Whaaaatt noo munniequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
SBS-presentator Kees van der Spek heeft de dood in de ogen gekeken in een massagesalon in Shanghai. De 49-jarige misdaadjournalist was zijn leven niet langer zeker toen hij zijn creditcard weigerde af te geven en in gijzeling werd genomen.
Van der Spek heeft gevreesd voor zijn leven, terwijl hij op de massagetafel lag en een groepje mannen het kamertje binnenkwam en hem om zijn creditcard vroeg. "Als je 'm niet afgeeft, vermoorden we je", werd hem toegesnauwd. "Ik dacht echt 'dit overleef ik niet'", aldus de SBS-journalist, die jarenlang nauw samenwerkte met Peter R. de Vries.
"Terwijl de masseuse, die een gewone sportmassage bij me zou uitvoeren, steeds meer op de erotische toer ging, probeerden die mannen mij m'n creditcard afhandig te maken. Ik weigerde, waarna de stemming steeds grimmiger werd. Uiteindelijk hebben ze de kaart van me afgenomen, waarna ze ermee vandoor gingen. Ik kon niet weg. Was doodsbang. Ze hadden me opgesloten, zodat ik voorlopig geen alarm kon slaan", aldus Van der Spek.
Eenmaal buiten kon de SBS-journalist zich herenigen met zijn team en heeft meteen aangifte gedaan. Omdat alles met een verborgen camera – die hij in een tas had ingebouwd - is vastgelegd, heeft hij de beelden aan de Chinese politie kunnen tonen. Op basis van dat materiaal is een oplichtersbende van vijftien man gearresteerd. Het hachelijke avontuur is komende zondag te zien in een aflevering van 'Oplichters in het buitenland'.
bron:telegraaf.nl
Ow weer een gijzelingquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
SBS-presentator Kees van der Spek heeft de dood in de ogen gekeken in een massagesalon in Shanghai. De 49-jarige misdaadjournalist was zijn leven niet langer zeker toen hij zijn creditcard weigerde af te geven en in gijzeling werd genomen.
Van der Spek heeft gevreesd voor zijn leven, terwijl hij op de massagetafel lag en een groepje mannen het kamertje binnenkwam en hem om zijn creditcard vroeg. "Als je 'm niet afgeeft, vermoorden we je", werd hem toegesnauwd. "Ik dacht echt 'dit overleef ik niet'", aldus de SBS-journalist, die jarenlang nauw samenwerkte met Peter R. de Vries.
"Terwijl de masseuse, die een gewone sportmassage bij me zou uitvoeren, steeds meer op de erotische toer ging, probeerden die mannen mij m'n creditcard afhandig te maken. Ik weigerde, waarna de stemming steeds grimmiger werd. Uiteindelijk hebben ze de kaart van me afgenomen, waarna ze ermee vandoor gingen. Ik kon niet weg. Was doodsbang. Ze hadden me opgesloten, zodat ik voorlopig geen alarm kon slaan", aldus Van der Spek.
Eenmaal buiten kon de SBS-journalist zich herenigen met zijn team en heeft meteen aangifte gedaan. Omdat alles met een verborgen camera – die hij in een tas had ingebouwd - is vastgelegd, heeft hij de beelden aan de Chinese politie kunnen tonen. Op basis van dat materiaal is een oplichtersbende van vijftien man gearresteerd. Het hachelijke avontuur is komende zondag te zien in een aflevering van 'Oplichters in het buitenland'.
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef hexje het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zenden ze het ophangen van die 15 man ook uit?
okquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef AF_ het volgende:
Een dag niet gepost is een dag niet geleeft
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob Geus - hè?
Rob heeft het weblog gehaald, krijg nou wat!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rob Geus - hè?
Rob heeft het weblog gehaald, krijg nou wat!
man man man manquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef tralalala het volgende:
Wat een drukte zo op de donderdagmiddag
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef appelen het volgende:
Wie wil een leuk zelfgenomen plaatje van het bike team dat een groepje marokkanen aanspreekt?
Is school leuk?quote:
Neequote:
quote:
sofie, jij?quote:
Kutcliffquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Sofie it is![]()
![]()
WAT EEN FINALE JONGENS WAT EEN CLIFHANGER ZO ONVERWACHT.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Hulde aan de kassajongen van daarnet, vergeet die de helft van mijn bier te verrekenen
nieuwe UIquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje van het bike team wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |