Ik ben bij beide kinderen op een gegeven moment een tijd lang een borst per keer gaan geven, dan liet ik ze drinken, goed boeren en dan gewoon nog weer dezelfde (lege) borst voor de zuigbehoefte.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef Moppert het volgende:
Hier komen er ook emmere uit![]()
Herken ik in deze mate eigenlijk niet van de andere 2 maar weet niet echt of ik er iets mee moet doen.
Pijn in je borst of je tepel?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken is twee weken vandaag
Ik heb trouwens pijn tussen de voedingen door, en S. hapt vooral rechts erg 'lui' aan. Soms lijkt het wel of hij een kauwgompje heeft ipv een goede hap. Dan corrigeer ik hem wel, maar het lukt me niet altijd even goed. We gaan morgen even langs de lactatiekundige voor tips.
In de tepel, geloof ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:04 schreef Cwen het volgende:
[..]
Pijn in je borst of je tepel?
Klinkt wel bekend, hier een luie happer én hanger links
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap*
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
Ik was net J aan het voeden op de bank. D was aan het spelen aan de kant waar J dronk (papa zat er naast zodat ze niet van de bank zou vallen). J dronk stoicijns door. Toen ze los liet en rechtop ging zitten greep D haar kans: ze kroop meteen naar de borst en *hap*
Wilde D haar eigen kant niet of had ze die al gehad? Wel mooi op haar beurt gewacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Popje krijgt er spekkies van
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Oh neeeeequote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Phaidra het volgende:
Voedingsfoto's![]()
![]()
!!
End of an era: de vriezer zat niet goed dicht, dus ik moest nu echt mijn voorraad melk weggooien. Het was al een jaar oud en meer dan af toe pannenkoeken maken deed ik er niet mee (het opdrinken wil mini niet meer), dus het had hoe dan ook weg gemoeten binnenkort. 35 flesjes
[ afbeelding ]
Ja, heel erg zonde. Als er ooit een tweede komt, ga ik de voorraad echt eerder opmaken. Ik bewaarde het voor als ik stopte met kolven, maar rond die tijd vond hij koemelk al lekkerder dan gekolfde (ontdooide) melk.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohh Phaidra, zo zonde he?Hier is onze vriezer ook overleden, dus de voorraad is hier ook weggegooid. Deed best zeer, ookal dronk Faye het niet meer
Goed zeg! En ook mooi dat je zo snel alweer lekker op pad gaat en J meeneemt. Doe je hem dan in de draagdoek? Voelt als een overwinninkje toch, zo in het openbaar voeden? Maar het geeft zo lekker veel vrijheid.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef klaprooss het volgende:
Hier ook goed bezig! Zaterdag wezen kijken bij mijn team die een wedstrijd moest spelen. J kreeg honger dus ik moest gaan voeden. Gekozen voor de kleedkamer omdat ik in het openbaar nog een beetje te spannend vond. Lief vond ik wel dat de dames die zich wilde verkleden aan mij vroegen of ik daar bezwaar tegen had.
Vandaag wezen kijken bij vriend die een wedstrijd honkbal had en uiteraard had J ook toen honger. Toen gewoon op het bankje langs het veld mijn tiet tevoorschijn gehaald en J aangelegd! Best trots op mezelf! J zijn 3 weken oud verjaarweek gevierd met voeden in het openbaar![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Phaidra, wat zonde zeg. Met zoveel liefde bij elkaar gekolfd..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, rechts. Maar ik merk wel dat ik haar per kant anders ondersteun, ja!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
In de tepel, geloof ik.
Ben jij linkshandig toevallig?
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ahh nog meer lieve foto's
Phaidra en Marjolijn wat ontzettend balen en zonde...
Hier even crosspost uit babytopic. Mn kleine smurf is weer niet super gegroeid. Omdat hij verder prima ontwikkelt, vrolijk is en goed poept en plast maak ik me niet direct zorgen. Ik word er alleen wel verdrietig van. Ook omdat kolven nog steeds niet lekker loopt.Ik zou over 2 weken nog eens gaan meten en kijken of er dan wel een lijntje wordt opgepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt het CB?
Kijk, opzich kan het geen kwaad als ze een lijntje aan het zoeken zijn, maar op een gegeven moment moeten ze dat lijntje wel gaan volgen.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dank je wel. Ja heel waarschijnlijk was dat een meetfout, het ging wel samen met gewicht dat op de curve ook iets afboog. Groei herstelde daarna mooi en nu dus weer niet. Echt frusti! Ja eigenlijk gaat alles heel goed op het groeien en kolven naquote:Op maandag 17 maart 2014 14:29 schreef Franny_G het volgende:
Hoi Mabawa. Ik heb er niet veel ervaring mee of verstand van, maar als ik naar de curves kijk dan valt me op dat hij wat lengte betreft een beetje een groeispurtje heeft gedaan de laatste tijd. Gewicht blijft daarbij wat achter, maar dat trekt dan misschien de komende tijd wat aan? Wel heel jammer dat het je verdrietig maakt; ik kan me daar heel goed iets bij voorstellen. Maar ik zag in het babytopic ook mooie foto's voorbij komen en zo te zien en te lezen gaat het dus gewoon hartstikke goed.
Ja we gaan over 3 weken weer! 2 weken kon helaas niet en ivm werk kan ik niet naar de inloop. Ik had gehoopt dat hij zijn lijntje al zou volgen inderdaad.CBarts is echt super. Gaf aan dat ze het wel duidelijk zag en dat het niet minder had moeten zijn maar dat het haar nu geen echte zorgen baart ivm zijn ontwikkeling die meer dan prima is. Ze zei ook dat ik me niets aan moet trekken van mensen die nu gaan zeggen dat het tijd is voor kv erbijquote:Op maandag 17 maart 2014 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou over 2 weken nog eens gaan meten en kijken of er dan wel een lijntje wordt opgepakt.
Wat zegt het CB?
[ afbeelding ]
Kijk, opzich kan het geen kwaad als ze een lijntje aan het zoeken zijn, maar op een gegeven moment moeten ze dat lijntje wel gaan volgen.
Wat een fijne reactie van het CB. Maar ik snap je ongerustheid. Maar ik denk dat als er een reden is om te gaan bijvoeden dat het CB echt wel 1 van de eersten zijn die dat zeggen. En je kunt ook zelf wel wat doen he? Als het je echt niet lekker zit kun je eens zien als je na een voeding wat kunt kolven en dat na geven, lekkere vette melk. Maar als je kleine gewoon vol zit, dan zit ie vol.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja heel waarschijnlijk was dat een meetfout, het ging wel samen met gewicht dat op de curve ook iets afboog. Groei herstelde daarna mooi en nu dus weer niet. Echt frusti! Ja eigenlijk gaat alles heel goed op het groeien en kolven na
[..]
Ja we gaan over 3 weken weer! 2 weken kon helaas niet en ivm werk kan ik niet naar de inloop. Ik had gehoopt dat hij zijn lijntje al zou volgen inderdaad.CBarts is echt super. Gaf aan dat ze het wel duidelijk zag en dat het niet minder had moeten zijn maar dat het haar nu geen echte zorgen baart ivm zijn ontwikkeling die meer dan prima is. Ze zei ook dat ik me niets aan moet trekken van mensen die nu gaan zeggen dat het tijd is voor kv erbij![]()
Net een LK gebeld maar vond het gesprek niet echt heel erg bevredigend moet ik zeggen. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon een zeikerd![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:
Kyara![]()
Wat heb je d'r netjes opgevoed.
Mooie foto's.
Gister bij mij een dieptepunt en vanavond weer. J. is aan het regelen en ik trek het erg slecht. Gister uit wanhoop de pakjes nutrilon opgezocht, maar die waren over de datum. Vandaag weer zo'n dag dat ze heel erg moest huilen, bozig was aan de borst en non stop wilde drinken. Dat is echt niet handig met een peuter die er ook nog is. Ook als ze niet aan het regelen is heb ik het idee dat ik hem tekort doe. Door slaapgebrek vooral.
Knoop vanavond doorgehakt: ik ga afbouwen.
3 maanden borstvoeding.Mooie momenten!
Heel gaaf om te merken dat m'n lichaam wel melk kan maken.
De keren dat J. in slaap viel tijdens het drinken.
Met J. aan de borst de slappe lach krijgen en een kraamhulp en man die ondertussen gekke dansjes deden al zingend: 'my milkshake brings all the boys to the yard..'_
J. die tijdens het drinken steeds naar me moest lachen.![]()
Die handjes om m'n borst.
Een tevreden smoeltje met een beetje melk, na het drinken.
Nouja, ik ga bijna twijfelen. Maar het is hier echt mooi geweest. Het eerste flesje was al een opluchting en het was mooi om te zien hoe tevreden ze daar toch van werd.
Ik wens iedereen hier ook veel mooie momenten nog! En petje af voor jullie, want ik vond het toch overwegend zwaar om te doen.
3 maanden mooie momenten klinkt als een goede afsluiting.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:
Kyara![]()
Wat heb je d'r netjes opgevoed.
Mooie foto's.
Gister bij mij een dieptepunt en vanavond weer. J. is aan het regelen en ik trek het erg slecht. Gister uit wanhoop de pakjes nutrilon opgezocht, maar die waren over de datum. Vandaag weer zo'n dag dat ze heel erg moest huilen, bozig was aan de borst en non stop wilde drinken. Dat is echt niet handig met een peuter die er ook nog is. Ook als ze niet aan het regelen is heb ik het idee dat ik hem tekort doe. Door slaapgebrek vooral.
Knoop vanavond doorgehakt: ik ga afbouwen.
3 maanden borstvoeding.Mooie momenten!
Heel gaaf om te merken dat m'n lichaam wel melk kan maken.
De keren dat J. in slaap viel tijdens het drinken.
Met J. aan de borst de slappe lach krijgen en een kraamhulp en man die ondertussen gekke dansjes deden al zingend: 'my milkshake brings all the boys to the yard..'_
J. die tijdens het drinken steeds naar me moest lachen.![]()
Die handjes om m'n borst.
Een tevreden smoeltje met een beetje melk, na het drinken.
Nouja, ik ga bijna twijfelen. Maar het is hier echt mooi geweest. Het eerste flesje was al een opluchting en het was mooi om te zien hoe tevreden ze daar toch van werd.
Ik wens iedereen hier ook veel mooie momenten nog! En petje af voor jullie, want ik vond het toch overwegend zwaar om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |