Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
tammii is een beest in bed hoorde ik
en een drijfnatte jeansquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.
gelukkig is mijn pener in oorlogssterkte hard genoeg om door het slipje heen te prikkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef Seikcid het volgende:
Ondergoed kan ook juist iets toevoegen.En nee, geen remsporen.
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxersquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef FuryOverkill het volgende:
van die halve zwembroeken als onderbroek, met die oh zo fijn zittende knoopjes waar je ballen half uitvallen omdat er geen voering of niks in zit zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar die dingen waren altijd op de markt tekoop weet je wel met van die tekst die er na 2 wasbeurten af valtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxers
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
Sexy lingerie
JarretelsGoed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Gewoon steriliseren. Echte mannen doen toch geen condooms om.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is best fijn als er bloed uit je kut spuit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik doe gewoon altijd 12 slipjes over elkaar heen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijn
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha jeeeeez geirriteerd much
Volgens mij sowieso wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, bah bah bah.
Ik zit te eten
Ik ben bang dat hongerige afrikaantjes desnoods dat baarmoederslijmvlies (met bonkjes) opslurpen met een rietje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
e-reader is je vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
Heeft je vriendin hem niet liggen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
oh ik dacht dat ze hem per ongeluk om het aanrecht had laten liggen terwijl jij de afwas deedquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Zit je nou te fantaseren over Mu zijn vriendin? Viespeuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
Wat? Zijn er meer delen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.
Ik heb ze als e book gekocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...
ik heb 7,68km gelopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Weer fijn gelopeneen stukje harder en verder omdat ik werd gebeld en niet wilde stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 12:44:33 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 7,68km gelopen4,1 km in 28 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Vind ik wel, een aantal weken geleden liep ik nog maar net aan 3kmquote:
Met de auto heb ik het ook zo gedaan jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik slinger die afstanden door de bomen heen, piece of cake.
Met de auto geslingerd of aan de auto geslingerd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto heb ik het ook zo gedaan jaals ik dat er bij reken, heb ik 8km in 40min gedaan
Met de auto geslingerd, heb ooit 1x een auto aan een boom geslingerd en dat was semi-bedoeld (auto gekocht voor 75 euro)quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de auto geslingerd of aan de auto geslingerd?
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.quote:
Je bent een rare aap peu, een rare aap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef PeuRac het volgende:
Met de auto geslingerd, heb ooit 1x een auto aan een boom geslingerd en dat was semi-bedoeld (auto gekocht voor 75 euro)
Ik vind het langzaam, en voor iemand die al weken rent vind ik ook de afstand kort!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.
hoop mooie vrouwen buitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan hardlopen, beetje aan de conditie werken, beetje oefenen, beetje buiten komen. Poffedomme allemaal voordeeltjes.
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam, en voor iemand die al weken rent vind ik ook de afstand kort!
hoelang mag je erover doen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...
Lessen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.
oeh, klinkt goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook gewipt, met vriendinnetje .. en aan haar borsten gezeten
Ja zo kan je een marathon ook in 3 weken doen, maar wat heb je daaraan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doen
Kan je niet gewoon lopen voor de fun
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel watquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zo kan je een marathon ook in 3 weken doen, maar wat heb je daaraan?
40min of zo, geen idee, daar blijf ik wel ruim onder, dat kan je bijna lopen.quote:
Ik hoef geen dikke tijd neer te zetten, want dat is toch niet realistisch. Maar ik wil eigenlijk wel onder de 30min blijven en dan moet ik mijn tempo nog ff flink opschroeven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doen
Kan je niet gewoon lopen voor de fun
quote:
Start to run met geile Evyquote:
Ik probeer het te combineren. Vandaag 6,5 minuten per km gelopen, daarmee zou ik op 32,5 minuten komen voor de 5km. Dat zou ik nog net acceptabel vinden, liever blijf ik onder de 30min.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel wat
Zorg eerst dat je 5 km kan lopen, en ga dan pas aan je snelheid werken
Maarja ik loop niet hard dus ik heb er geen verstand van
Met Evy jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Start to run met geile Evy
of
Renate Wennemars ofzo
zoiets: http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Tenzij je na 4,3 km instort.. Dan red je het misschien nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik probeer het te combineren. Vandaag 6,5 minuten per km gelopen, daarmee zou ik op 32,5 minuten komen voor de 5km. Dat zou ik nog net acceptabel vinden, liever blijf ik onder de 30min.
Vind de muziek kut van Eviequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met Evy jaErg fijn, in het begin wat makkelijk, maar nu bouwt het wel wat op.
10 km per uur is volgens mij wel een redelijke snelheid voor een amateur..... dus dan zou je een half uurtje doen over die 5 km....quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel wat
Zorg eerst dat je 5 km kan lopen, en ga dan pas aan je snelheid werken
Maarja ik loop niet hard dus ik heb er geen verstand van
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tenzij je na 4,3 km instort.. Dan red je het misschien niet
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind de muziek kut van Evie
Ben destijds tot les 19 gekomen.. en toen ging het mis
Ach, ik haal de 4,3 meter niet eens..quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen heb
[..]
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.
Precies en ik loop ~12kmh op mijn loop stukken, maar omdat er nu nog relatief veel wandelen tussen zit (50% van de tijd) trekt dat mn gemiddelde flink om laag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
10 km per uur is volgens mij wel een redelijke snelheid voor een amateur..... dus dan zou je een half uurtje doen over die 5 km....
als je je er toch niet aan houdt kan je net zo goed zelf een intervalletje samenstellen met muziek, betere muziek is beter presterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen heb
[..]
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijtquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, haat aan rennen, ik loop wel of pak de bus
alsof daar veel in zal zittenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijt
Ik houd me juist wel aan haar schemaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je je er toch niet aan houdt kan je net zo goed zelf een intervalletje samenstellen met muziek, betere muziek is beter presteren
Dan baal ik alleen omdat ik dan een nieuw tasje moet kopen. Maar ik zou er echt nog niet eens aan denken om er achter aan te gaan ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijt
Eens kijken... Deo, borstel, bril, zonnebril, oordopjes en een van mn 2 abn-readers .. Oh.. En 3 pennen.quote:
dikke buit is dik!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eens kijken... Deo, borstel, bril, zonnebril, oordopjes en een van mn 2 abn-readers .. Oh.. En 3 pennen.
Ik zou wel gelukkig worden van mijn tasje, want panterprint. Snap wel dat ze m zouden willen jatten.quote:
Reallyquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou wel gelukkig worden van mijn tasje, want panterprint. Snap wel dat ze m zouden willen jatten.
Ja, maar ik kan het hebben, want ik draag geen goudquote:
Geen mooie naamketting in het goud.. is toch hipquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het hebben, want ik draag geen goud
totdat je wiet of telefoon erin zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan baal ik alleen omdat ik dan een nieuw tasje moet kopen. Maar ik zou er echt nog niet eens aan denken om er achter aan te gaan ofzo
Hooguit een flesje drinken als ik eraan gedacht hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
In tasjes altijd.. wat ze daaruit toveren soms
Mn telefoon zit er nooit in, en mn wiet alleen als ik ergens naartoe ga waar ik moet blowen, maar dan is er altijd nog wiet op de locatie van bestemming aanwezig.quote:
Nee helaas, kunnen we anders helpen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand mijn concentratie/motivatie gevonden?
Echt? Ik zou ze impulsief doodslaan ben ik bang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan baal ik alleen omdat ik dan een nieuw tasje moet kopen. Maar ik zou er echt nog niet eens aan denken om er achter aan te gaan ofzo
Ik heb bowlingballen uit een tasje zien komen, wandklokken.. noem maar opquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hooguit een flesje drinken als ik eraan gedacht heb
Goud staat me nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen mooie naamketting in het goud.. is toch hip
Dan maar hopen dat die persoon deeltquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mn telefoon zit er nooit in, en mn wiet alleen als ik ergens naartoe ga waar ik moet blowen, maar dan is er altijd nog wiet op de locatie van bestemming aanwezig.
Neuh, te veel moeitequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Echt? Ik zou ze impulsief doodslaan ben ik bang.
Dat dwing ik gewoon af natuurlijkquote:
Noach had geen ark, maar een handtasjequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb bowlingballen uit een tasje zien komen, wandklokken.. noem maar op
Een wandklok heb ik wel eens in mn tasje gehad, een bowlingbal nog nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb bowlingballen uit een tasje zien komen, wandklokken.. noem maar op
Dat wordt lappenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:26 schreef Seikcid het volgende:
Trajectcontrole A20 weer actief
Damn, vanmorgen gewoon keihard doorgescheurd nog.
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Gek genoeg stuur ik eigenlijk nooit bewust aan op seks op een eerste date, maar onbewust misschien toch wel?quote:Ik denk niet dat vrouwen zo denken. Ik denk eerder dat ze zich afgewezen voelen en het dan zat zijn.
Dat heeft niks met jou te maken, sommige vrouwen gaan er gewoon van uit dat als ze een leuke date hebben gehad dat ze er dan ook seks bij krijgen. Krijgen ze dat niet ervaren ze dat als een afwijzing.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Gek genoeg stuur ik eigenlijk nooit bewust aan op seks op een eerste date, maar onbewust misschien toch wel?
Hoe herken je die vrouwen en waarom hoor ik zoiets nu pas?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat heeft niks met jou te maken, sommige vrouwen gaan er gewoon van uit dat als ze een leuke date hebben gehad dat ze er dan ook seks bij krijgen. Krijgen ze dat niet ervaren ze dat als een afwijzing.
Niet. En omdat daarom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe herken je die vrouwen en waarom hoor ik zoiets nu pas?
Klinkt mooi en speciaalquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goud staat me niet![]()
Baal ik wel van, want ik heb een mooie gouden ketting met een ingelegde parel van mn overgrootmoeder en een gouden ring met een zwarte steen van mn oma geërfd, en die zou ik best een keer willen dragen
En dan nog de gouden ring met robijnen die ik van mn ma heb gekregen omdat die haar niet meer past, die zij van haar oma heeft gehad toen ze ging trouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt mooi en speciaal
met goud en zilver vind ik het overigens zo moeilijk om te bepalen wat staat en wat niet...
Ik droeg vroeger altijd zilver en nu heb ik 1 goud kettinkje met een minihartje en een naamplaatje met
Daar ben ik erg mee geholpen.quote:
ik weet het.quote:
Ik vind goud wel altijd lastig. Maar misschien komt dat omdat ik gewoon niet zo van goud hou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt mooi en speciaal
met goud en zilver vind ik het overigens zo moeilijk om te bepalen wat staat en wat niet...
Ik droeg vroeger altijd zilver en nu heb ik 1 goud kettinkje met een minihartje en een naamplaatje met
Goed bezig!!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:50 schreef Myraela het volgende:
Aweyeah. Ik kreeg al wel eens items voor mijn blog. Nu heb ik mijn eerste betaalde samenwerking binnen gehaald.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind goud wel altijd lastig. Maar misschien komt dat omdat ik gewoon niet zo van goud hou.
Droom lekker verderquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat dwing ik gewoon af natuurlijk
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Noach had geen ark, maar een handtasje
Geloof me, dat is niet moeilijk. Ik ben een held in het missen van signalen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het.
Helaas zijn er geen handleidingen over vrouwen o dat ze allemaal anders zijn.
Aan de andere kant lijkt het me moeilijk om niet te merken wanneer een vrouw seks wilt..
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet moeilijk. Ik ben een held in het missen van signalen.
Ik hoef niet te dromen.. Wanneer diegene gierig is, is dat een goede reden om naar huis te gaanquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet moeilijk. Ik ben een held in het missen van signalen.
Grootspraak komt voor de valquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoef niet te dromen.. Wanneer diegene gierig is, is dat een goede reden om naar huis te gaan
Klopt, wel mooi dat het geen grootspraak is.. Ik hou niet van gierige mensen, want ik ben dat zelf ook nietquote:
quote:
Ik hou enkel rekening met mensen die in een relatie zitten. Daar ga ik uit principe nooit tussen zitten, tenzij er toestemming van de partner is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met iedereen rekening moet houden ga je nooit seksen
Zelfs met toestemming leveren zulke dingen vaak alleen maar gezeik op hoor. Schiet je niets mee op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hou enkel rekening met mensen die in een relatie zitten. Daar ga ik uit principe nooit tussen zitten, tenzij er toestemming van de partner is.
Dat zou kunnen, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs met toestemming leveren zulke dingen vaak alleen maar gezeik op hoor. Schiet je niets mee op.
Wat een onzin, als je dat soort dingen niet bespreekt wel ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs met toestemming leveren zulke dingen vaak alleen maar gezeik op hoor. Schiet je niets mee op.
Het is gewoon altijd meer gedoe en drama dan als iemand gewoon single is. Er een derde persoon waar je rekening mee moet houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je dat soort dingen niet bespreekt wel ja.
Niet als er duidelijke afspraken zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd meer gedoe en drama dan als iemand gewoon single is. Er een derde persoon waar je rekening mee moet houden.
Ik heb er een nare ervaring mee. Dus zou er zelf nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat een ander mijn liefje ligt te naaien![]()
Dat dus. Het lijkt mij ook niets. Of het moet een trio zijn waar je zelf bij bent en in meedoetquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat een ander mijn liefje ligt te naaien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Liever geen van beiden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch liever dat mijn lief iemand anders ligt te naaien, dan dat hij niets doet maar er wel verliefd op wordt..
Dit. Ik zou het nooit kunnen. Iedereen die aan 'mijn' meisje zit heeft een probleem.quote:
Want als je het gewoon neukt krijg je er in ieder geval geen gevoelens voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch liever dat mijn lief iemand anders ligt te naaien, dan dat hij niets doet maar er wel verliefd op wordt..
Truequote:
Hoeft niet, nee. Ik neuk vaak zonder gevoelens, tenzij relatie. Pure lust.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want als je het gewoon neukt krijg je er in ieder geval geen gevoelens voor.
Dat moet jou toch wel lukken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TrueEerst maar eens een relatie fixen
Onzin deze. Want anders zou dit een prachtexcuus zijn om vreemd te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De verkeerde personen vallen op mij, en de personen waar ik op val, vallen niet op mij. Ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet jou toch wel lukken?Of word je niet snel verliefd?
Kan jij onzin vinden, is jouw mening. Dat wat ik daar zei, was mijn meningquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin deze. Want anders zou dit een prachtexcuus zijn om vreemd te gaan.
Je bent met mij, of je bent niet met mij.. Dat zijn de enige opties. Als ik zou merken dat je een ander neukt, kan je opflikkeren. Als je gevoelens voor een ander hebt ook.
Dat is wel klote.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De verkeerde personen vallen op mij, en de personen waar ik op val, vallen niet op mij. Ofzo![]()
Ik ben wel een stuk voorzichtiger geworden sinds mijn ex, dat speelt vast mee.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Het lijkt mij ook niets. Of het moet een trio zijn waar je zelf bij bent en in meedoetDat zou ik nog steeds niet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ik nog steeds alle aandacht.
Nou vond ik een trio sowieso niet zo bijzonder eigenlijk.
Dus jij denkt serieus dat een gozer met een chick neukt zodat ie er geen gevoelens voor krijgt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan jij onzin vinden, is jouw mening. Dat wat ik daar zei, was mijn mening
Het is geen oorzaak - gevolg ehh..quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus jij denkt serieus dat een gozer met een chick neukt zodat ie er geen gevoelens voor krijgt?
Dito.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik nog steeds niet kunnen.Wil ik nog steeds alle aandacht.
dat is anders wel hoe jij het neer zet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is geen oorzaak - gevolg ehh..
Je mag je ervaringen wel delen met ons, in detail. Eventueel met illustraties.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
Beetje logisch nadenken als je een post leest kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is anders wel hoe jij het neer zet.
Eh... Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
Ik zou een slippertje trouwens nog wel kunnen vergeven, maar verliefd zijn op een ander is gewoon anders. Het kan een bevlieging zijn, maar meestal is het toch het einde.
Neequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is anders wel hoe jij het neer zet.
Ik ben al te vaak beflikkerd, ik zou ook een slippertje niet kunnen vergeven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
Ik zou een slippertje trouwens nog wel kunnen vergeven, maar verliefd zijn op een ander is gewoon anders. Het kan een bevlieging zijn, maar meestal is het toch het einde.
Ik zou het misschien vergeven (NEE DIT IS GEEN VRIJBRIEF TWI.) maar het zou me ergens altijd wel dwars blijven zitten. Dus schiet je dan wel iets op met het vergeven? Ik denk denk dat een relatie dan gewoon over is of je moet accepteren dat het nooit meer hetzelfde zal worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
Jij niet, ik wel.quote:
En terecht. Maar ik zou het denk ik wel kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben al te vaak beflikkerd, ik zou ook een slippertje niet kunnen vergeven.
Je zou hem daarna net zo blindelings vertrouwen als daarvoor?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, ik wel.
[..]
En terecht. Maar ik zou het denk ik wel kunnen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het misschien vergeven (NEE DIT IS GEEN VRIJBRIEF TWI.) maar het zou me ergens altijd wel dwars blijven zitten. Dus schiet je dan wel iets op met het vergeven? Ik denk denk dat een relatie dan gewoon over is of je moet accepteren dat het nooit meer hetzelfde zal worden.
Daar kan ik weinig over zeggen, maar ik weet ook hoe het aan de andere kant is. Ben destijds daarvoor ook vergeven en er nog steeds dankbaar voor. Ik vond dat toentertijd heel erg sterk van hem en dat is iets wat ik nooit zal vergeten. Dat ik toen een tweede kans heb gekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het misschien vergeven (NEE DIT IS GEEN VRIJBRIEF TWI.) maar het zou me ergens altijd wel dwars blijven zitten. Dus schiet je dan wel iets op met het vergeven? Ik denk denk dat een relatie dan gewoon over is of je moet accepteren dat het nooit meer hetzelfde zal worden.
Het ligt aan hoe sterk de relatie op zich was ... Maar vertrouwen zou je wel na een tijdje weer op kunnen bouwen. Met rust en geduld, van beide kanten. Het is maar net hoeveel het je waard is, denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou hem daarna net zo blindelings vertrouwen als daarvoor?
Bij mij lukt het zelfs niet om een vent überhaupt nog te vertrouwen...
Maar is het daarna hetzelfde geworden, of is het stiekem toch een van de dingen waar de relatie aan kapot is gegaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig over zeggen, maar ik weet ook hoe het aan de andere kant is. Ben destijds daarvoor ook vergeven en er nog steeds dankbaar voor. Ik vond dat toentertijd heel erg sterk van hem en dat is iets wat ik nooit zal vergeten. Dat ik toen een tweede kans heb gekregen.
Ja, dat scheelt misschien ook al. Jij hebt de andere kant meegemaakt, dus jij begrijpt misschien wat beter dat het soms inderdaad gewoon een slippertje is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig over zeggen, maar ik weet ook hoe het aan de andere kant is. Ben destijds daarvoor ook vergeven en er nog steeds dankbaar voor. Ik vond dat toentertijd heel erg sterk van hem en dat is iets wat ik nooit zal vergeten. Dat ik toen een tweede kans heb gekregen.
Ik heb uiteindelijk de relatie verbroken en niet hij ... Hij had nog wel verder met me gewild. Misschien dat het ergens indirect wel invloed had, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar is het daarna hetzelfde geworden, of is het stiekem toch een van de dingen waar de relatie aan kapot is gegaan?
Wanneer ik een relatie heb is het me zeer veel waard, maar dat vertrouwen zou bij mij compleet weg zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt aan hoe sterk de relatie op zich was ... Maar vertrouwen zou je wel na een tijdje weer op kunnen bouwen. Met rust en geduld, van beide kanten. Het is maar net hoeveel het je waard is, denk ik.
Dat komt wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
TrueEerst maar eens een relatie fixen
Een affaire daarentegen is heel wat anders ... Dat zou ik niet kunnen vergeven, denk ik. Dat is iets wat heel lang speelt en waar je elke dag weer heel bewust mee bezig bent.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt misschien ook al. Jij hebt de andere kant meegemaakt, dus jij begrijpt misschien wat beter dat het soms inderdaad gewoon een slippertje is.
Dat kan, dat is bij iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wanneer ik een relatie heb is het me zeer veel waard, maar dat vertrouwen zou bij mij compleet weg zijn.
Het kan gewoon een slippertje zijn.... Maar als je dat laat gebeuren zit er sowieso al iets mis...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt misschien ook al. Jij hebt de andere kant meegemaakt, dus jij begrijpt misschien wat beter dat het soms inderdaad gewoon een slippertje is.
Geen idee of het bijzonder is of niet. Ik zou het graag eens testen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik nog steeds niet kunnen.Wil ik nog steeds alle aandacht.
En dit uiteraard. Vandaar dat een affaire ook een andere lading heeft bij mij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe ermee omgegaan wordt na het 'slippertje'. Als het direct (binnen enkele uren na gebeurtenis) open en eerlijk verteld wordt, met oprechte spijt, zou ik het vergeven. UIteraard zou ik het niet leuk vinden en zou ik boos zijn, maar ik zou het hem vergeven.
Als het wordt verzwegen; dan heb je een probleem met mij.
ongetwijfeld,, maar denk dat een hoop mensen die het hun partner 'vergeven' , dit wel continu met zich meenemen wanneer ie moet overwerken, of even langs de kroeg gaat, of met zn vrienden afspreekt...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan, dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Dit dus inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Misschien ben ik raar, maar ik zou het ook erg belangrijk vinden hoe snel hij het zou vertellen. Bedoel, enige marge omdat het natuurlijk eng is om te zeggen. Maar hoe langer je er mee wacht, hoe meer ik er van ga denken.
Dat zou varken kunnen zijnquote:
Dat geloof ik zeer zeker. Dat heb ik bij m'n ex ook wel gemerkt. Ik denk dat je met dat soort dingen gewoon voorzichtiger aan moet doen, meer rekening met de gekwetste partner houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongetwijfeld,, maar denk dat een hoop mensen die het hun partner 'vergeven' , dit wel continu met zich meenemen wanneer ie moet overwerken, of even langs de kroeg gaat, of met zn vrienden afspreekt...
Ik ben gelukkig maar 1 keer echt beflikkerd, maar dat is ook op een dusdanige manier gebeurd dat me dat nog maanden achtervolgd heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben al te vaak beflikkerd, ik zou ook een slippertje niet kunnen vergeven.
zelfs dan zou ik haar minder vertrouwen elke keer als ze gaat stappen oid...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Myraela het volgende:
Misschien ben ik raar, maar ik zou het ook erg belangrijk vinden hoe snel hij het zou vertellen. Bedoel, enige marge omdat het natuurlijk eng is om te zeggen. Maar hoe langer je er mee wacht, hoe meer ik er van ga denken.
dit dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongetwijfeld,, maar denk dat een hoop mensen die het hun partner 'vergeven' , dit wel continu met zich meenemen wanneer ie moet overwerken, of even langs de kroeg gaat, of met zn vrienden afspreekt...
Ik vond het een super ervaringquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of het bijzonder is of niet. Ik zou het graag eens testen.
waar je je vervolgens aan gaat opvreten en de relatie verbreekt omdat er toch geen vertrouwen meer is. Sorry, maar dit is bij mij gewoon heel zwart wit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeer zeker. Dat heb ik bij m'n ex ook wel gemerkt. Ik denk dat je met dat soort dingen gewoon voorzichtiger aan moet doen, meer rekening met de gekwetste partner houden.
Dat blijft natuurlijk wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs dan zou ik haar minder vertrouwen elke keer als ze gaat stappen oid...
Heel begrijpelijk hoor. Maar ik denk dat ook heel erg veel afhangt van de personen in kwestie en hoe ze ermee omgaan. Ik geloof dat het goed kan komen, maar het zal waarschijnlijk bijna altijd fout gegaan. Uiteindelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar je je vervolgens aan gaat opvreten en de relatie verbreekt omdat er toch geen vertrouwen meer is. Sorry, maar dit is bij mij gewoon heel zwart wit.
Alle vertrouwen in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben sowieso heel vergevingsgezind. Niet altijd een goede eigenschap, maar toch ...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is voor iedereen in ieder geval anders. De één is blijkbaar vergevingsgezinder dan de ander. Gelukkig maar ook, wat een saaie wereld zou het zijn als iedereen hetzelfde dacht en deed
Same herequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel vergevingsgezind. Niet altijd een goede eigenschap, maar toch ...
Ik geloof in tweede kansen. En soms ook derde ... of vierde ... (al zal het gezien vreemdgaan bij een tweede blijven).quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here
Alleen al voor inner peace bij mezelf.
500 tieten. Die kun jij toch wel regelen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
Ik las 500 tieten in bed.
nu verdrietig omdat deceptie
help je?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
500 tieten. Die kun jij toch wel regelen?
Ik hou het vaak wel bij tweede kansen. Dan is het klaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof in tweede kansen. En soms ook derde ... of vierde ... (al zal het gezien vreemdgaan bij een tweede blijven).
ach kommop, nog 1 kansje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou het vaak wel bij tweede kansen. Dan is het klaar.
Ik niet, een tweede kans is alleen maar een tweede kans om mij te kwetsen. Na 1 keer heb ik dat toch wel gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof in tweede kansen. En soms ook derde ... of vierde ... (al zal het gezien vreemdgaan bij een tweede blijven).
Nah, ik hou m'n tieten voorlopig voor mezelf.quote:
Er zijn wel mensen die ik meer kansen heb gegeven. Bij sommige was dit een slecht idee, maar bij andere was het ook een goed idee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou het vaak wel bij tweede kansen. Dan is het klaar.
asoquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik hou m'n tieten voorlopig voor mezelf.
Bij mij hangt het echt enorm van de situatie af. Die keer dat ik beflikkerd ben had ik op het moment dat het speelde al een gevoel dat er iets speelde ondanks dat het een paar maanden voor de bruiloft was. Ik heb het tot drie keer toe gevaagd waarbij het steeds glashard ontkent werd, maar uiteindelijk heb ik het toch ontdekt. Dat deed enorm veel pijn en ik heb het haar nog steeds niet vergeven. Ik betwijfel ook of dat ooit zal gebeuren, ik heb in ieder geval totaal geen behoefte aan contact of iets met haar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here
Alleen al voor inner peace bij mezelf.
Je kunt niet zorgen dat een ander het ook niet doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
Tweede kansen
Gewoon zorgen dat het niet gebeurd heb je dat probleem ook niet.
Lekker egoïstisch.quote:
Nah, ik ben het type; een mens maakt nou eenmaal fouten, maar van de eerste keer moet hij/zij wel leren. Gebeurt het een tweede keer ben ik er klaar meequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die ik meer kansen heb gegeven. Bij sommige was dit een slecht idee, maar bij andere was het ook een goed idee.Ik blijf toch altijd iets goeds in iemand zien.
ik wil wel een mooi tietenbed hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
KPD zijn vast wel 10% van dat aantal te vinden.
Kelder, kettingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt niet zorgen dat een ander het ook niet doet.
Valt me van je tegen feraquote:
Als je buiten de deur wil neuken af en toe dan is dat toch bespreekbaar? (open relatie) En als een van de twee dat niet wil dan houdt het gewoon op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt niet zorgen dat een ander het ook niet doet.
Ik deel sowieso niet snel tieten uit hoor.quote:
Nee, maar ik bedoel ... Ik kan wel zorgen dat het aan mijn kant niet gebeurt, maar op een ander heb ik geen invloed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je buiten de deur wil neuken af en toe dan is dat toch bespreekbaar? (open relatie) En als een van de twee dat niet wil dan houdt het gewoon op.
Ja, dat is dus ook precies wat ik zei. Het ligt er aan hoe ermee omgegaan wordt. Wordt het verzwegen dan krijg je die tweede kans niet eens, want dan verzwijg je het doelbewust. Maar ik kan me wel voorstellen dat er momenten zijn waarin je zwakker bent en toegeeft, ongeacht dat je later spijt hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij hangt het echt enorm van de situatie af. Die keer dat ik beflikkerd ben had ik op het moment dat het speelde al een gevoel dat er iets speelde ondanks dat het een paar maanden voor de bruiloft was. Ik heb het tot drie keer toe gevaagd waarbij het steeds glashard ontkent werd, maar uiteindelijk heb ik het toch ontdekt. Dat deed enorm veel pijn en ik heb het haar nog steeds niet vergeven. Ik betwijfel ook of dat ooit zal gebeuren, ik heb in ieder geval totaal geen behoefte aan contact of iets met haar.
we hebben het over aan mij hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deel sowieso niet snel tieten uit hoor.
Als de ander dat wel doet dan stelt het blijkbaar weinig voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel ... Ik kan wel zorgen dat het aan mijn kant niet gebeurt, maar op een ander heb ik geen invloed.
Wie heeft het over uitdelen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deel sowieso niet snel tieten uit hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben het over aan mij he![]()
Nu broek uit, op je knietjes, en erken me als je meerdere verdomme.
Ik was nog eerst he, in ruil voor sushi.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
we hebben het over aan mij he![]()
Nu broek uit, op je knietjes, en erken me als je meerdere verdomme.
Dat is niet altijd zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als de ander dat wel doet dan stelt het blijkbaar weinig voor.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik was nog eerst he, in ruil voor sushi.
Ik weet niet of ik deze neiging naar ongehoorzaamheid door de vingers kan zien. Maar ik zal nadenken over of ik je een 2e kans geef.quote:
Godsamme wat is ze ook goedkoop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik was nog eerst he, in ruil voor sushi.
Zou ik toch niet zo prettig vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
Ik las 500 tieten in bed.
nu verdrietig omdat deceptie
Scheelt dat niemand hier jouw dorp kentquote:
Als mijn relatie goed zit, heb ik echt geen behoefte aan een ander.. Als het slecht gaat in mijn relatie misschien eerder, (maar dan nog vind ik dat je moet praten of verbreken) maar dan nog zou ik het niet doen omdat ik weet hoe erg je iemand ermee kan kwetsen.quote:
Dat klinkt zo sneu.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat niemand hier jouw dorp kent
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het betuigd anders van erg weinig respect.
Klopt. Maar het zegt niet altijd dat de relatie niets heeft betekend. Het kan nog wel waarde voor je hebben gehad en je kan nog steeds van iemand houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als mijn relatie goed zit, heb ik echt geen behoefte aan een ander.. Als het slecht gaat in mijn relatie misschien eerder, (maar dan nog vind ik dat je moet praten of verbreken) maar dan nog zou ik het niet doen omdat ik weet hoe erg je iemand ermee kan kwetsen.
Maar bij mijn mening is het dus zo dat je relatie dus toch al niet goed zat voor je vreemd ging, en het daarna dus al helemaal niet meer goed zal zijn.
Ik begrijp dat het niet altijd zwart wit is. helpt dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
Maar goed, weet je. Ik kan tegen jullie aan lullen wat ik wil. Maar ik denk toch niet dat ik iemand ooit zal kunnen overtuigen dat het niet altijd heel erg zwart-wit is. Heel begrijpelijk, maar dan laat ik het ook hierbij. Als je het niet erg vindt.
Misschien ik ook wel, als het me eenmaal overkomt. Maar ja, dat weet ik dus niet. Ik hoop het in ieder geval nooit mee te hoeven maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet altijd zwart wit is. helpt dat?
Maar zelf zou ik het als slachtoffer heel zwartwit zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hallo, ik ben deel 2 van je verhaal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet altijd zwart wit is. helpt dat?
Maar zelf zou ik het als slachtoffer heel zwartwit zien...
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ik ook wel, als het me eenmaal overkomt. Maar ja, dat weet ik dus niet. Ik hoop het in ieder geval nooit mee te hoeven maken.KarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ach, mijn woonplaats kent ook bijna niemandquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo sneu.![]()
[..]
[..]
Klopt. Maar het zegt niet altijd dat de relatie niets heeft betekend. Het kan nog wel waarde voor je hebben gehad en je kan nog steeds van iemand houden.
Maar goed, weet je. Ik kan tegen jullie aan lullen wat ik wil. Maar ik denk toch niet dat ik iemand ooit zal kunnen overtuigen dat het niet altijd heel erg zwart-wit is. Heel begrijpelijk, maar dan laat ik het ook hierbij. Als je het niet erg vindt.
Ik was net een hele mail met uitnodiging naar je aan het typen gvd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou ik toch niet zo prettig vinden.
Jouw naam is geen karma schat, ik weet dat soort dingenquote:
Ook iemand die er over loog en ontkende gehad?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hallo, ik ben deel 2 van je verhaal.![]()
Meer dan 1quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ook iemand die er over loog en ontkende gehad?
Onzinquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw naam is geen karma schat, ik weet dat soort dingen
Ai, zuur is dat. Ik vond 1 er al 1 teveel.quote:
...is een paar deuren verderopquote:
Vandaar dat ik nu enorme vertrouwensissues heb, en nooit meer een relatie wilquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, zuur is dat. Ik vond 1 er al 1 teveel.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ik ook wel, als het me eenmaal overkomt. Maar ja, dat weet ik dus niet. Ik hoop het in ieder geval nooit mee te hoeven maken.Ik ben vreemdgegaan toen ik met mijn eerste vriendinnetje ging.... Vreemdgegaan met het meisje waar ik al jaren verliefd op was maar nooit aan durfde te spreken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna heb ik het wel meteen uitgemaakt.. maar netjes was het natuurlijk niet...
Die ander heeft mij later weer gedumpt voor een ander... dus karma![]()
quote:
Ik dacht eerst dat je supervrolijk vertelde dat jij het bij meerdere gasten flikte en er over loog.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nu enorme vertrouwensissues heb, en nooit meer een relatie wil
Boks.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:00 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben wel eens vergeven voor vreemdgaan, jaren geleden. Ik raak te gemakkelijk verliefd.
Ik ben daarin simpel. zou het vertrouwen nooit terug krijgen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hallo, ik ben deel 2 van je verhaal.![]()
Dat is altijd zo'n bullshit excuus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik zou daarover niet kunnen liegen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst dat je supervrolijk vertelde dat jij het bij meerdere gasten flikte en er over loog.![]()
Ja die kreeg ik toen.quote:
Ah, ik ben dus niet de enige in dit topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben vreemdgegaan toen ik met mijn eerste vriendinnetje ging.... Vreemdgegaan met het meisje waar ik al jaren verliefd op was maar nooit aan durfde te spreken....
Daarna heb ik het wel meteen uitgemaakt.. maar netjes was het natuurlijk niet...
Die ander heeft mij later weer gedumpt voor een ander... dus karma
Een uitnodiging van jou sla ik nooit af ofccquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was net een hele mail met uitnodiging naar je aan het typen gvd.
Bij mij was het vooral mijn zelfvertrouwen dat een flinke knauw kreeg en nu pas langzaam weer terugkeert. Een relatie uitsluiten ga ik niet doen, daar ken ik mezelf te goed voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je vertrouwd mensen die je naaien....quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n bullshit excuus.
In je gezicht?quote:
Een relatie zou voor mij gewoon niet leuk meer zijn omdat ik me continu zal afvragen hoe lang het duurt voor de ander vreemd gaat. Ik ben genoeg gekwetst. En misschien dat ik er over een tijdje anders over denk, maar op dit moment vertrouw ik niemand.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n bullshit excuus.
Zo zijn er meer... Maar weinig die het toegevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige in dit topic.
Ik vond het ook wel moeilijk om te typen. Bang voor haat enz.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er meer... Maar weinig die het toegeven
Ja, het is wel zo dat je jezelf de schuld gaat geven, ook al weet je dat dat dikke onzin is, zo voelt het welquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral mijn zelfvertrouwen dat een flinke knauw kreeg en nu pas langzaam weer terugkeert. Een relatie uitsluiten ga ik niet doen, daar ken ik mezelf te goed voor.
Nee, op basis van wat anderen hebben gedaan in de toekomst geen relatie meer nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
je vertrouwd mensen die je naaien....
dus later heb je moeite met vertrouwen....
maar dat is bullshit?
Ik was zwaar onder de indruk van haar vermogen mij te vergeven. Een eventuele bitchslap was terecht geweest.quote:
Zonder vertrouwen is het heel lastig een relatie te starten. En misschien oneerlijk, omdat de volgende het niet zou doen, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, op basis van wat anderen hebben gedaan in de toekomst bijv. geen relatie meer nemen.
Precies! Je wisselt langzaam van 'ben ik niet goed/leuk genoeg dat de ander vreemd moest gaan' naar 'dat zal wel zo zijn anders doet de ander dat niet'. Je weet bewust dat het niet zo is, maar onbewust geloof je die negatieve gedachten toch.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het is wel zo dat je jezelf de schuld gaat geven, ook al weet je dat dat dikke onzin is, zo voelt het wel
Precies..quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Precies! Je wisselt langzaam van 'ben ik niet goed/leuk genoeg dat de ander vreemd moest gaan' naar 'dat zal wel zo zijn anders doet de ander dat niet'. Je weet bewust dat het niet zo is, maar onbewust geloof je die negatieve gedachten toch.
Dat had ik ook. Misschien dat ik er nu nog meer waardering voor heb dan toen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik was zwaar onder de indruk van haar vermogen mij te vergeven. Een eventuele bitchslap was terecht geweest.
Maar doe jij jezelf dan niet tekort? Mis je het hebben van een relatie dan niet? En dan bedoel ik natuurlijk de positieve dingen, niet het bedrog.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen is het heel lastig een relatie te starten. En misschien oneerlijk, omdat de volgende het niet zou doen, maar dat is dan maar zo.
Nu nog een oplossing voor die gedachten vinden.quote:
Tuurlijk mis ik dat, maar ik mis de pijn en het wantrouwen dat een relatie oplevert niet...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Misschien dat ik er nu nog meer waardering voor heb dan toen.
[..]
Maar doe jij jezelf dan niet tekort? Mis je het hebben van een relatie dan niet? En dan bedoel ik natuurlijk de positieve dingen, niet het bedrog.
Je denkt dat elke relatie die jij ooit hebt zo zal eindigen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk mis ik dat, maar ik mis de pijn en het wantrouwen dat een relatie oplevert niet...
Die is er niet, die gedachten sluipen altijd ergens rond, vooral wanneer je een nieuwe relatie startquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nu nog een oplossing voor die gedachten vinden.
Je leert van het verleden he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je denkt dat elke relatie die jij ooit hebt zo zal eindigen?
Hier kom ik nog op terug.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een uitnodiging van jou sla ik nooit af ofcc
quote:
Tja, die nieuwe relatie moet ik eerst nog maar eens vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is er niet, die gedachten sluipen altijd ergens rond, vooral wanneer je een nieuwe relatie start
quote:
Mja, dat is hoe het bij mij is... Misschien is het voor jou wel heel andersquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, die nieuwe relatie moet ik eerst nog maar eens vinden.
Waarom leren we dan geschiedenis? Daarin leren we toch dat alles zich herhaalt?quote:
Bij mij werkt het al voor er uberhaupt sprake is van een relatie. Dat je bij dates of bij het ontmoeten van vrouwen al gaat twijfelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dat is hoe het bij mij is... Misschien is het voor jou wel heel anders
Ze valt op foute mannen, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je denkt dat elke relatie die jij ooit hebt zo zal eindigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |