Verlenging is wel top Als Atleti maar doorgaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Hup Atléti, al zou het voor de wedstrijd leuk zijn als Milan op voorsprong zou komen.
Essien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
Wie was die néger die daar zo makkelijk de bak kwijt raakte?
Beide wedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus, dit op laten staan of toch maar Bayern-Arsenal...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Nober het volgende:
Barbara Berlusconi gifjes zouden deze avond helemaal goed maken!
Morgen is t niet veel beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die andere wedstrijd is niets aan, schakel ik naar hier, is het hier ook al 1-0
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ook maar eens kijken, die andere pot is bagger.
Schelvis zit gewoon zwaar te hypenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
Schelvis schrijft alvast even Emanuelson af voor LB, terwijl gister bij VI die toch werd gepromote. Emiel gooit alvast wat olie op het vuur voor het showtje vrijdag.
Vind ik ook. Maar heb bij hem steeds het gevoel dat hij niet voldoende haalt uit zijn potentie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goed. Beste speler van Milaan de laatste weken.
Tjah waardeloze mentaliteit hé. Hopen dat Seedorf dat er uit kan halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar heb bij hem steeds het gevoel dat hij niet voldoende haalt uit zijn potentie.²
Gelukje, van richting veranderdquote:
Dat doet Sierd ook vaak, al doet die het meestal door de andere zenders af te branden.quote:
Tja Sport1 is op zich wel een prima zender, alleen als je elke competitie verliest aan de concurrent kan je moeilijk verwachten dat mensen hun abonnement verlengen of überhaupt afsluiten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doet Sierd ook vaak, al doet die het meestal door de andere zenders af te branden.
Ik denk dat ze al snel op zullen gaan in een Foxie, op zich wel jammer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja Sport1 is op zich wel een prima zender, alleen als je elke competitie verliest aan de concurrent kan je moeilijk verwachten dat mensen hun abonnement verlengen of überhaupt afsluiten.
Gewoon al het voetbal op 1 zender met de beste commentators.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja Sport1 is op zich wel een prima zender, alleen als je elke competitie verliest aan de concurrent kan je moeilijk verwachten dat mensen hun abonnement verlengen of überhaupt afsluiten.
Was altijd goed te doen ja. Genieten ook altijd als Van Basten en Van Hanegem samen gingen analyseren. Beter dan die kale natnek van fox.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel simpeler die twee ook. Lekker over voetbal lullen in plaats van de zooi dood te analyseren adhv een Pierro. Die ze overigens zelf niet eens maken, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Was altijd goed te doen ja. Genieten ook altijd als Van Basten en Van Hanegem samen gingen analyseren. Beter dan die kale natnek van fox.
Maar toch vinden we hem stiekem allemaal cool.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Balotelli is echt alles wat er mis kan zijn met een voetballer.
neenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch vinden we hem stiekem allemaal cool.
Dat is echt een nachtmerrie, ik hoop dat ze die er zo snel mogelijk uitgooien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Was altijd goed te doen ja. Genieten ook altijd als Van Basten en Van Hanegem samen gingen analyseren. Beter dan die kale natnek van fox.
Ik vind het wel een prima voetballer als hij in vorm is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij is juist de klanten trekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt een nachtmerrie, ik hoop dat ze die er zo snel mogelijk uitgooien.
Klopt, en Kieft is ook wel prima als analist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Evert was ook de enige die ik kon bedenken. Siert hebben ze wel bij de Jupiler League, maar dat kijk ik nog maar zelden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, en Kieft is ook wel prima als analist.
Dan nog figuren als Sierd, Aad en Emile als commentatoren/presentatoren, en je hebt een prima bezetting.
Kan bij FOX geen analist/presentator benoemen waar je graag naar luistert. Alleen Evert als commentator is wel genieten.
Ik vind hem overschat, past in rijtje Ribery én Kaka.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Bruggink wel okay maar dan houdt het een heel eind op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, en Kieft is ook wel prima als analist.
Dan nog figuren als Sierd, Aad en Emile als commentatoren/presentatoren, en je hebt een prima bezetting.
Kan bij FOX geen analist/presentator benoemen waar je graag naar luistert. Alleen Evert als commentator is wel genieten.
Waarschijnlijk was dat ook zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef J.Pistone het volgende:
Die Kieft is echt veel opgewekter/actiever als een jaar of 2/3 terug. Toen zat hij er soms bij alsof ze hem net uit het cafe hadden getrokken.
De Kaka van Milaan 2007 was wel top.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem overschat, past in rijtje Ribery én Kaka.²
FOX heeft ook alleen maar spelers die als voetballer totaal mislukt zijn of wat trainers die geen baan hebben en even komen scharrelen zoals Mariootje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Bruggink wel okay maar dan houdt het een heel eind op.
Het dieptepunt was laatst wel die ex-teammanager van ajax, geen idee hoe die gozert heet. Maar wat een engnek is dat zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX heeft ook alleen maar spelers die als voetballer totaal mislukt zijn of wat trainers die geen baan hebben en even komen scharrelen zoals Mariootje.
Ik sluit het niet uit, om zijn trillende handen te maskeren zat hij ook constant met papiertjes te rommelen.quote:
David Endt ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het dieptepunt was laatst wel die ex-teammanager van ajax, geen idee hoe die gozert heet. Maar wat een engnek is dat zeg.
Nope. Oprecht een hekel aan Balotelli.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch vinden we hem stiekem allemaal cool.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nope. Oprecht een hekel aan Balotelli.
Pastoor was ook lachen. Won 20 wedstrijden niet, maar wist allesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David Endt ja.
Heb je ook bijvoorbeeld Henk Spaan waarvan niemand snapt wat hij daar doet.
Weet wel echt heel veel, noemt zo de rechtsback van Sampdoria op maar inhoudelijk verder niet heel veel te melden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David Endt ja.
Heb je ook bijvoorbeeld Henk Spaan waarvan niemand snapt wat hij daar doet.
Je zou denken dat FOX wel wat betere analisten kan binnenhengelen. Al ben ik er stiekem wel een voorstander van dat de Europese en Nederlandse kanalen gewoon samen worden gesmolten. Volgend jaar krijgen ze ook de Bundesliga erbij en nog wel meer losse sporten denk ik. Gewoon een Sport1-principequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pastoor was ook lachen. Won 20 wedstrijden niet, maar wist alles
Veredelde versie van Afellay. Lopen met de bal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Kaka van Milaan 2007 was wel top.
Ik vind die andere sporten waardeloos. Daar betaal ik dus voor terwijl ik die zenders niet eens wil. Alleen voetbal is voldoenden. Nu moeten ze nog La Liga binnen halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat FOX wel wat betere analisten kan binnenhengelen. Al ben ik er stiekem wel een voorstander van dat de Europese en Nederlandse kanalen gewoon samen worden gesmolten. Volgend jaar krijgen ze ook de Bundesliga erbij en nog wel meer losse sporten denk ik. Gewoon een Sport1-principe
Geen F1 fan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die andere sporten waardeloos. Daar betaal ik dus voor terwijl ik die zenders niet eens wil. Alleen voetbal is voldoenden. Nu moeten ze nog La Liga binnen halen.
En dan zeggen ze dat FIFA onrealistische is...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb vandaag trouwens Diego Costa naar Rkc gehaald.
Aanval met Huntelaar en Costa
En dan toch uit de Eredivisie degraderenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb vandaag trouwens Diego Costa naar Rkc gehaald.
Aanval met Huntelaar en Costa
Daar is ook niet zo veel voor nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simeone tript helemaal langs de zijlijn
Ik niet, je moet wel aan een enorme zelfoverschatting lijden en ontzettend dom zijn om nu bij Milan je trainerscarrière te starten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb oprecht wel medelijden met Seedorf...
Dat is dan ook weer waar. Best gek eigenlijk, wat er met deze spelers toch nog met dat elftal is gebeurd,,,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik niet, je moet wel aan een enorme zelfoverschatting lijden en ontzettend dom zijn om nu bij Milan je trainerscarrière te starten.
Moest wel enorm lachen om Mario Beenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX heeft ook alleen maar spelers die als voetballer totaal mislukt zijn of wat trainers die geen baan hebben en even komen scharrelen zoals Mariootje.
Oneens. Hij krijgt namelijk dit jaar de tijd om te kijken met wie hij verder wil. Na dit seizoen begint het pas echt. Dit jaar is toch al over voor Milaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik niet, je moet wel aan een enorme zelfoverschatting lijden en ontzettend dom zijn om nu bij Milan je trainerscarrière te starten.
Van de ene op de andere dag van actief speler in Brazilië naar trainer van een van de grootste clubs van Europa. Ik vind het echt ontzettend dom en zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Hij krijgt namelijk dit jaar de tijd om te kijken met wie hij verder wil. Na dit seizoen begint het pas echt. Dit jaar is toch al over voor Milaan.
Als je twee debielen genaamd Bonera en Rami in de verdediging hebt staan en onthutsend zwakke verdediging bij standaardsituaties, kan je nooit ver komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag van actief speler in Brazilië naar trainer van een van de grootste clubs van Europa. Ik vind het echt ontzettend dom en zelfoverschatting.
En zo ontzettend veel krediet heeft hij helemaal niet, sterker nog er zou al behoorlijk wat druk op hem staan. Stadion is leger dan ooit tevoren.
Rami moest komen van Seedorfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je twee debielen genaamd Bonera en Rami in de verdediging hebt staan en onthutsend zwakke verdediging bij standaardsituaties, kan je nooit ver komen.
Er staat helemaal geen druk op hem. De familie Berlusconi beslist alles en die hebben hem zelf binnengehaald. Van dat stadion is ook gelul. Tegen Atleti en Juve was het uitverkocht en er zitten gemiddeld meer dan 50.000 man.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Van de ene op de andere dag van actief speler in Brazilië naar trainer van een van de grootste clubs van Europa. Ik vind het echt ontzettend dom en zelfoverschatting.
En zo ontzettend veel krediet heeft hij helemaal niet, sterker nog er zou al behoorlijk wat druk op hem staan. Stadion is leger dan ooit tevoren.
Urby mag je ook wel noemen hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je twee debielen genaamd Bonera en Rami in de verdediging hebt staan en onthutsend zwakke verdediging bij standaardsituaties, kan je nooit ver komen.
Nee joh, kampioen vorig jaar en nu 2equote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan toch uit de Eredivisie degraderen
Tegen de middenmoot/rechterrijtje zitten er meestal rond de 30.000, beschamend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen druk op hem. De familie Berlusconi beslist alles en die hebben hem zelf binnengehaald. Van dat stadion is ook gelul. Tegen Atleti en Juve was het uitverkocht en er zitten gemiddeld meer dan 50.000 man.
Tja het voetbal is dan ook echt niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tegen de middenmoot/rechterrijtje zitten er meestal rond de 30.000, beschamend.
Vind de Italiaanse competitie sowieso geen geweldig voetbalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het voetbal is dan ook echt niet om aan te gluren
Verwende Italiaantjes, even wat zware jaren en ze haken af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het voetbal is dan ook echt niet om aan te gluren
En dat ligt aan Seedorfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tegen de middenmoot/rechterrijtje zitten er meestal rond de 30.000, beschamend.
Gelukkig mag Roda zaterdag weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind de Italiaanse competitie sowieso geen geweldig voetbal
Die vergelijking maar ik niet, beetje kinderachtig ook (godverdomme). Neemaar, vind jij die wedstrijden in de Serie A dan zo geweldig?quote:
Vergeleken met bijvoorbeeld mijn club Heracles ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die vergelijking maar ik niet, beetje kinderachtig ook (godverdomme). Neemaar, vind jij die wedstrijden in de Serie A dan zo geweldig?
Hmm. Nouja dat kan, ik kreeg dat idee niet. Maargoed, maakt verder ook niet veel uit. Mijn mening.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vergeleken met bijvoorbeeld mijn club Heracles ja.
Nee dat ligt niet aan Seedorf heb ik ook nerhens beweerd. Maar blijkbaar denkt hij de problemen te kunnen oplossen, ik denk van niet aangezien hij 0 ervaring heeft.Dus ik vind het van hemzelf en van Milan zelf een domme keuze. Maar goed laat ze maar lekker aanmodderen, ik heb er toch niks mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dat ligt aan SeedorfEn het zijn er wel meer.
Ligt ook heel erg aan de structuur daar, als hij als trainer slechts de poppetjes goed hoeft neer te zetten en respect te krijgen van de spelers, waarbij hij de clubpolitiek en de veldtrainingen voor een groot deel langs hem heen gaan is het een heel stuk anders dan dat hij ook nog eens technisch directeur is en ondertussen allerlei machtsstrijden moet gaan uitvechtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan Seedorf heb ik ook nerhens beweerd. Maar blijkbaar denkt hij de problemen te kunnen oplossen, ik denk van niet aangezien hij 0 ervaring heeft.Dus ik vind het van hemzelf en van Milan zelf een domme keuze. Maar goed laat ze maar lekker aanmodderen, ik heb er toch niks mee.
Spanjaarden bij Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden aarden niet bij Ajax sinds zijn naturalisatie onmogelijk dus.
Op Gabri na dan.
Kaka ? Is nu niet meer absolute top, maar was op een gegeven moment gewoon de beste speler in Europa.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem overschat, past in rijtje Ribery én Kaka.²
Was toch ook hooguit een seizoen of 2 ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Kaka ? Is nu niet meer absolute top, maar was op een gegeven moment gewoon de beste speler in Europa.
Dat was een held zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden aarden niet bij Ajax sinds zijn naturalisatie onmogelijk dus.
Op Gabri na dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |