quote:
Op woensdag 12 maart 2014 10:08 schreef Burdie het volgende:Het zal inderdaad met tsr te maken hebben, als ik kuiken heel even aanleg en daarna kolf, komt er best wat uit

.
Bedankt voor het meedenken!
Hoe is het nu, Burdie?
Ik kolf ook met de Avent en ik heb gemerkt dat ik 'em best hard moet aandrukken om er genoeg druk op te krijgen. De eerste keer heb ik vijf minuten snel moeten pompen voordat er iets op gang kwam. En nu wisselt het ook nog wel eens, hoe snel er iets uitkomt, per borst ook.
Ik heb een poep&pis-vraag. (Het is toch grappig hoe je daar als moeder mee bezig kunt zijn, en nog heel serieus ook).
I. heeft sinds een paar dagen - eigenlijk vanaf dat ze precies 6 weken oud was - veel minder poepluiers. Nog maar eentje per dag. De kleur is dan wel goed. Verder heeft ze ook genoeg volle pasluiers. Maar, haar darmkrampjes die juist over leken te gaan, zijn nu ook ineens terug + ze heeft ineens last van behoorlijke winderigheid, en die winden ruiken ook enorm af en toe.

. Ze heeft daar best last van. Vanmorgen had ze gewoon tranen op haar wangetjes van het persen om die winden eruit te krijgen.
Ik geef haar infacol, maar dat lijkt hiertegen niet echt te werken. Ook eet ik niet anders dan hiervoor.
Verder drinkt ze ook wat onrustig, maar dat komt volgens mij omdat ze dus die krampjes heeft, terwijl ze drinkt. Ze steekt ook weer veel haar tongetje uit, na het drinken en klakt soms ook. Ik let erg op eventuele spruw symptomen, maar die hebben we allebei verder niet.
Nu is mijn vraag, als onzekere mama, natuurlijk: hoort dit er allemaal bij, bij het patroon van ontlasting en darmperikelen en borstvoeding? Is het normaal? Kan ik iets doen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"