SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
MrBanaan1 81,9 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
En hier weer verder.Alberto maakt een 360 op bazen camping de Berckt.
Het kan allemaal bij overtreders.
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
En in de auto:
Zelfs als DJ!
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
En als ze je dan willen laten blazen:
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Bij deze willen we Rob vragen om tóch mee te doen aan Sterren Springen!
WcPot maakt alvast reclame voor Gestalkt (vanaf Zondag 2 maart) door Merel te stalken
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
En nu issie homo? Wat, ik snap de intro niet
Sterker nog; voelt hij dan wel iets?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:51 schreef AF_ het volgende:
vanaf zn borst verlamd, krijgt die hem wel omhoog dan?
Man, stomme Britten ook altijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
bla bla bla met vrouwen en toen kreeg hij een ongeluk. Zo in de war
daarvoor doe je het..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 donald_dick - 241
2 sinterklaaskapoentje - 182
3 Doler12 - 99
4 Ajacied422 - 69
5 tralalala - 60
6 WcPot - 54
7 Studiotje - 47
8 PiRANiA - 45
9 TheKC - 40
10 MrBanaan1 - 32
Zal eerlijk zijn; toch wel trots.
Ohnee, ik wil gewoon de TT kunnen maken, vooral op zondag. Dat jullie hem allemaal haten is minder. De rest boeit me niet.quote:
Zijn ook mensen die dat voor hun plezier doen en het wel voelen. DOen het vrijwillig. Geen hooivork, maar balpennen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
maar hij kan dus hooivorken in zijn pisgat drukken en hij voelt er niks van!
Ja, net zoals met naaldhakken op je ballen staanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat voor hun plezier doen en het wel voelen. DOen het vrijwillig. Geen hooivork, maar balpennen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, net zoals met naaldhakken op je ballen staan
Ken je die South Park aflevering dat Butters het allemaal op spaart?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
idd
Meneer is een lopende zaadexplosie en is nu bang dat het teveel is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]En naalden erin steken. Is een topic van in KPD
Misselijkmakend.
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ken je die South Park aflevering dat Butters het allemaal op spaart?
Maar dan flink ouder. Toch wel een klein beetje geefbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
Ben ik de enige die die presentatrice op katy perry vind lijken?
Mijn rechten zijn ingetrokken...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja echt, I shit you not. Ga maar eens kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn rechten zijn ingetrokken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ffs
![]()
[..]
Mijn rechten zijn ingetrokken...Waarom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Iets meer??? En wat had je gedaan om het te verneuken dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had ooit iets meer rechtendat verneukt en toen zijn alle rechten ingenomen
[..]
Had ooit iets meer rechtendat verneukt en toen zijn alle rechten ingenomen
Ik kon in KPD, toen werd ik weblogger en dat ging niet helemaal volgens planquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Iets meer??? En wat had je gedaan om het te verneuken dan?
Jaahaa, maar wat had je dan gedaan dat het niet volgens plan gingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik kon in KPD, toen werd ik weblogger en dat ging niet helemaal volgens planterug gezet en rechten kwijt
Te weinig posten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaahaa, maar wat had je dan gedaan dat het niet volgens plan gingOf was het niet jouw schuld, maar systeemvernieuwing?
haha kutquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar ik ben eens richting bed mensen. Moe enzo, ookal heb ik geen kut gedaan vandaag
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Misschien straks nog terug als ik niet kan slapen, dus wieweet.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Misschien straks nog terug als ik niet kan slapen, dus wieweet.
Goed programma tochquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
echt weg nu, godverdomme ik biljf maar hangen
blijf lekker joh, nog een half uurtjequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
echt weg nu, godverdomme ik biljf maar hangen
op het bankjequote:Op woensdag 12 maart 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
mevrouw heeft straks seks met 10 rolstoel basketballers
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:05 schreef AF_ het volgende:
Top 20 in de TV SC-reeks op 11-03-2014
01. 197 MrBanaan1
02. 155 AF_
03. 151 Studiotje
04. 087 WcPot
05. 034 Zipportal
06. 028 darkshadow16
07. 015 tralalala
08. 008 Starm
09. 005 appelen
10. 003 Housekeeper
11. 003 Patrice_Consigny
12. 003 StephanL
13. 001 Stickertje
14. 001 PowerLoungen
Kanonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:07 schreef AF_ het volgende:
Top 100 van dinsdag 11 maart 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 444 MrBanaan1
02. 345 PoezeligDing
03. 339 Urb
04. 310 Karina
05. 279 PeZu
06. 271 ToT
07. 238 Insomnia_
08. 231 Etsu
09. 194 Flow3r
10. 180 johannes_vermeer
11. 168 Rezania
12. 167 Baconbus
12. 167 Blackprinces
14. 164 R0T29
15. 163 AF_
16. 161 deadprez
17. 160 Soury
18. 159 KnutdeIJsbeer
19. 154 Elan
20. 153 katindeboom
21. 151 Studiotje
?quote:
ooohquote:
stereotyperingquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:11 schreef Studiotje het volgende:
Ja hoor, de enige donkere is meteen ook weer lesbisch.
Echt he ze moeten altijd anders zijnquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:11 schreef Studiotje het volgende:
Ja hoor, de enige donkere is meteen ook weer lesbisch.
ja idd, doe normaal ofsoquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:12 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Echt he ze moeten altijd anders zijn
jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:20 schreef Studiotje het volgende:
Jongens hebben toch een maagdenvlies?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:21 schreef darkshadow16 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
Tot de volgende keer
Daaagquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:21 schreef darkshadow16 het volgende:
Nou ik ga maar slapen.
Tot de volgende keer
Kijk ze leggen het nu uitquote:
Snelquote:
owquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even voor de duidelijkheid: ik heb vandaag mn pa naar het station gebracht, geholpen met koken, boodschappen gedaan, en ook gewoon samen geluncht en gedineerd met mn ouders. Dus ik heb echt niet alleen maar gefokt......
Wauwquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens even voor de duidelijkheid: ik heb vandaag mn pa naar het station gebracht, geholpen met koken, boodschappen gedaan, en ook gewoon samen geluncht en gedineerd met mn ouders. Dus ik heb echt niet alleen maar gefokt......
quote:
Nja ik weet dat iedereen me nu autist noemt, maar ondankt dat ik geen school heb en ff minder werk doe ik toch nog wel íetsquote:
Oh oke.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Nja ik weet dat iedereen me nu autist noemt, maar ondankt dat ik geen school heb en ff minder werk doe ik toch nog wel íets
quote:
Doeidoeiquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had je maar langer moeten blijven eerder op de avond
Kusjes
HBO Heerlen zat jij? Moet ik binnenkort meeloopdag regelen, ik overweeg Technische Bedrijfskunde.quote:
Ochjee bij mij op school ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
HBO Heerlen zat jij? Moet ik binnenkort meeloopdag regelen, ik overweeg Technische Bedrijfskunde.
en alleen wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stukkie racen, zou ik op zo'n moment ook doen als het mn eigen auto was. En ik nuchter was. En de omgeving kende.
Alsof je daar zo actief meedoetquote:Op woensdag 12 maart 2014 00:38 schreef AF_ het volgende:
Geen idee maar ga nu echt weg anders morgen niks waard op school
Whaaaatt noo munniequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
SBS-presentator Kees van der Spek heeft de dood in de ogen gekeken in een massagesalon in Shanghai. De 49-jarige misdaadjournalist was zijn leven niet langer zeker toen hij zijn creditcard weigerde af te geven en in gijzeling werd genomen.
Van der Spek heeft gevreesd voor zijn leven, terwijl hij op de massagetafel lag en een groepje mannen het kamertje binnenkwam en hem om zijn creditcard vroeg. "Als je 'm niet afgeeft, vermoorden we je", werd hem toegesnauwd. "Ik dacht echt 'dit overleef ik niet'", aldus de SBS-journalist, die jarenlang nauw samenwerkte met Peter R. de Vries.
"Terwijl de masseuse, die een gewone sportmassage bij me zou uitvoeren, steeds meer op de erotische toer ging, probeerden die mannen mij m'n creditcard afhandig te maken. Ik weigerde, waarna de stemming steeds grimmiger werd. Uiteindelijk hebben ze de kaart van me afgenomen, waarna ze ermee vandoor gingen. Ik kon niet weg. Was doodsbang. Ze hadden me opgesloten, zodat ik voorlopig geen alarm kon slaan", aldus Van der Spek.
Eenmaal buiten kon de SBS-journalist zich herenigen met zijn team en heeft meteen aangifte gedaan. Omdat alles met een verborgen camera – die hij in een tas had ingebouwd - is vastgelegd, heeft hij de beelden aan de Chinese politie kunnen tonen. Op basis van dat materiaal is een oplichtersbende van vijftien man gearresteerd. Het hachelijke avontuur is komende zondag te zien in een aflevering van 'Oplichters in het buitenland'.
bron:telegraaf.nl
Ow weer een gijzelingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
SBS-presentator Kees van der Spek heeft de dood in de ogen gekeken in een massagesalon in Shanghai. De 49-jarige misdaadjournalist was zijn leven niet langer zeker toen hij zijn creditcard weigerde af te geven en in gijzeling werd genomen.
Van der Spek heeft gevreesd voor zijn leven, terwijl hij op de massagetafel lag en een groepje mannen het kamertje binnenkwam en hem om zijn creditcard vroeg. "Als je 'm niet afgeeft, vermoorden we je", werd hem toegesnauwd. "Ik dacht echt 'dit overleef ik niet'", aldus de SBS-journalist, die jarenlang nauw samenwerkte met Peter R. de Vries.
"Terwijl de masseuse, die een gewone sportmassage bij me zou uitvoeren, steeds meer op de erotische toer ging, probeerden die mannen mij m'n creditcard afhandig te maken. Ik weigerde, waarna de stemming steeds grimmiger werd. Uiteindelijk hebben ze de kaart van me afgenomen, waarna ze ermee vandoor gingen. Ik kon niet weg. Was doodsbang. Ze hadden me opgesloten, zodat ik voorlopig geen alarm kon slaan", aldus Van der Spek.
Eenmaal buiten kon de SBS-journalist zich herenigen met zijn team en heeft meteen aangifte gedaan. Omdat alles met een verborgen camera – die hij in een tas had ingebouwd - is vastgelegd, heeft hij de beelden aan de Chinese politie kunnen tonen. Op basis van dat materiaal is een oplichtersbende van vijftien man gearresteerd. Het hachelijke avontuur is komende zondag te zien in een aflevering van 'Oplichters in het buitenland'.
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?
okquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef AF_ het volgende:
Een dag niet gepost is een dag niet geleeft
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob Geus - hè?
Rob heeft het weblog gehaald, krijg nou wat!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob Geus - hè?
Rob heeft het weblog gehaald, krijg nou wat!
man man man manquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef tralalala het volgende:
Wat een drukte zo op de donderdagmiddag
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef appelen het volgende:
Wie wil een leuk zelfgenomen plaatje van het bike team dat een groepje marokkanen aanspreekt?
Is school leuk?quote:
Neequote:
quote:
sofie, jij?quote:
Kutcliffquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Sofie it is![]()
![]()
WAT EEN FINALE JONGENS WAT EEN CLIFHANGER ZO ONVERWACHT.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Hulde aan de kassajongen van daarnet, vergeet die de helft van mijn bier te verrekenen
nieuwe UIquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje van het bike team wel zien
Kentekenbewijs is tegenwoordig ook een pasje...ideaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef tralalala het volgende:
Rijbewijs ziet er goed uitBen blij dat we tegenwoordig pasjes hebben
Ook bij oude auto's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kentekenbewijs is tegenwoordig ook een pasje...ideaal
Als je hem gaat overschrijven op een andere naam ga je over naar een pasje ja, of althans, dat was met de 30 jaar oude motor die ik laatst had overgeschreven wel het geval.quote:
Of Deadliest warriors, sexcetra enzovoort.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Acht uur is zeker te vroeg voor RTL7 om vechtende dwergen uit te zenden
Wie zou het zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Allen goed weekend![]()
Jullie raden nooit wie ik vandaag in het echt heb gezien![]()
Ik laat jullie nog even in spanning
Rob?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Allen goed weekend![]()
Jullie raden nooit wie ik vandaag in het echt heb gezien![]()
Ik laat jullie nog even in spanning
Het is geen Merelquote:
Godquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is geen MerelMaar het is die vrouw die bij Alberto in het programma was van de gluurder. Weet het 99,9% zeker. Ik heb de beelden van mijn dashcam nog even terug gekeken maar ik Föhnde op dat moment 50km/h dus het is ook op de beelden lastig te zien .
Omdat ik dat gezien heb. En het is in het dorp waar Alberto ook was. En ze leek er heel erg op het kan bijna niet missen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed dat je eens langsging voor onderzoek, maar hoe weet je dat zij het is
kijk gewoon de aflevering terug dan zie je het huisquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Print screen van het filmpje. Zit ze nu dan ook nog heel toevallig met de stalker te praten. Bedenk ik mij opeens ?
Toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heel erg vaag te zien... Maar als dit waar is dan is dat wel echt de definitie van toeval
quote:
Haters?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vieze haters allemaal. Kotsemisselijk ben ik ervan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vieze haters allemaal. Kotsemisselijk ben ik ervan.
Gefeliciteerdquote:
Een groot feest!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hebben we er zin in vanavond!? Speciale verjaardagsavond
Maar dat was toch met die 2 lelijkere chicks? Die van vorige week vond ik wel een lief gezichtje hebben, maar deze leken veel minderquote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een groot feest!
Was vanavond niet de herhaling van Adam zkt. Eva?
Toch tietenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dat was toch met die 2 lelijkere chicks? Die van vorige week vond ik wel een lief gezichtje hebben, maar deze leken veel minder
tieten...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stimmt. Eigenlijk is dat het enige dat telt he?
Taart staat klaar voor Merel ze mag van mij wel even langskomenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef AF_ het volgende:
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat merel dit zei: Ik wens WcPot een hele fijne verjaardag op deze mooie 16e maart
gestalkt opgelicht hvn en celblok h waarschijnlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 18:01 schreef Montelly het volgende:
Wat is er allemaal op tv vandaag jongens
Cellenblok h is best wel leuk om te kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
gestalkt opgelicht hvn en celblok h waarschijnlijk
Heul niet ik zat bij National Geograpicquote:
Ok...dat wist ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heul niet ik zat bij National Geograpic
Avondquote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Stickertje het volgende:
Goenavund
Ik denk niet dat ik vanavond kan kijken
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Stickertje het volgende:
Goenavund
Hoiquote:Op zondag 16 maart 2014 19:06 schreef Stickertje het volgende:
Goenavund
Lekkah hooorzquote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Studiotje het volgende:
Oemf oemf oemf, die 90's beats pompen door de speakers.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Studiotje het volgende:
Oemf oemf oemf, die 90's beats pompen door de speakers.
BMW rijders staan bij mij alsquote:
En heel Nederland kan het nog zien ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |