Die is wel cool omdat het echt terug naar de ultieme basis is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:48 schreef Tchock het volgende:
The Band is toch ook een kutnaam. We hebben een band en we noemen ons de band HAHAHA
Ja irritant. Ik probeerde muziek/recensies te vinden van Jungle bv. Onmogelijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:49 schreef Tchock het volgende:
Ook ergerlijk: mensen die anno 2014 nog een bandnaam bedenken die niet Google-baar is
Stiekem gewoon de ultieme bandnaamquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die is wel cool omdat het echt terug naar de ultieme basis is.
Ook een goeie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
The Velvet Underground is qua naam wel een kunststukje, al zou ik niet weten waar 't op zou moeten slaan. Sparklehorse vind ik ook een mooie.
Tsja....dat hoort een beetje bij het genre hequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Felagund het volgende:
Of al die jazzbandnamen waarbij moet aangeven worden hoeveel leden er in de band zit. Dan moet je je naam veranderen als er iemand bij komt of weg gaat. Bijv. Contemporary Noise Quartet/Quintet/Sextet.
dat komt dan weer uit een boekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:53 schreef Maxerazzi het volgende:
The Velvet Underground is qua naam wel een kunststukje, al zou ik niet weten waar 't op zou moeten slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je band idd beter "De Rollende Stenen" noemen.quote:
Oh... Fuck...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Mind. Bl...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Rolling Stones is ook een toffe naam, gezien het een verbastering is van Rock & Roll
Haha, mind blownquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Ah, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
de band is een verbastering van rock'n'roll jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
Alleen waren de Rolling Stones al drie jaar bezig toen Bob Dylan dat nummer in 1965 schreefquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
de band is een verbastering van rock'n'roll ja
de naam komt toch gewoon van die Dylan song?
quote:According to Richards, Jones christened the band during a phone call to Jazz News. When asked for a band name Jones saw a Muddy Waters LP lying on the floor of which one of the tracks was "Rollin' Stone".
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goedquote:
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zanger Bob ook, het toevoegen van 'zanger' dekt de lading zo goed
Ik krijg ineens zin in een vleeskroketquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Zanger BOB (Boegn Of Barstn!)
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in een vleeskroket
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
Ik krijg toch het idee dat Zanger Bob de beste bob isquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk ze losgaanCheck die fiets
Zie die sfeer
quote:
quote:
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?quote:
Idd, ik wilde het zelf niet typenquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lol...is dit serieus nieuw voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |