Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Iig Arabische uiterlijk.
Maar het is vooral uitstraling wat het doet bij mij.
Papa went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?
of Anti/Cabo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Papa went er vanzelf wel aan
Als het maar geen Nederlander/Duitser/Spanjaard ofzo is.
*kuch*quote:
Welke?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch Arabisch ziet hij er niet uit, Stimo. Had van alles kunnen zijn.
Ik bedoelde juist de tweede hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?Die tweede is voor mij typisch Arabisch. Bij de eerste zou ik kunnen twijfelen idd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de tweede haha
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haatquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh. Vallah bana gore Arabisch. En Arabisch is voor mij eigk gewoon bijna het hele Midden-Oosten he
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haat
omg omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
JE BNT ZELF HAAATquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen een halve dag werken en daarna weekend!morgen dag vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
vrijdag hele dag naar school![]()
dan weekend![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.
[..]
JE BNT ZELF HAAAT
Gaaaa. Vond er juist niets aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm voor jou.
Sopze.
https://www.facebook.com/(...)10240&type=2&theater
Wat vind jij lekker dan? Iraanse mannen zijn vaak echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaaaa. Vond er juist niets aan.
"Lekker"quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vind jij lekker dan? Iraanse mannen zijn vaak echt![]()
Kleine iele putters
wowquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Als een lieverd echt lacht maakt dat mij
voelen. Dus sorry heuurrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Staattaal jwt. Krijg je als je met jongeren omgaat.
wtf zeg. Als je hem niks vindt..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah ok....
(kan er niets beter van maken)
En ben je al begonnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb hem gedownload. Ik ga er zo aan beginnen.
Op de eerste foto ziet hij wel veel minder ghey uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een andere foto? Dat haar is echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wtf zeg. Als je hem niks vindt..Ik kon verder niks vinden, kon niet echt op iemand komen ofzo.
mooi ja..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je een andere foto? Dat haar is echt
O my God.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet nie waarom maar vind deze gif echt iets voor jou.
[ afbeelding ]
Ik gebruik meestal foliequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet nie waarom maar vind deze gif echt iets voor jou.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |