Ik ben bij beide kinderen op een gegeven moment een tijd lang een borst per keer gaan geven, dan liet ik ze drinken, goed boeren en dan gewoon nog weer dezelfde (lege) borst voor de zuigbehoefte.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef Moppert het volgende:
Hier komen er ook emmere uit![]()
Herken ik in deze mate eigenlijk niet van de andere 2 maar weet niet echt of ik er iets mee moet doen.
Pijn in je borst of je tepel?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken is twee weken vandaag
Ik heb trouwens pijn tussen de voedingen door, en S. hapt vooral rechts erg 'lui' aan. Soms lijkt het wel of hij een kauwgompje heeft ipv een goede hap. Dan corrigeer ik hem wel, maar het lukt me niet altijd even goed. We gaan morgen even langs de lactatiekundige voor tips.
In de tepel, geloof ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef Cwen het volgende:
[..]
Pijn in je borst of je tepel?
Klinkt wel bekend, hier een luie happer én hanger links
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap*
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap*
Wilde D haar eigen kant niet of had ze die al gehad? Wel mooi op haar beurt gewacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Popje krijgt er spekkies van
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |