Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
tammii is een beest in bed hoorde ik
en een drijfnatte jeansquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.
gelukkig is mijn pener in oorlogssterkte hard genoeg om door het slipje heen te prikkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef Seikcid het volgende:
Ondergoed kan ook juist iets toevoegen.En nee, geen remsporen.
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxersquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef FuryOverkill het volgende:
van die halve zwembroeken als onderbroek, met die oh zo fijn zittende knoopjes waar je ballen half uitvallen omdat er geen voering of niks in zit zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar die dingen waren altijd op de markt tekoop weet je wel met van die tekst die er na 2 wasbeurten af valtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxers
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
Sexy lingerie
JarretelsGoed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Gewoon steriliseren. Echte mannen doen toch geen condooms om.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is best fijn als er bloed uit je kut spuit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik doe gewoon altijd 12 slipjes over elkaar heen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijn
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha jeeeeez geirriteerd much
Volgens mij sowieso wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, bah bah bah.
Ik zit te eten
Ik ben bang dat hongerige afrikaantjes desnoods dat baarmoederslijmvlies (met bonkjes) opslurpen met een rietje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
e-reader is je vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
Heeft je vriendin hem niet liggen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
oh ik dacht dat ze hem per ongeluk om het aanrecht had laten liggen terwijl jij de afwas deedquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Zit je nou te fantaseren over Mu zijn vriendin? Viespeuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
Wat? Zijn er meer delen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.
Ik heb ze als e book gekocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...
ik heb 7,68km gelopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Weer fijn gelopeneen stukje harder en verder omdat ik werd gebeld en niet wilde stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 12:44:33 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 7,68km gelopen4,1 km in 28 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Vind ik wel, een aantal weken geleden liep ik nog maar net aan 3kmquote:
Met de auto heb ik het ook zo gedaan jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik slinger die afstanden door de bomen heen, piece of cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |