Jup. En pro-EU. Puur omdat ze op dat moment een falende pro-Russische regering hadden. Als Ukraine een falende pro-Europa regering hadden, hadden ze wsl pro-Rusland gestemd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das denk ik ook een belangrijke reden waarom er mensen in Ukraine op rechts hebben gestemd.
Ik vond dat reuze meevallen met die nogal vijandige en aggresieve houding in dit topic van hem...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef wattel het volgende:
[..]
Jij hebt een nogal vijandige en aggresieve houding in dit topic, veel superlatieven en bombastisch woordgebruik. Vooral als iemand een mening heeft die niet strookt met de jouwe. En als je geen gelijk blijkt te hebben is het hek van de dam en wimpel je dat af op een vijandige manier.
Kan ook anders dunkt mij.
De inhoud van de hulp deal van het IMF (lenen.nl) zou Oekraïne nog verder de afgrond in kunnen storten ipv. helpen.
http://www.businessweek.c(...)-power-and-regret-it
Dit zouden mischien enkele punten uit dat akkoord kunnen zijn, maar dit is tot nu toe de enige bron die er vermelding van maakt, ben al een tijdje naar meer info aan het zoeken maar kan niets vinden.
http://voiceofrussia.com/(...)-for-IMF-loans-1082/
Ik heb je al uitgelegd waarom ik ze rechts noem. Wees toch niet zo negatief en wees dan ook blij dat ik tenminste in de goeie richting zitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat ben je inderdaad niet als je leest wat ik post... De Gouden Dageraad zijn zeker ook geen nazi's maar gewoon rechts?
Ik heb er vele bewijzen van genoemd.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond dat reuze meevallen met die nogal vijandige en aggresieve houding in dit topic van hem...
Hitlers beleid is geen lopende zaak zoals het buitenland beleid van de VS dat wel is. Ik kan dus heel erg goed stellen dat ik tegen het beleid van Hitler ben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je mag dus ook niet meer zeggen dat je tegen het beleid van Hitler bent, omdat delen van zijn beleid ook goed zijn? Ik mag namelijk niet het buitenlands beleid van de VS afkeuren.
Nee, gezien de grafiekjes en cijfers in dit topic in combinatie met wat ik gelezen heb op diverse andere sites over de Ukraine en hun geschiedenis met Rusland etc enz...het ziet er gewoon slecht uit voor de Ukraine.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jup. En pro-EU. Puur omdat ze op dat moment een falende pro-Russische regering hadden. Als Ukraine een falende pro-Europa regering hadden, hadden ze wsl pro-Rusland gestemd.
Daarom ben ik bang dat als Ukraine inderdaad een pro-Europese koers gaat varen, het zo weer om kan slaan. Ik denk nml niet, zoals ik eerder al heb gepost, dat de Ukraine makkelijk economisch te "redden" is.
Die uitleg heb ik gemist? Alleen dat je voorzichtig bent met uitspraken en je noemt mijn mening dat het een neo-nazi partij is ongefundeerd. Terwijl ik er meerdere bronnen en voorbeelden van geef.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je al uitgelegd waarom ik ze rechts noem. Wees toch niet zo negatief en wees dan ook blij dat ik tenminste in de goeie richting zit
Helaas zal de bezetting van het Krim wellicht zorgen voor een toename in stemmen op die partij met de verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, gezien de grafiekjes en cijfers in dit topic in combinatie met wat ik gelezen heb op diverse andere sites over de Ukraine en hun geschiedenis met Rusland etc enz...het ziet er gewoon slecht uit voor de Ukraine.
Heel erg triest voor de Ukrainers, ze hebben al zoveel geleden. Ik gun ze een betere toekomst, maar das iets waar ze wel werk van zouden moeten maken.
1 ding ben ik sowieso wel met SadPanda eens (zonder dat ik om z'n directe mening daarover gevraagd heb), die rechtse partij () is niet de oplossing, maar ik zie het als een symptoom van hun onvrede.
Kan je toelichten waar ik "geen gelijk heb"? Volgens mij is er namelijk helemaal geen discussie tussen mij en SadPanda.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef wattel het volgende:
Jij hebt een nogal vijandige en aggresieve houding in dit topic, veel superlatieven en bombastisch woordgebruik. Vooral als iemand een mening heeft die niet strookt met de jouwe. En als je geen gelijk blijkt te hebben is het hek van de dam en wimpel je dat af op een vijandige manier.
Ja, snap niet wat je daar zo grappig aan vindt. Ik denk eerlijk gezegd dat je mijn uitleg daarover gewoon niet snapte (of dat je gewoon een beetje last hebt van oostindische domheidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]Jij noemt een neonazische partij rechts. En zegt zelfs dat je een goede reden hebt om ze rechts te noemen
Ik zeg nergens dat ik tegen het hele buitenlands beleid ben van de VS, net als ik niet tegen het hele beleid van Hitler ben. "Alle voorafgaande zaken" is ook geen lopende zaak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hitlers beleid is geen lopende zaak zoals het buitenland beleid van de VS dat wel is. Ik kan dus heel erg goed stellen dat ik tegen het beleid van Hitler ben.
Maar goed je hebt al aangegeven dat je tegen het huidige en alle voorafgaande zaken omtrent het buitenlandbeleid van de VS bent, dat is goed dat kan (beetje raar dat je tegen het buitenlandbeleid van de VS in de 2e wereldoorlog m.b.t Europa bent, maar goed), stellen dat mensen met een andere mening een gebrek aan verstand hebben is echter gewoon weer belachelijk om te zeggen.
Dat denk ik ook, tenzij Rusland heel Ukraine bezet en er een marionettenregering plaatst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Helaas zal de bezetting van het Krim wellicht zorgen voor een toename in stemmen op die partij met de verkiezingen.
Dat ik voorzichtig ben met uitspraken was idd mijn uitleg. Waar noem ik -jouw- mening dat het neo-nazi's zijn, ongefundeerd??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik gemist? Alleen dat je voorzichtig bent met uitspraken en je noemt mijn mening dat het een neo-nazi partij is ongefundeerd. Terwijl ik er meerdere bronnen en voorbeelden van geef.
Jij noemt het ongefundeerd dat ik de partij neo nazi noem. En jij bent "voorzichtig" met uitspraken terwijl het overduidelijk een neo nazi partij is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, snap niet wat je daar zo grappig aan vindt. Ik denk eerlijk gezegd dat je mijn uitleg daarover gewoon niet snapte (of dat je gewoon een beetje last hebt van oostindische domheid). Ik was daar toch echt heel duidelijk in, maar ik zie al dat je mijn uitleg niet wilt accepteren. Jammer dat je daar geen respect voor kunt opbrengen magoed.
Ja, goed punt wel. Maar denk niet dat deze discussie met SadPanda nog lang zal durenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef SureD1 het volgende:
Dit topic lijdt onder een gebrek aan nieuws
Korte termijn geheugen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ik voorzichtig ben met uitspraken was idd mijn uitleg. Waar noem ik -jouw- mening dat het neo-nazi's zijn, ongefundeerd??
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij me een troll noemt omdat ik niet met jouw (ongefundeerde) mening mee ga alleen maar omdat ik voorzichtiger ben om een uitspraak te doen gezien mijn gelimiteerde kennis,
-Waar- dan???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij noemt het ongefundeerd dat ik de partij neo nazi noem. En jij bent "voorzichtig" met uitspraken terwijl het overduidelijk een neo nazi partij is.
Sterktequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, goed punt wel. Maar denk niet dat deze discussie met SadPanda nog lang zal duren
Ik heb een deel van de tekst gekopieerd, is dat ook al te veel moeite om die te lezen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-Waar- dan???
Hoezo overduidelijk? Ik ben toch niet 24/7 in dit topic aanwezig? En je begrijpt zelf toch ook wel dat als ik elke link die hier geplaatst wordt, moet gaan uitpluizen, dat ik dan nog meer dan 24 uur per dag nodig ga hebben?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij me een troll noemt omdat ik niet met jouw (ongefundeerde) mening mee ga alleen maar omdat ik voorzichtiger ben om een uitspraak te doen gezien mijn gelimiteerde kennis,
Ongefundeerd staat tussen haakjes man, wees toch niet zo'n mierenneuker (hmm...heb ik al eens eerder gezegd). Ik noemde het ongefundeerd omdat ik (zoals ik in mijn vorige post al aangaf) simpelweg niet alle links kan lezen die ik zou kunnen lezen.quote:
Jij vroeg waar jij mijn mening ongefundeerd noemde, dus dat geef ik je... Nogmaals, ik heb een deel van de tekst uit de bron gekopieerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ongefundeerd staat tussen haakjes man, wees toch niet zo'n mierenneuker (hmm...heb ik al eens eerder gezegd). Ik noemde het ongefundeerd omdat ik (zoals ik in mijn vorige post al aangaf) simpelweg niet alle links kan lezen die ik zou kunnen lezen.
En jouw aanval op mijn uitspraak dat ik die neo-nazi's rechts noem, was natuurlijk ook al overdreven...en vaak zijn mensen die zo overdreven zijn, ook overdreven in hoe ze hun bronnen selecteren.
Kijk, als het echt neo-nazi's zijn, prima, dan zijn het neo-nazi's...maar wees toch niet zo'n azijnpisser man
Je zei:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik tegen het hele buitenlands beleid ben van de VS, net als ik niet tegen het hele beleid van Hitler ben. "Alle voorafgaande zaken" is ook geen lopende zaak.
Zonder het expliciet erbij te vermelden staat daar wel degelijk dat je tegen het hele beleid bent, maar goed je hebt jezelf al verduidelijkt, je gooit er zelfs nog een schepje bovenop door te stellen dat iedereen die dat niet is geen verstand heeft en vervolgens geef je nu zelf aan niet tegen het hele beleid te zijn, maar goed dat is te ver off-topicquote:Ik ben niet anti-Amerika wel tegen het buitenlandbeleid van de VS, maar dat is iedereen die enig verstand heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |