou aan Isa's voeten te snuffellen?
Ha, ha... Hij heeft wel iets weg van een zwerver... (hij leest hier niet mee..quote:
9 luiaards dus eigenlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar je zit daar met twee filosofen, drie kunstenaars en vier chronische luiaards.
Last van dr buttplug.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Flow3r het volgende:
wat loopt ze toch te kreunen en te steunen![]()
[ afbeelding ]
Joey: We hebben gehoord, alleen nog maar 2 persoonbedden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan allemaal 2 persoonsbedden maken?![]()
Lot vindt het prima om dan bij Joey te liggen
isa wil dat ook wel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan allemaal 2 persoonsbedden maken?![]()
Lot vindt het prima om dan bij Joey te liggen
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Isa knuffelt met iedereen, die heb ik nog nooit gehoord over 'meer'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Joey heeft een vriendin dus snap ik lot en isa niet zo
Precies, als je dan in een 2-persoonsbed gaat met zo'n kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.
Jawel, gisteren uitgebreid aan Billy bij de koeien verteldquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor hem er anders zelf ook niet over.
is vermoeiend hoor, de hele dag landjepikquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Flow3r het volgende:
wat loopt ze toch te kreunen en te steunen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |