Dat was ik. Maar ik "riep" nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef SureD1 het volgende:
Iemand riep in het vorige topic dat Ukraïne een belabberde 'prijs' zou zijn, zowel voor het Westen als voor Rusland (economische, politieke en demografische ellende). Ukraïne is dan ook niet de prijs maar slechts de oude afgeragde bal waarmee het spel gespeeld wordt...
Ja, en tegen beter weten in gaf ik ze een kans om zichzelf te verdedigen. Helaas bleek dat niet terecht. Btw, wittemuur ben ik nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich niet veel anders dan Baajguardian en wittemuur. De andere topic gekkies.
Zit je nou te trollen? Er zitten al Russische soldaten, een referendum is er al een paar keer geweest net als een oorlog.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Een "referendum" en "zelfverdediging troepen" natuurlijk.
Maar dat neemt toch niet weg dat de militairen niet zelf de eerdere regering afgezet hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'aan de kant van het volk' wat een holle term is dat.
Zonder steun van het leger was er geen coup, anders brengen ze de gevluchte president zo weer terug.
Past mooi in de theorie van JBC dat hij op zoek is naar het in ere herstellen van (het territorium van) de Sovjet Unie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm...hier had ik nog niet eens aan gedacht.
Nou, dan zijn alle elementen aanwezig. Volgens wikipedia is de bevolking een behoorlijk explosieve mix:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
Zit je nou te trollen? Er zitten al Russische soldaten, een referendum is er al een paar keer geweest net als een oorlog.
Want? Ik mag de inval niet moreel correct noemen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich niet veel anders dan Baajguardian en wittemuur. De andere topic gekkies.
Niks hols aan, betekent dat ze de kant van het volk nemen maar niet de coup plegen, wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'aan de kant van het volk' wat een holle term is dat.
Zonder steun van het leger was er geen coup, anders brengen ze de gevluchte president zo weer terug.
Sorry voor het "riep"...was het er mee eens hoor...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat was ik. Maar ik "riep" niet. Ik gaf bronnen van de verrotte demografie van Ukraine en het feit dat Ukraine straatarm is.
Zit je nou te trollen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nou, dan zijn alle elementen aanwezig. Volgens wikipedia is de bevolking een behoorlijk explosieve mix:
32.1% Moldovans
30.4% Russians
28.8% Ukrainians
C'est le ton qui fait la musique...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want? Ik mag de inval niet moreel correct noemen?
Jawel zonder hun steun is er geen sprake van een coup.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat neemt toch niet weg dat de militairen niet zelf de eerdere regering afgezet hebben?
Waar heb je het over? Trollen? Ik vind Transnistria een interessante situatie. Kunnen we het over Transnistria hebben, en niet over mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef SadPanda het volgende:
Zit je nou te trollen?
Er zitten al Russische soldaten, Moldavië heeft geen enkele macht meer, een referendum is er al een paar keer geweest net als een oorlog.
Er is geen "het volk", dat volk is 50/50 verdeeld over de demonstraties.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Niks hols aan, betekent dat ze de kant van het volk nemen maar niet de coup plegen, wat snap je er niet aan?
Dat neemt nog steeds niet weg dat ze het niet zelf gedaan hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel zonder hun steun is er geen sprake van een coup.
eeee negeeeeer, doe me geheime handschudden.quote:
Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Trollen? Ik vind Transnistria een interessante situatie. Kunnen we het over Transnistria hebben, en niet over mij.
Als je over mij wil praten, kan je een topic maken.
Voor het leger maakt het niet uit, ze kiezen de kant van het volk als in, ze zullen niet voor de regering in actie komen tegen burgers, nu specifiek genoeg?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is geen "het volk", dat volk is 50/50 verdeeld over de demonstraties.
Ik denk dat hij het had over wat er in de Ukraine zou kunnen gebeuren gezien Transnistriaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.
Transnistria is al de facto Russisch grondgebied, zoals ik al 3 keer vertelde.
En ik antwoordde "Een "referendum" en "zelfverdediging troepen" natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:22 schreef SadPanda het volgende:
Ik heb al een keer gevraagd wat er met Transnistria zou kunnen gebeuren, maar daar gaf je geen antwoord op.
Transnistria is al de facto Russisch grondgebied, zoals ik al 3 keer vertelde.
Nee ze komen niet in actie tegen de nieuwe "regering" en brengen de legitieme president niet terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Voor het leger maakt het niet uit, ze kiezen de kant van het volk als in, ze zullen niet voor de regering in actie komen tegen burgers, nu specifiek genoeg?
Q.E.D.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat voor toon dan? Geef eens een voorbeeld.
Gewoon topic(s) teruglezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Kan je toelichten waar ik "geen gelijk heb"? Volgens mij is er namelijk helemaal geen discussie tussen mij en SadPanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |