Ja, die heb je dus niet, je onderbouwt zelf niets, maar verwijst wel even een uitgebreide email met paspoortnummer naar het rijk der fabelen ZONDER ENIGE ONDERBOUWING.quote:
begrijpelijkerquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Waarom zou het logisch zijn dat het zelfmoord (echt, hoe kom je erop, alleen omdat een of andere Egyptenaar vermoedelijk (er is geen bewijs/afscheidsbrief) dat ook deed, 24 (!) jaar geleden) is als ie WEL naar de Straat van Malakka gevlogen is?
Jep. En uiteraard valt alles op, op zo'n platform. Lijkt me alleen wel dat er meer platformpjes staan daar. Er wordt veel geboord in die regio. Zouden er meer emails komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:58 schreef Drebbelman het volgende:
Waarom zou het gelogen zijn. Wat voor zieke geest moet je hebben om zo'n verhaal in zo'n detail, met je naam en alles erop, de wereld in te slingeren als de kans groot is dat het later toch makkelijk ontkracht wordt.
Lijkt mij een eerlijke hardwerkende kiwi die in elk geval zelf denkt dat hij iets gezien heeft. Als je rond die tijd in die regio was ga je over alles nadenken. Net als al die mensen die die satelietfoto's zitten te bekijken en bij elk wit stipje denken dat ze iets gevonden hebben.
Hoe kan die knakker een vliegtuig in de nacht zien op 50km afstand? En dan ook nog bepalen dat het heel was?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die heb je dus niet, je onderbouwt zelf niets, maar verwijst wel even een uitgebreide email met paspoortnummer naar het rijk der fabelen ZONDER ENIGE ONDERBOUWING.
man man man, wat een kleuterforum is dit toch af en toe.
en men heeft daar nog niet gezocht?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die heb je dus niet, je onderbouwt zelf niets, maar verwijst wel even een uitgebreide email met paspoortnummer naar het rijk der fabelen ZONDER ENIGE ONDERBOUWING.
man man man, wat een kleuterforum is dit toch af en toe.
Kan dan wel goed kloppen met dat zuid verhaal, en die theorie die toenstraks in het Engels langs kwam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat National Park ligt in de bergen van Sumatra waar het toestel dan tegenaan gevlogen zou zijn....
En dat maakt zelfmoord begrijpelijker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
begrijpelijker
omdat je dan weet dat er nog een uur gevlogen is terwijl er niet geprobeerd is contact te maken of te landen
Hoe kom je dan uberhaupt op het idee?quote:En aan die egyptenaar denk ik niet eens.
Dat zegt ie niet. Het leek IN ONE PIECE. Dat wil niet zeggen dat dat zo was. Het is een getuigenverklaring, geen feit. Maar jij verwijst de gehele verklaring naar de prullenbak en doet even alsof het een of andere idioot is die daar offshore zit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:04 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hoe kan die knakker een vliegtuig in de nacht zien op 50km afstand?[.quote]
Makkelijk, er is geen enkel ander licht midden op zee.
[quote]En dan ook nog bepalen dat het heel was?
Trolletje tochquote:Enne, jij hebt blijkbaar zn paspoort nummer al geverifieerd?
Maar waarom verdwijnt dat toestel dan van zowel primaire als secundaire radar?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als die Malakka-link klopt, is een bewusteloze bemanning toch vele malen logischer dan een zelfmoord?
hoe ik op het idee kom, omdat het een van de opties is, en ook die valt nu nog niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat maakt zelfmoord begrijpelijker?
Je moet niet de feiten naar een scenario toeredeneren, maar precies andersom; het scenario moet de feiten goed weergeven.
Als die Malakka-link klopt, is een bewusteloze bemanning toch vele malen logischer dan een zelfmoord?
[..]
Hoe kom je dan uberhaupt op het idee?
In het geval van Malakka niet; de primaire grondradar heeft een vliegtuig (nog geen bevestiging, wel een aanwijzing) opgepikt bij Pulau Perak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar waarom verdwijnt dat toestel dan van zowel primaire als secundaire radar?
dus toch de straat van malakkaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef matthijst het volgende:
the last radar plot of an unidentified aircraft was at 02.15 am 200 nm north west of penang.
Kansloos dat dat nu pas naar buiten komt.
Dus toen de crew bewusteloos raakte, is zijn hand op de transponder uitknop gevallen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het geval van Malakka niet; de primaire grondradar heeft een vliegtuig (nog geen bevestiging, wel een aanwijzing) opgepikt bij Pulau Perak.
De secundaire radar (transponder) is uitgegaan om 1:21 en niet meer aangegaan...
Dat is nou "wetenschap" (onderzoek, scheidingen van observaties en conclusies, verschillende bronnen, peer review, etc.), die logica.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe ik op het idee kom, omdat het een van de opties is, en ook die valt nu nog niet uit te sluiten.
Niet alles hoeft even logisch te zijn trouwens.
Nee, dat was ervoor. Kan zijn dat de antenne afbrak/beschadigd raakte, iets heeft het uitgezet, lijkt me niet een mannetje die op een rood knopje drukte...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus toen de crew bewusteloos raakte, is zijn hand op de transponder uitknop gevallen?
Voor zover ik weet niet, is dit meer naar het oosten van waar men zocht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
en men heeft daar nog niet gezocht?
of wel gezocht maar niets gevonden (wat niet wil zeggen dat het dan niet waar is)
Heb je nou alweer de lapo gemist? Valt me toch een beetje tegen van jequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef El_Matador het volgende:
Mogen de brief en de Life Raft in de OP please? Beide nieuwe aanwijzingen die op het eerste gezicht erg sterk wederzijds uitsluitend werken.
Ja, die werd weggekaapt. Crazy-M liet hem aan mij en toen ging MrBanaan ermee aan de haal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:17 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je nou alweer de lapo gemist? Valt me toch een beetje tegen van je
3 dagen wachten met zoiets melden vind ik behoorlijk idioot ja. Elke idioot kan zo'n mailje in elkaar zetten. Maar goed, fijn dat jij zo goedgelovig bent.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Het leek IN ONE PIECE. Dat wil niet zeggen dat dat zo was. Het is een getuigenverklaring, geen feit. Maar jij verwijst de gehele verklaring naar de prullenbak en doet even alsof het een of andere idioot is die daar offshore zit.
Je zit ergens in Zuid Amerika?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die werd weggekaapt. Crazy-M liet hem aan mij en toen ging MrBanaan ermee aan de haal.
Maar goed, maakt niet uit. Het is nu 5:18, als het vliegtuig over 12 minuten niet gevonden is, ga ik slapen. Zowel, ehhhhh, dan heb ik morgen een kutdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |