Hehe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef NightH4wk het volgende:
Pizza Troje in Tilburg. Zes euro per pizza.
Kan meerijden met de bezorger.
Dat heb ik gedaan, en heb wel wat restaurants gevonden!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Deetch het volgende:
Omgeving eindhoven dus. Op iens.nl kun je restaurants zoeken op regio, keuken en gemiddeld prijs. Als je dan in het wat hogere prijssegment recensies gaat lezen kom je denk ik al een heel eind.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:34 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en heb wel wat restaurants gevonden!
maar aangezien er regelmatig uit eten gaan, hoop ik net dat ene restaurant te vinden.
nu heb ik momenteel een lijst van 6 restaurants..
Ik vind het eten daar eigenlijk ook helemaal niet bijzonder, niet eens echt lekker zelfs. Te vaak in Italie geweest denk ik...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef Sts het volgende:
Mangiare? Maar als je in Ehv woont, zijn jullie daar vast al geweest.
Mangiare is de reden waarom ik nog wel 10 keer nadenk voordat ik een steak zal bestellen in de horecaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef Sts het volgende:
Mangiare? Maar als je in Ehv woont, zijn jullie daar vast al geweest.
Ok, okquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mangiare is de reden waarom ik nog wel 10 keer nadenk voordat ik een steak zal bestellen in de horeca
- Heeft u een keuze kunnen maken?
> Ja, ik wil graag de ribeye steak, en ik wil hem rood.
- De Ribeye steak?
> Ja, ik wil hem hooguit 20 seconde per kant, hij moet nog moe zeggen, van mijn bord willen terug naar het weiland, zo rood wil ik hem hebben.
- okay, hi hi hi
Na een tijdje komt de steak, ergens tussen medium en doorbakken. Ik stuur hem terug met de opmerking dat ik hem rood had besteld.
Dit veroorzaakt enige paniek bij de bediening. De chef komt langs die me vraagt waarom ik de steak terug stuur, ik vertel hem dat ik hem zeer rood besteld heb en hem ook graag zo hebben wil. In plaats van dan te zeggen okay, gaat hij een discussie aan of ik dat wel echt wil, zo een steak is rauw van binnen, en wellicht niet warm (als je geen steak kan bakken wat doe je dan in de prof keuken vraag ik me af). Ik zeg dat ik weet wat ik bestel en dat ik geen discussie wil maar een rode steak. Weer de discussie in, of ik het zeker weet.
Nadat mijn gezelschap het eten al half op heeft komt mijn steak, en idd, direct uit de koelkast op de grill. Hij is formeel rood, maar deze kok verdient bijscholing over hoe hij steak moet klaarmaken. Zet het niet op de kaart als je het niet kan.
Ik hoor wel meer mensen die enthousiast zijn over Mangiare, maar die zijn denk ik nog nooit in Italie geweest. Ik vind eigenlijk alles daar tegenvallen, de pasta's de pizza's allemaal een beetje smakeloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:52 schreef Sts het volgende:
[..]
Ok, okDe keer dat ik geweest ben is het goed bevallen, maar dit klinkt wel slecht.
Goede pizza is idd een witte raaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik hoor wel meer mensen die enthousiast zijn over Mangiare, maar die zijn denk ik nog nooit in Italie geweest. Ik vind eigenlijk alles daar tegenvallen, de pasta's de pizza's allemaal een beetje smakeloos.
Dan vind ik Mi Dica een stuk beter. Al moet je daar ook geen pizza bestellen. Maar ik ben in Nederland nog nooit een goede pizza tegengekomen.
In Nederland dan. In Italie is het een zwarte kraai.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goede pizza is idd een witte raaf.
Heb een jaar een afdeling gemanaged met jongeren tussen de 22 en 28 ongeveer, die haalden op een gegeven moment hun nieuwe kpi'squote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Nederland dan. In Italie is het een zwarte kraai.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een jaar een afdeling gemanaged met jongeren tussen de 22 en 28 ongeveer, die haalden op een gegeven moment hun nieuwe kpi's
Ik heb ze toen allemaal meegenomen naar een italiaan met een houtoven, waanzinnige pizza's, en was nogal verbaasd, ze vonden het niet lekker. Ze vonden pizzahut beter.
Oh, net buiten Münchenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]niet te geloven he. Heel die smaakpapillen zijn verpest. Maar eh.... waar zit die Italiaan met die waanzinnige pizza's?
De beste pizza's ooit hebben ze bij Belle Arti in Bologna. Maar ja, dat is toch 1.400 km rijden...
Was ook een keer aan het eten met wat mensen die normaal pizza's bestellen bij de shoarmaboer. Vragen ze in een Italiaans restaurant om de whiskey en knoflook sausquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een jaar een afdeling gemanaged met jongeren tussen de 22 en 28 ongeveer, die haalden op een gegeven moment hun nieuwe kpi's
Ik heb ze toen allemaal meegenomen naar een italiaan met een houtoven, waanzinnige pizza's, en was nogal verbaasd, ze vonden het niet lekker. Ze vonden pizzahut beter.
Wel lekker buiten zitten in de zomer, maar ik ga er niet meer naartoe.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
eet bijna elke vrijdag bij mangiare met mn ouders en vriendin (bijna een traditie) een beetje balle tent waar iedereen elkaar kent, en dat duidelijk wil laten merken
de carpacio is te doen, en meestal de spagethi agli olio ook wel
zat je in de tuin, of voor aan de straat? het is inderdaad leuk zitten, en de wijn is redelijk. ideaal voor een borrelquote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
eet bijna elke vrijdag bij mangiare met mn ouders en vriendin (bijna een traditie) een beetje balle tent waar iedereen elkaar kent, en dat duidelijk wil laten merken
de carpacio is te doen, en meestal de spagethi agli olio ook wel
Kok Verhoeven al een paar keer gegeten en is echt heel erg goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef JaafkeEHV het volgende:
- Da nello eindhoven, eigenaar is laatst verdronken. gaan we al regelmatig eten. niet bijzonder maar wel oke
- osteria in sint oedenrode
- de heer kocken, michelinster - nadeel: Zeer beperkte kaart
- ristorante bellagio
- kok verhoeven tilburg (niet italiaans, wel veel vis)
- the fishermen idem met kok verhoeven
- antionios in eindhoven - italiaans, maar kleine tafels, erg donker, en druk
Gaat hem ook waarschijnlijk worden! lyrische recenties gelezenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kok Verhoeven al een paar keer gegeten en is echt heel erg goed.
Ik ben zelf niet bepaald een vis liefhebber maar mijn vriend en vrienden wel. Dus heb daar meestal een vlees gerecht. En die zijn ook echt super. Moet er echt weer eens naartoe.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Gaat hem ook waarschijnlijk worden! lyrische recenties gelezen
ik onderstreep la stalla.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef AnnaNiem het volgende:
Antonios Eindhoven
Da Antonio Oss
La Stalla Malden
Zal ze eens proberen bij Belle Arti, verder wisselt de kwaliteit van pizza's in Italie ook wel hoor. Maar in ieder geval altijd beter dan in Nederland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]niet te geloven he. Heel die smaakpapillen zijn verpest. Maar eh.... waar zit die Italiaan met die waanzinnige pizza's?
De beste pizza's ooit hebben ze bij Belle Arti in Bologna. Maar ja, dat is toch 1.400 km rijden...
Precies. Het komt maar sporadisch voor dat ze echt slecht zijn. En dat is dan vaak juist in een grote stad op een toeristisch plein.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef mytec het volgende:
[..]
Zal ze eens proberen bij Belle Arti, verder wisselt de kwaliteit van pizza's in Italie ook wel hoor. Maar in ieder geval altijd beter dan in Nederland.
At in Florence tegenover het standbeeld van David ( die copie die op het plein staat) een betere houtovenpizza dan ik in NL ooit heb gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies. Het komt maar sporadisch voor dat ze echt slecht zijn. En dat is dan vaak juist in een grote stad op een toeristisch plein.
Maar eh.. kom je wel eens in Bologna, ken je Belle Arti?
Ik loop daar toch wel vaak in de buurt, ik studeer om de hoek ;-). Zijn zoveel goede plekken om te eten. mijn favoriet is echter buiten de stad il mulino bruciato, typsich italiaans/ bolognees en ontzettend veel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies. Het komt maar sporadisch voor dat ze echt slecht zijn. En dat is dan vaak juist in een grote stad op een toeristisch plein.
Maar eh.. kom je wel eens in Bologna, ken je Belle Arti?
Dat zijn geen Italianen. Voor goede Italiaanse bezorg pizza moet je in Tilburg bij Pizza Italia zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef NightH4wk het volgende:
Pizza Troje in Tilburg. Zes euro per pizza.
Kan meerijden met de bezorger.
Oh, jaloers! Ik ken Bologna ook heel goed. Wij gaan elk jaar op vakantie in Zuid-Italie en blijven daar op de terugweg dan een paar dagen (ook om te eten bij Belle Arti) en soms tussendoor nog op een stedentripje. Ik heb even gegoogled op die afgebrande molen, maar dat ziet er ook goed uit met goede recensies! Die gaan we zeker eens proberen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:20 schreef mytec het volgende:
[..]
Ik loop daar toch wel vaak in de buurt, ik studeer om de hoek ;-). Zijn zoveel goede plekken om te eten. mijn favoriet is echter buiten de stad il mulino bruciato, typsich italiaans/ bolognees en ontzettend veel.
Helaas is elke dag uit eten gaan geen optie ;-) Ja er is altijd wel wat te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, jaloers! Ik ken Bologna ook heel goed. Wij gaan elk jaar op vakantie in Zuid-Italie en blijven daar op de terugweg dan een paar dagen (ook om te eten bij Belle Arti) en soms tussendoor nog op een stedentripje. Ik heb even gegoogled op die afgebrande molen, maar dat ziet er ook goed uit met goede recensies! Die gaan we zeker eens proberen.
Wat leuk dat je daar studeert. Gezellig 's avonds bij die wijnbar waar vaak optredens zijn, en de Ierse Pub.
Hahahaha herkenbaar... die n00bs ( CQ scholieren die als bijbaantje bedienen ) vragen als ik een biestukje bestel altijd: " Wilt u hem medium? " en dan zeg ik altijd: "Nou als ik de keuze heb doe dan maar Large! "quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mangiare is de reden waarom ik nog wel 10 keer nadenk voordat ik een steak zal bestellen in de horeca
- Heeft u een keuze kunnen maken?
> Ja, ik wil graag de ribeye steak, en ik wil hem rood.
- De Ribeye steak?
> Ja, ik wil hem hooguit 20 seconde per kant, hij moet nog moe zeggen, van mijn bord willen terug naar het weiland, zo rood wil ik hem hebben.
- okay, hi hi hi
Na een tijdje komt de steak, ergens tussen medium en doorbakken. Ik stuur hem terug met de opmerking dat ik hem rood had besteld.
Dit veroorzaakt enige paniek bij de bediening. De chef komt langs die me vraagt waarom ik de steak terug stuur, ik vertel hem dat ik hem zeer rood besteld heb en hem ook graag zo hebben wil. In plaats van dan te zeggen okay, gaat hij een discussie aan of ik dat wel echt wil, zo een steak is rauw van binnen, en wellicht niet warm (als je geen steak kan bakken wat doe je dan in de prof keuken vraag ik me af). Ik zeg dat ik weet wat ik bestel en dat ik geen discussie wil maar een rode steak. Weer de discussie in, of ik het zeker weet.
Nadat mijn gezelschap het eten al half op heeft komt mijn steak, en idd, direct uit de koelkast op de grill. Hij is formeel rood, maar deze kok verdient bijscholing over hoe hij steak moet klaarmaken. Zet het niet op de kaart als je het niet kan.
Lol, das gewoon een ordinaire vreetschuur. Niet bepaald culinair. Van al het personeel is er 1 halve Italiaan, de rest is allemaal Noord-Afrikaquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:39 schreef Turbomuis het volgende:
Da Verdi (inderdaad, die ene naast The Movies). Hebben ze erg lekker eten
Kan zomaar zijn. Maar tis best lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Lol, das gewoon een ordinaire vreetschuur. Niet bepaald culinair. Van al het personeel is er 1 halve Italiaan, de rest is allemaal Noord-Afrika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |