De eerste goede tip is binnen, wie volgt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste goede tip is binnen, wie volgt?Sorry voor de onserieuze tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 8 januari 2014 05:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste goede tip is binnen, wie volgt?Draai je zelf rinus muziek af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed doserenquote:GHB ontspant en ontremt. Je kunt extra opgewonden raken en meer zin in seks krijgen. De erectie houdt langer aan en klaarkomen is heftiger. Door het gebruik van GHB kunnen je grenzen makkelijk vervagen, waardoor je soms dingen doet die je eigenlijk niet wilt. Anderen kunnen daar misbruik van maken. Ook kun je afhankelijk raken van GHB. Je vindt seks dan alleen nog maar leuk met GHB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
Gracias,quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:08 schreef rainbowwarrior het volgende:
Heb je zelf al bepaalde voorstellingen?
Ik denk dat de locatie in ieder geval belangrijk is. Dat er genoeg ruimtes zijn waar de mensen zich op hun gemak kunnen voelen en zich ook kunnen uitleven. Ik zou ook een niet seks / niet erotische ruimte inrichten voor de mensen die waarom dan ook geen seks willen.
Genoeg condooms, glijmiddel, handdoeken, etc.
Heb je nagedacht over bepaalde omgangs"regels"? Hoe kunnen mensen elkaar benaderen? (is zeer individueel) Altijd eerst vragen. Safe seks. Hoe wordt er met grensoverschrijdingen omgegaan?
Ik ben zeer benieuwd wat je gaat doen. Post je een verslagje na het feestje?.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:26 schreef awiebo het volgende:
beetje ghb
[..]
goed doserenGHB is rotzooi, dat wil ik niet in mijn huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja.quote:
Stel je niet aan. Je meot gewoon fatsoenlijk doseren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GHB is rotzooi, dat wil ik niet in mijn huis.
Oeh, een Eyes Wide Shut fuckfest, nice onequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias,
Ja, ik heb een beetje nagedacht, maar makkelijk is het niet allemaal.
Feestje wordt bij mij thuis. Regels lijken me per stel, daar ga ik niet over. Heb een plannetje hoe mensen elkaar kunnen herkennen en benaderen, want de hele avond blijft het masker op. Safe seks sowieso.
Na afloop zeker verslag.
Het lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat stellen alleen seks hebben met elkaar. In seksclubs is de belangrijkste regel: "Nee is nee'. Daar mag niet op doorgevraagd worden of over gediscussieerd worden en moet klakkeloos geaccepteerd worden. Die regel zou ik zeker in de uitnodiging meenemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:
Regels lijken me per stel, daar ga ik niet over.
Helemaal mee eens. Het is niet zomaar iets, zo'n seksfeestje. Iedereen moet zich daar veilig kunnen voelen. Ik vind dat iedereen daar ook zijn/haar verantwoordelijkheid moet dragen en elkaars grenzen moet accepteren en respecteren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat stellen alleen seks hebben met elkaar. In seksclubs is de belangrijkste regel: "Nee is nee'. Daar mag niet op doorgevraagd worden of over gediscussieerd worden en moet klakkeloos geaccepteerd worden. Die regel zou ik zeker in de uitnodiging meenemen.
Daarom had ik als idee dat er ook een seksvrije ruimte zou moeten zijn. Er kunnen ook andere redenen zijn waarom een persoon opeens niet meer seks wil bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vraag me af: hoe nodig je mensen daarvoor uit, ook diegene die het seksfeest niet zien zitten omdat ze niet zo vrij zijn? Gewoon een mail van: "Hey ik vier mijn verjaardag en als je wil kun je vrije seks hebben" ..... vragen vragen vragen (en nee, geen ervaring mee hoewel het idee leuk klinkt -- zelf ben ik te verlegen om zoiets überhaupt voor te kunnen stellen)
Ik denk dat TS hier naar belangstellenden aan het vissen is:quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vraag me af: hoe nodig je mensen daarvoor uit, ook diegene die het seksfeest niet zien zitten omdat ze niet zo vrij zijn? Gewoon een mail van: "Hey ik vier mijn verjaardag en als je wil kun je vrije seks hebben" ..... vragen vragen vragen (en nee, geen ervaring mee hoewel het idee leuk klinkt -- zelf ben ik te verlegen om zoiets überhaupt voor te kunnen stellen)
quote:
Maakt ie er een Bi-sex feestje van: probleem opgelostquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS hier naar belangstellenden aan het vissen is:
[..]
Krijgt 'ie allen maar mannen.![]()
Oww God, nee hé? Bongo is zoooooo 1960. Zwaar genant je reactie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:33 schreef Nemeosis het volgende:
Een bingo loterij met als prijs een seksspeeltje, een kamer, whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |