abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2014 @ 14:42:21 #51
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137799729
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef Moppert het volgende:
Hier komen er ook emmere uit -O-
Herken ik in deze mate eigenlijk niet van de andere 2 maar weet niet echt of ik er iets mee moet doen.
Ik ben bij beide kinderen op een gegeven moment een tijd lang een borst per keer gaan geven, dan liet ik ze drinken, goed boeren en dan gewoon nog weer dezelfde (lege) borst voor de zuigbehoefte.
En in het wippertje leggen na het drinken, dat hielp ook een boel.

Maar ja, dat zal je zelf ook wel kunnen bedenken. ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 14:58:17 #52
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137800324
Ja dat doe ik idd ook allemaa al. :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137800558
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kuiken is twee weken vandaag ;)

Ik heb trouwens pijn tussen de voedingen door, en S. hapt vooral rechts erg 'lui' aan. Soms lijkt het wel of hij een kauwgompje heeft ipv een goede hap. Dan corrigeer ik hem wel, maar het lukt me niet altijd even goed. We gaan morgen even langs de lactatiekundige voor tips.
Pijn in je borst of je tepel?
Klinkt wel bekend, hier een luie happer én hanger links :)
Home is where the O+ is...
  zondag 16 maart 2014 @ 16:17:26 #54
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137803054
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap* O+
  zondag 16 maart 2014 @ 16:30:26 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137803505
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef Cwen het volgende:

[..]

Pijn in je borst of je tepel?
Klinkt wel bekend, hier een luie happer én hanger links :)
In de tepel, geloof ik.
Ben jij linkshandig toevallig?
KuikenGuppy
  zondag 16 maart 2014 @ 16:42:45 #56
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137804027
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap* O+
O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:48:40 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_137804245
quote:
O+
Netjes op haar beurt gewacht dus ;-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_137805000
quote:
Wilde D haar eigen kant niet of had ze die al gehad? Wel mooi op haar beurt gewacht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 16 maart 2014 @ 19:41:34 #59
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137811102
Kyara O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popje krijgt er spekkies van O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 16 maart 2014 @ 19:52:20 #60
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137811684
Oooh, KP O+ O+ O+

Overdag voed ik ze altijd om en om want anders blijven ze met elkaar klooien (ogen uitsteken, vinger in de mond proppen om het vacuüm te verbreken, keihard op het hoofd meppen of neus vast willen pakken.... dat soort dingen, ze zijn zo lief voor elkaar...). En D was nog niet geweest dus netjes op haar beurt gewacht.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:03:42 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137812326
Spekbabies O+
KuikenGuppy
pi_137815612
KP O+ Hapwangen!!
  zondag 16 maart 2014 @ 20:51:49 #63
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137815689
O+ kp
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137816062
Vorige week voor het eerst in de buitenlucht gevoed O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:58:45 #65
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_137816254
Zo zat ik donderdag ook O+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 16 maart 2014 @ 21:00:56 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137816422
Ja? ;)

Mooie foto mabawa O+
  zondag 16 maart 2014 @ 21:04:41 #67
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137816717
_O- ik dus! :D

SPOILER
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:11:10 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137817165
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Paxlie het volgende:
Ik moest lachen.... _O-
pi_137817369
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Paxlie het volgende:
:D
Hihi heerlijk he moppert.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:19:01 #70
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137817743
Ohh Mabawa en moppert, lekker zo in t zonnetje! O+
  zondag 16 maart 2014 @ 21:21:07 #71
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137817904
Mooie foto's O+

Lauren was een spuugbaby. Echt. De Was -O- maar verder had ze nergens last van en groeide priprima. Spugen doet ze nu nog amper.
pi_137818770
Kyara O+

Mabawa wat een leuke foto! Zo lekker in de zon!

Moppert ook al lekker in de zon!

KP O+

Hier ook goed bezig! Zaterdag wezen kijken bij mijn team die een wedstrijd moest spelen. J kreeg honger dus ik moest gaan voeden. Gekozen voor de kleedkamer omdat ik in het openbaar nog een beetje te spannend vond. Lief vond ik wel dat de dames die zich wilde verkleden aan mij vroegen of ik daar bezwaar tegen had :+ .

Vandaag wezen kijken bij vriend die een wedstrijd honkbal had en uiteraard had J ook toen honger. Toen gewoon op het bankje langs het veld mijn tiet tevoorschijn gehaald en J aangelegd! Best trots op mezelf! J zijn 3 weken oud verjaarweek gevierd met voeden in het openbaar *O* O+.

Oh! En ook al de helft van de voedingen zonder tepelhoedje :D!

ik heb sinds een aantal dagen veel steken in mijn borsten, wat kan dat zijn? Het lijkt juist er te zijn zodra er aan die kant gedronken is. Is dat het vullen van de melkklieren o.i.d. Het voelt een beetje als het toeschietreflex alleen dan in m'n gehele borst en niet bij de tepel. Echt pijnlijk wil ik het niet noemen maar het is wel vervelend en irritant!
♥ J & S
pi_137818916
Mini baby's aan de bost O+ O+ heerlijke topic dit!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:40:06 #74
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137819371
Klap wat goed! Steken zijn hier heel herkenbaar. Soms heb ik t al als ik voorover buig, alsof t dan al toestroomt :X ik vind t overigens wel aardig pijnlijk, maar denk ook dat t een productieding is
  zondag 16 maart 2014 @ 21:43:12 #75
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137819602
Jup, die steken/prikkels heb ik ook altijd gehad, gaat wel over na verloop van tijd. Vooral bij kou of te koud gekleed voelde ik het snel.
pi_137819753
Voedingsfoto's O+ O+ O+!!

End of an era: de vriezer zat niet goed dicht, dus ik moest nu echt mijn voorraad melk weggooien ;(. Het was al een jaar oud en meer dan af toe pannenkoeken maken deed ik er niet mee (het opdrinken wil mini niet meer), dus het had hoe dan ook weg gemoeten binnenkort. 35 flesjes :X

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137820442
Ohh Phaidra, zo zonde he? :( Hier is onze vriezer ook overleden, dus de voorraad is hier ook weggegooid. Deed best zeer, ookal dronk Faye het niet meer ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_137820552
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Phaidra het volgende:
Voedingsfoto's O+ O+ O+!!

End of an era: de vriezer zat niet goed dicht, dus ik moest nu echt mijn voorraad melk weggooien ;(. Het was al een jaar oud en meer dan af toe pannenkoeken maken deed ik er niet mee (het opdrinken wil mini niet meer), dus het had hoe dan ook weg gemoeten binnenkort. 35 flesjes :X

[ afbeelding ]
Oh neeeee :'( :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:58:59 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137820780
Ik voel me jullie mee dames :*
pi_137820906
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh Phaidra, zo zonde he? :( Hier is onze vriezer ook overleden, dus de voorraad is hier ook weggegooid. Deed best zeer, ookal dronk Faye het niet meer ;(
Ja, heel erg zonde. Als er ooit een tweede komt, ga ik de voorraad echt eerder opmaken. Ik bewaarde het voor als ik stopte met kolven, maar rond die tijd vond hij koemelk al lekkerder dan gekolfde (ontdooide) melk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137821845
Mooie mini baby's aan de borst voedingsfoto's in de buitenlucht.

Oh nee Phaidra en Marjolijntje wat balen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_137830648
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef klaprooss het volgende:

Hier ook goed bezig! Zaterdag wezen kijken bij mijn team die een wedstrijd moest spelen. J kreeg honger dus ik moest gaan voeden. Gekozen voor de kleedkamer omdat ik in het openbaar nog een beetje te spannend vond. Lief vond ik wel dat de dames die zich wilde verkleden aan mij vroegen of ik daar bezwaar tegen had :+ .

Vandaag wezen kijken bij vriend die een wedstrijd honkbal had en uiteraard had J ook toen honger. Toen gewoon op het bankje langs het veld mijn tiet tevoorschijn gehaald en J aangelegd! Best trots op mezelf! J zijn 3 weken oud verjaarweek gevierd met voeden in het openbaar *O* O+.

Goed zeg! En ook mooi dat je zo snel alweer lekker op pad gaat en J meeneemt. Doe je hem dan in de draagdoek? Voelt als een overwinninkje toch, zo in het openbaar voeden? Maar het geeft zo lekker veel vrijheid.
Mijn eerste keer in de openlucht vergeet ik ook niet (al zijn er geen foto's van jammergenoeg). Mijn lief en ik hadden gewandeld in het Haagse Bos, maar toen we op de terugweg hadden, had I toch echt onstilbare honger. Toen zat ik op een bankje op het Malieveld. O+ .

I. heeft nu ook echt een beetje spekbeentjes en armpjes. Ik kijk daar vol trots naar. :D .

Leuk, al die foto's. Dit is geen foto in de buitenlucht, maar genomen bij mijn ouders door mijn vriend. Mijn bejaarde en strenggereformeerde oom en tante zaten er ook bij. :6 . :) .

SPOILER
Phaidra, wat zonde zeg. Met zoveel liefde bij elkaar gekolfd. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 maart 2014 @ 09:58:40 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137832360
Wat mooi Franny! O+

Zie lief al die mini's aan de borst.

Als tegenwicht even een dreumes aan de borst ;)
SPOILER
pi_137835529
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

In de tepel, geloof ik.
Ben jij linkshandig toevallig?
Nope, rechts. Maar ik merk wel dat ik haar per kant anders ondersteun, ja!

Klap, ik herken het ook. Bij mij heeft/had het te maken met de groei van 't klierweefsel - meer melk! ;)
Home is where the O+ is...
pi_137841443
Ahh nog meer lieve foto's O+

Phaidra en Marjolijn wat ontzettend balen en zonde...

Hier even crosspost uit babytopic. Mn kleine smurf is weer niet super gegroeid. Omdat hij verder prima ontwikkelt, vrolijk is en goed poept en plast maak ik me niet direct zorgen. Ik word er alleen wel verdrietig van. Ook omdat kolven nog steeds niet lekker loopt.

SPOILER
pi_137842353
Hoi Mabawa. Ik heb er niet veel ervaring mee of verstand van, maar als ik naar de curves kijk dan valt me op dat hij wat lengte betreft een beetje een groeispurtje heeft gedaan de laatste tijd. Gewicht blijft daarbij wat achter, maar dat trekt dan misschien de komende tijd wat aan? Wel heel jammer dat het je verdrietig maakt; ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen. Maar ik zag in het babytopic ook mooie foto's voorbij komen en zo te zien en te lezen gaat het dus gewoon hartstikke goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137842631
En onze lieve babytjes laten zich gewoon niet zo makkelijk 'vangen' in groeicurves en gemiddelden. O+ .
Ik weet nog dat we bij de 20wekenecho hoorde dat I. met de groei van haar beentjes onder het gemiddelde zat. Dan moet je dus ook slikken (ze zat ook met de groei van haar hersentjes iets onder het gemiddelde ;( ), en nu heeft iedereen het over haar lange beentjes. Dat ze in andere opzichten juist weer boven het gemiddelde zat, ben ik natuurlijk vergeten. :+ .

De curves en gemiddelden zouden niet meer dan een hulpmiddel moeten zijn om de groei van onze baby's in de gaten te houden, niet een soort dictaat en al helemaal niets iets waar we verdrietig van worden als duidelijk is dat het goed met ze gaat. :* .
pi_137842688
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ahh nog meer lieve foto's O+

Phaidra en Marjolijn wat ontzettend balen en zonde...

Hier even crosspost uit babytopic. Mn kleine smurf is weer niet super gegroeid. Omdat hij verder prima ontwikkelt, vrolijk is en goed poept en plast maak ik me niet direct zorgen. Ik word er alleen wel verdrietig van. Ook omdat kolven nog steeds niet lekker loopt.

SPOILER
Ik zou over 2 weken nog eens gaan meten en kijken of er dan wel een lijntje wordt opgepakt.

Wat zegt het CB?

Kijk, opzich kan het geen kwaad als ze een lijntje aan het zoeken zijn, maar op een gegeven moment moeten ze dat lijntje wel gaan volgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_137844134
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:29 schreef Franny_G het volgende:
Hoi Mabawa. Ik heb er niet veel ervaring mee of verstand van, maar als ik naar de curves kijk dan valt me op dat hij wat lengte betreft een beetje een groeispurtje heeft gedaan de laatste tijd. Gewicht blijft daarbij wat achter, maar dat trekt dan misschien de komende tijd wat aan? Wel heel jammer dat het je verdrietig maakt; ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen. Maar ik zag in het babytopic ook mooie foto's voorbij komen en zo te zien en te lezen gaat het dus gewoon hartstikke goed.
Dank je wel. Ja heel waarschijnlijk was dat een meetfout, het ging wel samen met gewicht dat op de curve ook iets afboog. Groei herstelde daarna mooi en nu dus weer niet. Echt frusti! Ja eigenlijk gaat alles heel goed op het groeien en kolven na :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou over 2 weken nog eens gaan meten en kijken of er dan wel een lijntje wordt opgepakt.

Wat zegt het CB?

[ afbeelding ]
Kijk, opzich kan het geen kwaad als ze een lijntje aan het zoeken zijn, maar op een gegeven moment moeten ze dat lijntje wel gaan volgen.
Ja we gaan over 3 weken weer! 2 weken kon helaas niet en ivm werk kan ik niet naar de inloop. Ik had gehoopt dat hij zijn lijntje al zou volgen inderdaad.CBarts is echt super. Gaf aan dat ze het wel duidelijk zag en dat het niet minder had moeten zijn maar dat het haar nu geen echte zorgen baart ivm zijn ontwikkeling die meer dan prima is. Ze zei ook dat ik me niets aan moet trekken van mensen die nu gaan zeggen dat het tijd is voor kv erbij O+
Net een LK gebeld maar vond het gesprek niet echt heel erg bevredigend moet ik zeggen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon een zeikerd :@
pi_137844269
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Dank je wel. Ja heel waarschijnlijk was dat een meetfout, het ging wel samen met gewicht dat op de curve ook iets afboog. Groei herstelde daarna mooi en nu dus weer niet. Echt frusti! Ja eigenlijk gaat alles heel goed op het groeien en kolven na :)

[..]

Ja we gaan over 3 weken weer! 2 weken kon helaas niet en ivm werk kan ik niet naar de inloop. Ik had gehoopt dat hij zijn lijntje al zou volgen inderdaad.CBarts is echt super. Gaf aan dat ze het wel duidelijk zag en dat het niet minder had moeten zijn maar dat het haar nu geen echte zorgen baart ivm zijn ontwikkeling die meer dan prima is. Ze zei ook dat ik me niets aan moet trekken van mensen die nu gaan zeggen dat het tijd is voor kv erbij O+
Net een LK gebeld maar vond het gesprek niet echt heel erg bevredigend moet ik zeggen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon een zeikerd :@
Wat een fijne reactie van het CB. Maar ik snap je ongerustheid. Maar ik denk dat als er een reden is om te gaan bijvoeden dat het CB echt wel 1 van de eersten zijn die dat zeggen. En je kunt ook zelf wel wat doen he? Als het je echt niet lekker zit kun je eens zien als je na een voeding wat kunt kolven en dat na geven, lekkere vette melk. Maar als je kleine gewoon vol zit, dan zit ie vol.
Maar als een CB zegt, niet druk maken, dan zou ik in elk geval die 3 weken aankijken. Zeker als je de vorige meting ziet waar het erop leek dat hij wel zn lijntje ging oppakken. Dus het kan maar net een ongunstigweegmoment zijn nu.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_137849332
Baby's aan de borst O+! En dreumes aan de borst O+

Wat zonde van je melk Phaidra!

Mabawa :* hij groeit, en idd zodra hij goed poept en plast! Je doet het goed hoor! Niet elk kindje groeit direct een hoop. Komt vanzelf :*

Franny, ik was nu met de kinderwagen op pad, de draagdoek ga ik volgende keer proberen :D!
Maar het voelt zeker als een overwinning! Gewoon geen gedoe en gewoon aan de borst. Heerlijk O+

Hier ook bij het CB geweest, voor de eerste keer. J groeit goed :) en heeft sinds gister avond niet meer gedronken met een tepelhoedje!
Fijn, nou ja fijn.. dat mensen de steken herkennen! Dan maak ik me geen zorgen ;).
♥ J & S
  maandag 17 maart 2014 @ 17:32:58 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137849637
Ohhh nou wat een heerlijke foto's met al die kleine baby'tjes O+

En Kyara's duo O+ Hoe cool dat wachten op je beurt en dan gauw ernaartoe kruipen!

Mabawa, ik sluit me aan bij Franny; lengte ietsje meer en gewicht ietsje minder... waarschijnlijk is dat de volgende meting wat meer geleveld :Y

Het was hier ook lang zoeken naar t lijntje (ook verstoord beeld denk ik door flink bijvoeden met flesjes na een voeding), maar straks zit ie vast op een goeie plek!
  maandag 17 maart 2014 @ 22:21:44 #93
30252 Soempie
Procreating
pi_137865109
Kyara :D O+Wat heb je d'r netjes opgevoed. :+

Mooie foto's. O+

Gister bij mij een dieptepunt en vanavond weer. J. is aan het regelen en ik trek het erg slecht. Gister uit wanhoop de pakjes nutrilon opgezocht, maar die waren over de datum. Vandaag weer zo'n dag dat ze heel erg moest huilen, bozig was aan de borst en non stop wilde drinken. Dat is echt niet handig met een peuter die er ook nog is. Ook als ze niet aan het regelen is heb ik het idee dat ik hem tekort doe. Door slaapgebrek vooral.
Knoop vanavond doorgehakt: ik ga afbouwen.

3 maanden borstvoeding. :) Mooie momenten!

Heel gaaf om te merken dat m'n lichaam wel melk kan maken.
De keren dat J. in slaap viel tijdens het drinken. O+
Met J. aan de borst de slappe lach krijgen en een kraamhulp en man die ondertussen gekke dansjes deden al zingend: 'my milkshake brings all the boys to the yard..' :')_
J. die tijdens het drinken steeds naar me moest lachen. :D
Die handjes om m'n borst. O+
Een tevreden smoeltje met een beetje melk, na het drinken.

Nouja, ik ga bijna twijfelen. Maar het is hier echt mooi geweest. Het eerste flesje was al een opluchting en het was mooi om te zien hoe tevreden ze daar toch van werd.

Ik wens iedereen hier ook veel mooie momenten nog! En petje af voor jullie, want ik vond het toch overwegend zwaar om te doen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 17 maart 2014 @ 22:26:15 #94
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137865519
Soemp, zo te horen was het een prachtige periode. het klinkt alsof je t even goed af kan sluiten O+

Mabawa, ik heb r al op ingehaakt in het babytopic, maar ook hier nog even een :*
pi_137865768
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:

Mooie foto's. O+

Gister bij mij een dieptepunt en vanavond weer. J. is aan het regelen en ik trek het erg slecht. Gister uit wanhoop de pakjes nutrilon opgezocht, maar die waren over de datum. Vandaag weer zo'n dag dat ze heel erg moest huilen, bozig was aan de borst en non stop wilde drinken. Dat is echt niet handig met een peuter die er ook nog is. Ook als ze niet aan het regelen is heb ik het idee dat ik hem tekort doe. Door slaapgebrek vooral.

Met J. aan de borst de slappe lach krijgen en een kraamhulp en man die ondertussen gekke dansjes deden al zingend: 'my milkshake brings all the boys to the yard..' :')_

Nouja, ik ga bijna twijfelen. Maar het is hier echt mooi geweest. Het eerste flesje was al een opluchting en het was mooi om te zien hoe tevreden ze daar toch van werd.

Ik wens iedereen hier ook veel mooie momenten nog! En petje af voor jullie, want ik vond het toch overwegend zwaar om te doen. :@
O+ Fijn dat het zo goed voelt voor jullie.

En geen :@ nodig hoor, ik vond de eerste maanden ook heel pittig, ik kan me voorstellen dat het icm peuter nog moeilijker is :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 maart 2014 @ 22:33:58 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137866042
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:

Mooie foto's. O+

3 maanden mooie momenten klinkt als een goede afsluiting. :* voor jullie. Zo'n beslissing is nooit makkelijk maar als het goed voelt dan is het ook goed.
pi_137866052
Soempie je 'klinkt' heel tevreden. Heel fijn, die 3 maanden heb je toch maar gedaan!

Bedankt voor de reacties trouwens, ik hoop over 3 weken een lijn zonder knikje te zien. Tot die tijd verder met veel aanleggen. En al gaat het kolven nou een heel klein beetje beter dan ben ik helemaal blij kromme zin
  maandag 17 maart 2014 @ 22:34:43 #98
30252 Soempie
Procreating
pi_137866086
Oh! Ik moet nog even vertellen dat m'n peuterjongetje gister met z'n knuffelolifantje op de bank zat:
'Ah, Toet, kom maar.'
*brengt de olifant naar z'n borst*
'Grote hap Toet! Ja, zo Toet. Lekker drinken Toet.'

:D O+ O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 17 maart 2014 @ 22:35:35 #99
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137866129
Aaaah, wat lief! O+
  maandag 17 maart 2014 @ 22:39:07 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_137866353
Hij wisselde ook van kant. :o :D

En nog even terughalen dat hij in paniek raakte toen hij J. voor het eerst bij me zag drinken: 'neee, niet mama opeten!!'.

Nouja, goed. :W :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')