SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Gio meldt bij het centraal maar 2 dingen:quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eerst maar in centraal melden. Die Gio zwamt de hele dag door en hij denkt er alleen nog maar over. Maar het zou top zijn, dat meen ik![]()
![]()
Hij krijgt zelfs geen seks vanavond..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef isax het volgende:
bil: ik maak het uit ruud giegelgiegel
was het ooit dan aan?
Laf mannetje. Had ie mee moeten komen toen Paul er nog was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gio zegt voor de grap dat hij sigaretten en zakgeld wil afschaffen. En wil nog eens goed naar het boodschappengeld kijken.
Zonder sigaretten/zakgeld komt Paul nooit meer terug.
is niet erg, zo lang hij maar gepijpt word.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij krijgt zelfs geen seks vanavond..
Ze drong zich weer aan hem op hè?quote:
Dan heeft hij meer dan zij .quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef Joezi het volgende:
Ruud heeft een mooi lichaam maar een lelijk hoofd zegt Billy
billy in haar utopia?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou vooruit, wie kopt 'm in
[ afbeelding ]
Zeg doe eens liefquote:
doe eens lief johquote:
Nemen ze niet mee! Chemisch afvalquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou vooruit, wie kopt 'm in
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |