Geen respect hebben voor je tegenstander is de 1e stap die leidt naar een excess zoals de jodenvergassingen waar jijzelf zo tegen gekant bent. Grappig eigenlijk, je bent fel gekant tegen iets maar tegelijkertijd zet je wel een 1e stap in die richting. Was iets met "ignorance" ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Blablabla de "regering" zal nooit de Krim vrijwillig opgeven.
Ze hebben inderdaad geen respect voor de tegenpartij maar boeit dat? Wie heeft er wel respect voor de tegenpartij?
Maar het buitenlandbeleid van de Russen vind jij maar wat te gek?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Amerika wel tegen het buitenlandbeleid van de VS, maar dat is iedereen die enig verstand heeft.
Dit en dit... Er zijn er een paar in dit topic die je het beste kan negeren...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ah, het eeuwenoude ja maar iemand anders vinger wijzen, ik zit hier echt met een puber te praten.
Mijn mening over andere onderwerpen zijn niet van belang hier want ik oordeel zaken apart, ik gooi niet alles op een hoop en plak er dan een sticker op met 'MURICA'. Bij Syrie steunde ik Rusland haar aanpak en hier ben ik fel tegen haar aanpak / bezetting / invasive, hoe je ook maar wil noemen.
Dit. Rusland, de USA etc zijn niet "goed" of "slecht". Ze proberen alleen in hun eigen belang te handelen. Dat is interessant. Enjoy en watch the showquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso moet je gewoon respect hebben voor beide partijen. Kijk, ik sta niet midden in dit conflict, maar probeer wel een objectieve mening te vormen gebaseerd op de info die ik ter beschikking heb.
Ja je quote nu heel mooi "Er wordt gedacht" oftewel hij heeft niet gezegd wat jij zei dat hij zei. Ben jij nou gewoon minder bedeeld en quote je daarom maar alles wat los en vast zit zonder het te lezen danwel te begrijpen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'Er wordt meer en meer gedacht dat niet Janoekovtisj, maar iemand van de nieuwe coalitie achter de scherpschutters zat', zegt Paet in het telefoongesprek met Ashton dat op 26 februari plaatsvond. 'Het is uitermate storend dat de nieuwe coalitie niet wil onderzoeken wat er daadwerkelijk gebeurd is.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-demonstranten.dhtml
Nee, want dan horen ze niet meer bij de partij.
Zit toch niet zo te mierenneuken joh, ik noemde ze zelfs rechts en waarom zou ik ze wat anders noemen...ik ken de achtergrond van die mensen nauwelijks, dus oordeel ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goed gezien met bagatellisering van nazi's.
Het op voorhand afkeuren van beleid op basis van een persoonlijke mening en niet op basis van de inhoud van de zaak specifiek getuigt van het ontbreken van verstand, niet andersom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Amerika wel tegen het buitenlandbeleid van de VS, maar dat is iedereen die enig verstand heeft.
Precies. Anders dan SadPanda ben ik wel in staat om objectief te oordelen. Zegt toch wel genoeg he?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit. Rusland, de USA etc zijn niet "goed" of "slecht". Ze proberen alleen in hun eigen belang te handelen. Dat is interessant. Enjoy en watch the show.
Dat beweren sensatiebeluste media en politici ja. Rusland gaat niet verder dan de Krim. Hooguit oost en zuid maar die kans is heel erg klein.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is zelfs niet ondenkbaar dat ze hun hele land krijt gaan raken aan de Russen.
Stalin was een Georgiër geen Rusquote:De Ukrainers hebben zat uitgevroten tegen de Russen maar omgekeerd is dat ook zo (denk maar aan de grote hongersnood in de jaren 30 van de vorige eeuw).
Deze actie van Rusland is een eerste stap naar een soort holocaust?quote:Geen respect hebben voor je tegenstander is de 1e stap die leidt naar een excess zoals de jodenvergassingen waar jijzelf zo tegen gekant bent. Grappig eigenlijk, je bent fel gekant tegen iets maar tegelijkertijd zet je wel een 1e stap in die richting. Was iets met "ignorance" ofzo.
Nee. Ik vind de inval van Rusland alleen moreel correct.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het buitenlandbeleid van de Russen vind jij maar wat te gek?
Jij had het over misdaden van Janoekovytsj, terwijl daar geen enkel bewijs voor is. En juist aanwijzingen dat het andersom is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja je quote nu heel mooi "Er wordt gedacht" oftewel hij heeft niet gezegd wat jij zei dat hij zei. Ben jij nou gewoon minder bedeeld en quote je daarom maar alles wat los en vast zit zonder het te lezen danwel te begrijpen?
En het maakt niks uit dat ze even ervoor uit de partij zijn gestapt, uiteindelijk zaten ze voor die partij in het parlement tot ze zich niet meer konden vinden in Yanukovych, maar goed laten voor jouw plezier zeggen dat ze niet van die partij waren, had voor de stemming niks uitgemaakt.
Dit komt doordat je, om anti- iets te zijn dat zo globaal is als een heel land (of in dit geval volgens SadPanda, het hele buitenlandse beleid van een land) je objectiviteit de deur uit moet gooien, en met mensen die enkel vanuit een vooringenomen standpunt discussieren geen intelligent gesprek te voeren is omdat je de hele tijd hetzelfde cirkeltje blijft draaien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Anders dan SadPanda ben ik wel in staat om objectief te oordelen. Zegt toch wel genoeg he?
Moet sowieso nog de 1e anti-Amerika persoon op fok meemaken die niet zo dom is als zijzelf beweren dat de Amerikaan is
Nee, dat beweer ik. Je leest niet goed. Ik zeg "niet ondenkbaar", maar dat impliceert wel dat ik die kans heel klein acht, gezien wat we (of ik) nu weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat beweren sensatiebeluste media en politici ja. Rusland gaat niet verder dan de Krim. Hooguit oost en zuid maar die kans is heel erg klein.
[..]
Stalin was een Georgiër geen Rus
[..]
Deze actie van Rusland is een eerste stap naar een soort holocaust?
Lees je dan in voordat je wat zegt. Het is overduidelijk dat het neo-nazi's zijn, ik heb meerdere bewijzen hier gepost en ook nog een link naar Wikipedia en andere websites.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te mierenneuken joh, ik noemde ze zelfs rechts en waarom zou ik ze wat anders noemen...ik ken de achtergrond van die mensen nauwelijks, dus oordeel ik ook niet.
Dat jij me een troll noemt omdat ik niet met jouw (ongefundeerde) mening mee ga (net zoals de Nazi's ongefundeerd met Hitler meegingen, ik doe het maar even in voorbeeldjes die jou denk ik meer aanspreken) alleen maar omdat ik voorzichtiger ben om een uitspraak te doen gezien mijn gelimiteerde kennis, is toch wel erg voorbarig, maar geeft tegelijkertijd aan hoe fel jij gekant bent tegen een mening die jou niet helemaal zint.
Ik noemde ze rechts en dat is voor jou reden om me als troll en niet goed bij mn hoofd te bestempelen...al die persoonlijke aanvallen om dat mierengeneuk van jou...tis toch wat
Ik keur niks op voorhand af, ik keur alleen het huidige en voorgaande beleid af en er is geen enkele aanwijzing dat dat beleid gaat veranderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Het op voorhand afkeuren van beleid op basis van een persoonlijke mening en niet op basis van de inhoud van de zaak specifiek getuigt van het ontbreken van verstand, niet andersom.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Anders dan SadPanda ben ik wel in staat om objectief te oordelen. Zegt toch wel genoeg he?
Moet sowieso nog de 1e anti-Amerika persoon op fok meemaken die niet zo dom is als zijzelf beweren dat de Amerikaan is
Kijk, nu krijgen we een beetje jouw mening te zien, maar het is niet meer dan dat...jouw -mening-quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de inval van Rusland alleen moreel correct.
Achja. Vroeger stoorde ik me er aan. Intussen heb ik geleerd dat de mening van de gemiddelde persoon totaal niet belangrijk is voor buitenland politiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je mag dus ook niet meer zeggen dat je tegen het beleid van Hitler bent, omdat delen van zijn beleid ook goed zijn? Ik mag namelijk niet het buitenlands beleid van de VS afkeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dit komt doordat je, om anti- iets te zijn dat zo globaal is als een heel land (of in dit geval volgens SadPanda, het hele buitenlandse beleid van een land) je objectiviteit de deur uit moet gooien, en met mensen die enkel vanuit een vooringenomen standpunt discussieren geen intelligent gesprek te voeren is omdat je de hele tijd hetzelfde cirkeltje blijft draaien.
Maar dat ik niet oordeel dat het neo-nazi's zijn, maakt mij "naar jouw mening" dus gelijk een troll en niet goed bij m'n hoofd? Met zulke uitspraken neemt straks toch niemand jou meer serieus??quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lees je dan in voordat je wat zegt. Het is overduidelijk dat het neo-nazi's zijn, ik heb meerdere bewijzen hier gepost en ook nog een link naar Wikipedia en andere websites.
Ik stel nergens dat hij schuldig is aan, ik heb gezegd en ik quote:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij had het over misdaden van Janoekovytsj, terwijl daar geen enkel bewijs voor is. En juist aanwijzingen dat het andersom is.
Het klopt gewoon niet dat zijn eigen partij tegen hem stemde, alleen ex-leden van zijn eigen partij.
Dat is de redenatie van het parlement, ik pretendeer nergens de rechter te zijn die hem schuldig verklaard.quote:een meerderheid van het parlement heeft ervoor gekozen Janoekovytsj uit zijn functie te zetten (zelfs zijn eigen partij)wegens misdaden jegens het volk
Das denk ik ook een belangrijke reden waarom er mensen in Ukraine op rechts hebben gestemd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Achja. Vroeger stoorde ik me er aan. Intussen heb ik geleerd dat de mening van de gemiddelde persoon totaal niet belangrijk is voor buitenland politiek.
Sure, de USA is alom gehaat. Toch hindert dat de USA weinig. Rusland is momenteel flink geliefd. RT is echt flink succesvol. Maja, Rusland heeft weinig aan youtube comments enzo.
Ik denk trouwens ook dat doort de economische situatie veel jonge mensen werkeloos en gefrustreerd zijn. Dat leidt ook tot anti-Westers sentiment.
Jij bent het er dus niet mee eens dat ze nazi's zijn? Wat is die goede reden dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, nu krijgen we een beetje jouw mening te zien, maar het is niet meer dan dat...jouw -mening-
Prima dat je daarvoor staat, maar je zou mijn mening ook prima moeten vinden en me niet een troll en "niet goed bij mn hoofd" moeten noemen alleen maar omdat ik jouw mening (de nazi's) niet deel en ze (om goede reden) "rechts" noem.
Jij hebt een nogal vijandige en aggresieve houding in dit topic, veel superlatieven en bombastisch woordgebruik. Vooral als iemand een mening heeft die niet strookt met de jouwe. En als je geen gelijk blijkt te hebben is het hek van de dam en wimpel je dat af op een vijandige manier.quote:
Dat ben je inderdaad niet als je leest wat ik post... De Gouden Dageraad zijn zeker ook geen nazi's maar gewoon rechts?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ik niet oordeel dat het neo-nazi's zijn, maakt mij "naar jouw mening" dus gelijk een troll en niet goed bij m'n hoofd? Met zulke uitspraken neemt straks toch niemand jou meer serieus??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |