Nou, dan zijn alle elementen aanwezig. Volgens wikipedia is de bevolking een behoorlijk explosieve mix:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
Zit je nou te trollen? Er zitten al Russische soldaten, een referendum is er al een paar keer geweest net als een oorlog.

Want? Ik mag de inval niet moreel correct noemen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich niet veel anders dan Baajguardian en wittemuur. De andere topic gekkies.

Niks hols aan, betekent dat ze de kant van het volk nemen maar niet de coup plegen, wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'aan de kant van het volk' wat een holle term is dat.
Zonder steun van het leger was er geen coup, anders brengen ze de gevluchte president zo weer terug.

Sorry voor het "riep"...was het er mee eens hoor...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat was ik. Maar ik "riep" niet. Ik gaf bronnen van de verrotte demografie van Ukraine en het feit dat Ukraine straatarm is.

Zit je nou te trollen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nou, dan zijn alle elementen aanwezig. Volgens wikipedia is de bevolking een behoorlijk explosieve mix:
32.1% Moldovans
30.4% Russians
28.8% Ukrainians

C'est le ton qui fait la musique...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want? Ik mag de inval niet moreel correct noemen?

Jawel zonder hun steun is er geen sprake van een coup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat neemt toch niet weg dat de militairen niet zelf de eerdere regering afgezet hebben?

Waar heb je het over? Trollen? Ik vind Transnistria een interessante situatie. Kunnen we het over Transnistria hebben, en niet over mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef SadPanda het volgende:
Zit je nou te trollen?
Er zitten al Russische soldaten, Moldavië heeft geen enkele macht meer, een referendum is er al een paar keer geweest net als een oorlog.
 .
.

Er is geen "het volk", dat volk is 50/50 verdeeld over de demonstraties.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niks hols aan, betekent dat ze de kant van het volk nemen maar niet de coup plegen, wat snap je er niet aan?

Dat neemt nog steeds niet weg dat ze het niet zelf gedaan hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel zonder hun steun is er geen sprake van een coup.

eeee negeeeeer, doe me geheime handschudden.quote:

Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Trollen? Ik vind Transnistria een interessante situatie. Kunnen we het over Transnistria hebben, en niet over mij.
Als je over mij wil praten, kan je een topic maken.

Voor het leger maakt het niet uit, ze kiezen de kant van het volk als in, ze zullen niet voor de regering in actie komen tegen burgers, nu specifiek genoeg?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen "het volk", dat volk is 50/50 verdeeld over de demonstraties.

Ik denk dat hij het had over wat er in de Ukraine zou kunnen gebeuren gezien Transnistriaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.
Transnistria is al de facto Russisch grondgebied, zoals ik al 3 keer vertelde.

En ik antwoordde "Een "referendum" en "zelfverdediging troepen" natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef SadPanda het volgende:
Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.
Transnistria is al de facto Russisch grondgebied, zoals ik al 3 keer vertelde.
 ."
." 

Nee ze komen niet in actie tegen de nieuwe "regering" en brengen de legitieme president niet terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Voor het leger maakt het niet uit, ze kiezen de kant van het volk als in, ze zullen niet voor de regering in actie komen tegen burgers, nu specifiek genoeg?

Q.E.D.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat voor toon dan? Geef eens een voorbeeld.

Gewoon topic(s) teruglezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Kan je toelichten waar ik "geen gelijk heb"? Volgens mij is er namelijk helemaal geen discussie tussen mij en SadPanda.

Lol, na een uur kan je je vage beschuldigingen dus niet substantieren. Kunnen we het misschien on topic houden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef wattel het volgende:
Gewoon topic(s) teruglezen.
Je bedient je van opzichtige provocaties (zijn er nog wel een aantal hier die dat doen).
(En voor het geval je besluit te reageren op bovenstaande opmerking: Gewoon topic(s) teruglezen.)

Een referendum is er dus al geweest en waar zijn zelfverdediging troepen voor nodig als het Russische leger er al zit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
En ik antwoordde "Een "referendum" en "zelfverdediging troepen" natuurlijk."
Annexatie zou dus kunnen gebeuren. Net zoals de Krim te wachten staat. Laatste keer dat ik op de map keek was Transnistria niet onderdeel van Rusland.

Ehm, als jij een punt wilt maken, is het dan niet een beetje vaag dat hij maar zelf voor jouw onderbouwing moet zorgen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef wattel het volgende:
[..]
Gewoon topic(s) teruglezen.
Je bedient je van opzichtige provocaties (zijn er nog wel een aantal hier die dat doen).
(En voor het geval je besluit te reageren op bovenstaande opmerking: Gewoon topic(s) teruglezen.)

Dus ze hebben niet actief meegedaan aan de coup, oftewel, je hebt weer een mooi gekleurde TT neergedumpt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee ze komen niet in actie tegen de nieuwe "regering" en brengen de legitieme president niet terug.

You callin' me stupid, bro?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel triest eigenlijk dat alles wat zo anti-Amerika is, zo dom lijkt te zijn magoed...

"Het gevraagde werd bewezen" ..nu trouwens weer...quote:

Toen er in de TT stond dat er een invasie bezig was hoorde ik je niet terwijl dat objectief gezien ook gekleurd is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dus ze hebben niet actief meegedaan aan de coup, oftewel, je hebt weer een mooi gekleurde TT neergedumpt.

Wij weten beide niet of dat gaat gebeuren, we hebben immers beide geen kristallen bol.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:28 schreef SadPanda het volgende:
Een referendum is er dus al geweest en waar zijn zelfverdediging troepen voor nodig als het Russische leger er al zit?
Nee, dat gaat nu niet gebeuren.
Bronquote:Ukraine has been the main talking point in Dublin, where the European Popular Party is holding its congress. Among the particpants are some of the pro-European movement’s most emblematic characters.
Vitaly Klitschko was one of several Eastern European political leaders to call on the EU to take stronger action in Ukraine.
The country’s former prime minister Yulia Tymoshenko warned that instability in the country threatens to spread across the whole region.
These sentiments are shared by Georgia’s former president Mikheil Saakashvili who told Euronews: “They announced that they would annex Crimea. They have the same plan for the Georgian occupied regions and apparently they have the same plans for Transnistria. Nobody since Hitler has tried anything like that in Europe. And remember back then, people were saying: let’s give him that and maybe he will calm down. He didn’t calm down. (The) more you feed these countries to them, (the) more these people go on,” he said.
Andrius Kubilius, Lithuania’s former prime minister, said: “We, in Lithuania, we are feeling ourselves in a really dangerous region. Obviously the question in Lithuania is very simple. In 2008, it was Georgia. Just now, it is Ukraine, and who will be the next? In everybody’s mind, the answer is very clear. Baltic states are not very secure.”
Outside the congress, pro-Ukrainian demonstrators also expressed their anger, leaving no doubt as to what they think about Vladimir Putin’s stance against the new regime.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |