abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137650045
Mogen de brief en de Life Raft in de OP please? Beide nieuwe aanwijzingen die op het eerste gezicht erg sterk wederzijds uitsluitend werken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137650083
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

je vroeg toch om mijn redenen?
Ja, die heb je dus niet, je onderbouwt zelf niets, maar verwijst wel even een uitgebreide email met paspoortnummer naar het rijk der fabelen ZONDER ENIGE ONDERBOUWING.

man man man, wat een kleuterforum is dit toch af en toe.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 12 maart 2014 @ 11:03:37 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137650106
Last Military Radar plot was is now being reported as being 200NM NW of Penang
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:03:57 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137650125
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Waarom zou het logisch zijn dat het zelfmoord (echt, hoe kom je erop, alleen omdat een of andere Egyptenaar vermoedelijk (er is geen bewijs/afscheidsbrief) dat ook deed, 24 (!) jaar geleden) is als ie WEL naar de Straat van Malakka gevlogen is?
begrijpelijker
omdat je dan weet dat er nog een uur gevlogen is terwijl er niet geprobeerd is contact te maken of te landen

En aan die egyptenaar denk ik niet eens.
pi_137650136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom zou het gelogen zijn. Wat voor zieke geest moet je hebben om zo'n verhaal in zo'n detail, met je naam en alles erop, de wereld in te slingeren als de kans groot is dat het later toch makkelijk ontkracht wordt.

Lijkt mij een eerlijke hardwerkende kiwi die in elk geval zelf denkt dat hij iets gezien heeft. Als je rond die tijd in die regio was ga je over alles nadenken. Net als al die mensen die die satelietfoto's zitten te bekijken en bij elk wit stipje denken dat ze iets gevonden hebben.
Jep. En uiteraard valt alles op, op zo'n platform. Lijkt me alleen wel dat er meer platformpjes staan daar. Er wordt veel geboord in die regio. Zouden er meer emails komen?

pi_137650145
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die heb je dus niet, je onderbouwt zelf niets, maar verwijst wel even een uitgebreide email met paspoortnummer naar het rijk der fabelen ZONDER ENIGE ONDERBOUWING.

Hoe kan die knakker een vliegtuig in de nacht zien op 50km afstand? En dan ook nog bepalen dat het heel was?

Enne, jij hebt blijkbaar zn paspoort nummer al geverifieerd?
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:05:19 #32
28167 matthijst
pi_137650164
Google Translate:
Just search and rescue center in Vietnam Phu Quoc Island news that the establishment of new headquarters in Malacca waters returned the news that in Penang (transliteration) waters corpse wearing a life jacket was found. It is understood that the message is returned to participate in local search and rescue volunteers. Newspaper reporters are currently verifying this message. (Reporter Zhang Yongsheng)

edit, ah: Media just questioned the officials regarding the body supposedly found in the life jacket, this was immediately discredited.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:05:40 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137650173
quote:
9s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

en men heeft daar nog niet gezocht?
of wel gezocht maar niets gevonden (wat niet wil zeggen dat het dan niet waar is)
pi_137650179
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat National Park ligt in de bergen van Sumatra waar het toestel dan tegenaan gevlogen zou zijn.... ;)
Kan dan wel goed kloppen met dat zuid verhaal, en die theorie die toenstraks in het Engels langs kwam.
pi_137650190
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

begrijpelijker
omdat je dan weet dat er nog een uur gevlogen is terwijl er niet geprobeerd is contact te maken of te landen
En dat maakt zelfmoord begrijpelijker?

Je moet niet de feiten naar een scenario toeredeneren, maar precies andersom; het scenario moet de feiten goed weergeven.

Als die Malakka-link klopt, is een bewusteloze bemanning toch vele malen logischer dan een zelfmoord?

quote:
En aan die egyptenaar denk ik niet eens.
Hoe kom je dan uberhaupt op het idee?

pi_137650265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:04 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Hoe kan die knakker een vliegtuig in de nacht zien op 50km afstand?[.quote]
Makkelijk, er is geen enkel ander licht midden op zee.

[quote]En dan ook nog bepalen dat het heel was?
Dat zegt ie niet. Het leek IN ONE PIECE. Dat wil niet zeggen dat dat zo was. Het is een getuigenverklaring, geen feit. Maar jij verwijst de gehele verklaring naar de prullenbak en doet even alsof het een of andere idioot is die daar offshore zit.

quote:
Enne, jij hebt blijkbaar zn paspoort nummer al geverifieerd?
Trolletje toch :*

woensdag 12 maart 2014 @ 11:08:52 #37
28167 matthijst
pi_137650272
the last radar plot of an unidentified aircraft was at 02.15 am 200 nm north west of penang.

Kansloos dat dat nu pas naar buiten komt.
pi_137650304
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als die Malakka-link klopt, is een bewusteloze bemanning toch vele malen logischer dan een zelfmoord?

Maar waarom verdwijnt dat toestel dan van zowel primaire als secundaire radar?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:09:55 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137650316
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat maakt zelfmoord begrijpelijker?

Je moet niet de feiten naar een scenario toeredeneren, maar precies andersom; het scenario moet de feiten goed weergeven.

[..]

Hoe kom je dan uberhaupt op het idee?
hoe ik op het idee kom, omdat het een van de opties is, en ook die valt nu nog niet uit te sluiten.
Niet alles hoeft even logisch te zijn trouwens.
pi_137650379
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Maar waarom verdwijnt dat toestel dan van zowel primaire als secundaire radar?
In het geval van Malakka niet; de primaire grondradar heeft een vliegtuig (nog geen bevestiging, wel een aanwijzing) opgepikt bij Pulau Perak.

De secundaire radar (transponder) is uitgegaan om 1:21 en niet meer aangegaan...

woensdag 12 maart 2014 @ 11:12:45 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137650419
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef matthijst het volgende:
the last radar plot of an unidentified aircraft was at 02.15 am 200 nm north west of penang.

Kansloos dat dat nu pas naar buiten komt.
dus toch de straat van malakka
pi_137650466
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In het geval van Malakka niet; de primaire grondradar heeft een vliegtuig (nog geen bevestiging, wel een aanwijzing) opgepikt bij Pulau Perak.

De secundaire radar (transponder) is uitgegaan om 1:21 en niet meer aangegaan...
Dus toen de crew bewusteloos raakte, is zijn hand op de transponder uitknop gevallen? ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137650485
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

hoe ik op het idee kom, omdat het een van de opties is, en ook die valt nu nog niet uit te sluiten.
Niet alles hoeft even logisch te zijn trouwens.
Dat is nou "wetenschap" (onderzoek, scheidingen van observaties en conclusies, verschillende bronnen, peer review, etc.), die logica.

Ben je bekend met Ockhams scheermes?

http://en.wikipedia.org/wiki/Occam%27s_razor

pi_137650525
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dus toen de crew bewusteloos raakte, is zijn hand op de transponder uitknop gevallen? ;)
Nee, dat was ervoor. Kan zijn dat de antenne afbrak/beschadigd raakte, iets heeft het uitgezet, lijkt me niet een mannetje die op een rood knopje drukte... ;)

pi_137650608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

en men heeft daar nog niet gezocht?
of wel gezocht maar niets gevonden (wat niet wil zeggen dat het dan niet waar is)
Voor zover ik weet niet, is dit meer naar het oosten van waar men zocht.

pi_137650626
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef El_Matador het volgende:
Mogen de brief en de Life Raft in de OP please? Beide nieuwe aanwijzingen die op het eerste gezicht erg sterk wederzijds uitsluitend werken.
Heb je nou alweer de lapo gemist? Valt me toch een beetje tegen van je ;)
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:18:50 #47
28167 matthijst
pi_137650651
200nm = 360km, om 02:15

Dat ding kan ook wel ergens links van India in het water liggen?
pi_137650661
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:17 schreef eight het volgende:

[..]

Heb je nou alweer de lapo gemist? Valt me toch een beetje tegen van je ;)
Ja, die werd weggekaapt. Crazy-M liet hem aan mij en toen ging MrBanaan ermee aan de haal. ;)

Maar goed, maakt niet uit. Het is nu 5:18, als het vliegtuig over 12 minuten niet gevonden is, ga ik slapen. Zowel, ehhhhh, dan heb ik morgen een kutdag.

pi_137650683
quote:
13s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet. Het leek IN ONE PIECE. Dat wil niet zeggen dat dat zo was. Het is een getuigenverklaring, geen feit. Maar jij verwijst de gehele verklaring naar de prullenbak en doet even alsof het een of andere idioot is die daar offshore zit.

3 dagen wachten met zoiets melden vind ik behoorlijk idioot ja. Elke idioot kan zo'n mailje in elkaar zetten. Maar goed, fijn dat jij zo goedgelovig bent. :)
pi_137650769
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die werd weggekaapt. Crazy-M liet hem aan mij en toen ging MrBanaan ermee aan de haal. ;)

Maar goed, maakt niet uit. Het is nu 5:18, als het vliegtuig over 12 minuten niet gevonden is, ga ik slapen. Zowel, ehhhhh, dan heb ik morgen een kutdag.
Je zit ergens in Zuid Amerika?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')