Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
tammii is een beest in bed hoorde ik
en een drijfnatte jeansquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond 50 tinten wel leuk om te lezen, zo in de trein met mijn pittige korte kapsel.
gelukkig is mijn pener in oorlogssterkte hard genoeg om door het slipje heen te prikkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef Seikcid het volgende:
Ondergoed kan ook juist iets toevoegen.En nee, geen remsporen.
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxersquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef FuryOverkill het volgende:
van die halve zwembroeken als onderbroek, met die oh zo fijn zittende knoopjes waar je ballen half uitvallen omdat er geen voering of niks in zit zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar die dingen waren altijd op de markt tekoop weet je wel met van die tekst die er na 2 wasbeurten af valtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
we zijn toch geen 12 meer met bruno banani boxers
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef rival het volgende:
Sexy lingerie
JarretelsGoed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Gewoon steriliseren. Echte mannen doen toch geen condooms om.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is best fijn als er bloed uit je kut spuit.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik doe gewoon altijd 12 slipjes over elkaar heen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
een tampon of maandverbandje zal nog fijner zijn
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahaha jeeeeez geirriteerd much
Volgens mij sowieso wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel wat ik voelde aan m'n ogen toen ik deze post las.
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah, bah bah bah.
Ik zit te eten
Ik ben bang dat hongerige afrikaantjes desnoods dat baarmoederslijmvlies (met bonkjes) opslurpen met een rietje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had honger, ook weer opgelost. Men zou dergelijke posts naar Afrika moeten telegrammen, instant hongersnood oplossing.
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
e-reader is je vriendquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
Wil dat boek eigenlijk nog weleens lezen om me eens lekker te ergeren, maar wil 'm niet kopen. :$
Heeft je vriendin hem niet liggen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft je vriendin hem niet liggen?
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
oh ik dacht dat ze hem per ongeluk om het aanrecht had laten liggen terwijl jij de afwas deedquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze leest boeken met haar ogen, niet met haar gleuf...
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Steel 'm. Of leen hem van je moeder. :$
Zit je nou te fantaseren over Mu zijn vriendin? Viespeuk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die is onleesbaar geworden door een bepaald type vocht
Wat? Zijn er meer delen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Na haar verjaardag wel en volgend jaar het 2e deel.
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeke is niet het type om dat te lezen.
Ik heb ze als e book gekocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn dames in dit topic die hem hebben....... Weet ff niet meer wie.... Vraag eens bij lola of huppel...
ik heb 7,68km gelopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Weer fijn gelopeneen stukje harder en verder omdat ik werd gebeld en niet wilde stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2014 12:44:33 ]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 7,68km gelopen4,1 km in 28 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Vind ik wel, een aantal weken geleden liep ik nog maar net aan 3kmquote:
Met de auto heb ik het ook zo gedaan jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik slinger die afstanden door de bomen heen, piece of cake.
Met de auto geslingerd of aan de auto geslingerd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto heb ik het ook zo gedaan jaals ik dat er bij reken, heb ik 8km in 40min gedaan
Met de auto geslingerd, heb ooit 1x een auto aan een boom geslingerd en dat was semi-bedoeld (auto gekocht voor 75 euro)quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de auto geslingerd of aan de auto geslingerd?
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.quote:
Je bent een rare aap peu, een rare aap.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef PeuRac het volgende:
Met de auto geslingerd, heb ooit 1x een auto aan een boom geslingerd en dat was semi-bedoeld (auto gekocht voor 75 euro)
Ik vind het langzaam, en voor iemand die al weken rent vind ik ook de afstand kort!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.
hoop mooie vrouwen buitenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan hardlopen, beetje aan de conditie werken, beetje oefenen, beetje buiten komen. Poffedomme allemaal voordeeltjes.
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het langzaam, en voor iemand die al weken rent vind ik ook de afstand kort!
hoelang mag je erover doen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4 weken, waarvan anderhalf ziek geweest. Ik ben tevreden. Maak me alleen een klein beetje zorgen over de 5km die ik over 4 weken moet lopen. De afstand haal ik wel, maar de tijd...
Lessen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ben pas 7 lessen bezig, vind het best netjes van mezelf.
oeh, klinkt goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook gewipt, met vriendinnetje .. en aan haar borsten gezeten
Ja zo kan je een marathon ook in 3 weken doen, maar wat heb je daaraan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doen
Kan je niet gewoon lopen voor de fun
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel watquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zo kan je een marathon ook in 3 weken doen, maar wat heb je daaraan?
40min of zo, geen idee, daar blijf ik wel ruim onder, dat kan je bijna lopen.quote:
Ik hoef geen dikke tijd neer te zetten, want dat is toch niet realistisch. Maar ik wil eigenlijk wel onder de 30min blijven en dan moet ik mijn tempo nog ff flink opschroeven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want je moet zo'n afstand natuurlijk wel een dikke tijd neerzetten anders kan je net zo goed niet mee doen
Kan je niet gewoon lopen voor de fun
quote:
Start to run met geile Evyquote:
Ik probeer het te combineren. Vandaag 6,5 minuten per km gelopen, daarmee zou ik op 32,5 minuten komen voor de 5km. Dat zou ik nog net acceptabel vinden, liever blijf ik onder de 30min.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel wat
Zorg eerst dat je 5 km kan lopen, en ga dan pas aan je snelheid werken
Maarja ik loop niet hard dus ik heb er geen verstand van
Met Evy jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Start to run met geile Evy
of
Renate Wennemars ofzo
zoiets: http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Tenzij je na 4,3 km instort.. Dan red je het misschien nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik probeer het te combineren. Vandaag 6,5 minuten per km gelopen, daarmee zou ik op 32,5 minuten komen voor de 5km. Dat zou ik nog net acceptabel vinden, liever blijf ik onder de 30min.
Vind de muziek kut van Eviequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met Evy jaErg fijn, in het begin wat makkelijk, maar nu bouwt het wel wat op.
10 km per uur is volgens mij wel een redelijke snelheid voor een amateur..... dus dan zou je een half uurtje doen over die 5 km....quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat overdreven, ik denk dat als je 5 km onder de 40 minuten kan doen is dat heel wat
Zorg eerst dat je 5 km kan lopen, en ga dan pas aan je snelheid werken
Maarja ik loop niet hard dus ik heb er geen verstand van
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tenzij je na 4,3 km instort.. Dan red je het misschien niet
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind de muziek kut van Evie
Ben destijds tot les 19 gekomen.. en toen ging het mis
Ach, ik haal de 4,3 meter niet eens..quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen heb
[..]
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.
Precies en ik loop ~12kmh op mijn loop stukken, maar omdat er nu nog relatief veel wandelen tussen zit (50% van de tijd) trekt dat mn gemiddelde flink om laag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
10 km per uur is volgens mij wel een redelijke snelheid voor een amateur..... dus dan zou je een half uurtje doen over die 5 km....
als je je er toch niet aan houdt kan je net zo goed zelf een intervalletje samenstellen met muziek, betere muziek is beter presterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 4,3 had ik vandaag ook al wel gehaald, dus denk dat ik over 4 weken geen problemen heb
[..]
Het is wel elke keer hetzelfde, dat irriteert me een beetje. Maar voor mij werkt het perfect, op mezelf zou ik me niet zo strak aan een schema houden van lopen/pauze/lopen.
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijtquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, haat aan rennen, ik loop wel of pak de bus
alsof daar veel in zal zittenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijt
Ik houd me juist wel aan haar schemaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je je er toch niet aan houdt kan je net zo goed zelf een intervalletje samenstellen met muziek, betere muziek is beter presteren
Dan baal ik alleen omdat ik dan een nieuw tasje moet kopen. Maar ik zou er echt nog niet eens aan denken om er achter aan te gaan ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen conditie. en als we jouw tasje pikken en wegrennen ben je die mooi kwijt
Eens kijken... Deo, borstel, bril, zonnebril, oordopjes en een van mn 2 abn-readers .. Oh.. En 3 pennen.quote:
dikke buit is dik!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eens kijken... Deo, borstel, bril, zonnebril, oordopjes en een van mn 2 abn-readers .. Oh.. En 3 pennen.
Ik zou wel gelukkig worden van mijn tasje, want panterprint. Snap wel dat ze m zouden willen jatten.quote:
Reallyquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou wel gelukkig worden van mijn tasje, want panterprint. Snap wel dat ze m zouden willen jatten.
Ja, maar ik kan het hebben, want ik draag geen goudquote:
Geen mooie naamketting in het goud.. is toch hipquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het hebben, want ik draag geen goud
totdat je wiet of telefoon erin zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan baal ik alleen omdat ik dan een nieuw tasje moet kopen. Maar ik zou er echt nog niet eens aan denken om er achter aan te gaan ofzo
Hooguit een flesje drinken als ik eraan gedacht hebquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
In tasjes altijd.. wat ze daaruit toveren soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |