Kentekenbewijs is tegenwoordig ook een pasje...ideaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef tralalala het volgende:
Rijbewijs ziet er goed uitBen blij dat we tegenwoordig pasjes hebben
Ook bij oude auto's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kentekenbewijs is tegenwoordig ook een pasje...ideaal
Als je hem gaat overschrijven op een andere naam ga je over naar een pasje ja, of althans, dat was met de 30 jaar oude motor die ik laatst had overgeschreven wel het geval.quote:
Of Deadliest warriors, sexcetra enzovoort.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Acht uur is zeker te vroeg voor RTL7 om vechtende dwergen uit te zenden
Wie zou het zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Allen goed weekend![]()
Jullie raden nooit wie ik vandaag in het echt heb gezien![]()
Ik laat jullie nog even in spanning
Rob?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:45 schreef WcPot het volgende:
Allen goed weekend![]()
Jullie raden nooit wie ik vandaag in het echt heb gezien![]()
Ik laat jullie nog even in spanning
Het is geen Merelquote:
Godquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is geen MerelMaar het is die vrouw die bij Alberto in het programma was van de gluurder. Weet het 99,9% zeker. Ik heb de beelden van mijn dashcam nog even terug gekeken maar ik Föhnde op dat moment 50km/h dus het is ook op de beelden lastig te zien .
Omdat ik dat gezien heb. En het is in het dorp waar Alberto ook was. En ze leek er heel erg op het kan bijna niet missen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed dat je eens langsging voor onderzoek, maar hoe weet je dat zij het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |