Ja, net zoals met naaldhakken op je ballen staanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die dat voor hun plezier doen en het wel voelen. DOen het vrijwillig. Geen hooivork, maar balpennen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, net zoals met naaldhakken op je ballen staan
Ken je die South Park aflevering dat Butters het allemaal op spaart?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
idd
Meneer is een lopende zaadexplosie en is nu bang dat het teveel is.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]En naalden erin steken. Is een topic van in KPD
Misselijkmakend.
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ken je die South Park aflevering dat Butters het allemaal op spaart?
Maar dan flink ouder. Toch wel een klein beetje geefbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
Ben ik de enige die die presentatrice op katy perry vind lijken?
Mijn rechten zijn ingetrokken...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja echt, I shit you not. Ga maar eens kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mijn rechten zijn ingetrokken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ffs
![]()
[..]
Mijn rechten zijn ingetrokken...Waarom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Iets meer??? En wat had je gedaan om het te verneuken dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had ooit iets meer rechtendat verneukt en toen zijn alle rechten ingenomen
[..]
Had ooit iets meer rechtendat verneukt en toen zijn alle rechten ingenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |