quote:
Nou modjes, zoals jullie zien heb ik een paar grammaticale fouten gemaakt, deze FOK!autisten kunnen daar niet tegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef bijdehand het volgende:
Had je dat tijdens grammatica gevraagd, TS?
Er is dus ook niet een moment dat jullie vieren dat jullie x aantal maanden of jaren hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik heb haar niet gevraagd en zij mij ook niet. Het was er gewoon en nu al 14 jaar.
Gaat hartstikke makkelijk vanaf je zolder. Ik stuurde 'm een pm op een forum een jaar geleden, maar of het nou nog wat worden gaat weet ik niet hahahahahahaha. Het was eigenlijk weer uit en toen stuurde hij weer een pm.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef aequus het volgende:
Ik weet het, ik weet het.. FOK!ers daten niet, gaat ook nogal moeilijk vanaf je zolder natuurlijk.
Maar voor de mensen die dat wel doen;
Hoe heb jij jou [huidige] vriend of vriendin uiteindelijk gevraagd of ze een relatie wilde aangaan? [verkering]
TS begint:
In de 2e van de middelbare, heel simpel en direct ' wil je verkering![]()
![]()
![]()
''
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Gaat hartstikke makkelijk vanaf je zolder. Ik stuurde 'm een pm op een forum een jaar geleden, maar of het nou nog wat worden gaat weet ik niet hahahahahahaha. Het was eigenlijk weer uit en toen stuurde hij weer een pm.
We gebruiken de dag dat we elkaar voor het eerst ontmoetten als de dag van de start van onze relatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Er is dus ook niet een moment dat jullie vieren dat jullie x aantal maanden of jaren hebben?
Gewoon een datum nemen van een leuk moment.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Er is dus ook niet een moment dat jullie vieren dat jullie x aantal maanden of jaren hebben?
Ik had je vriendin vrouwquote:
Euhmmm... en dan vergeet je er nog eentje in de TT?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
Relaties liggen wat anders in het duidelijke vastomlijnde Nederland dan hier.
Jep, tis zo.quote:
Ja, dat moet er nog van komen. Afscheidsfeestje voor als ik wegga denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi in combinatie met SEX / Iemand ervaring?
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat moet er nog van komen. Afscheidsfeestje voor als ik wegga denk ik.
dat was eind januari. Door een belachelijke hoeveelheid werk en andere dingen heb ik helemaal geen feestje gehouden, zelfs geen normaal feestje. Al ruim een jaar niet meer, voorheen elke 3 maanden wel es.quote:
De 1e keer neuqon dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een datum nemen van een leuk moment.
Dat is best wel schattigquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef Monopoly het volgende:
R&P / [HAPPYTOPIC] Enorm lieve vriendjes, leuke ervaringen, e.d. O+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |