David Endt ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het dieptepunt was laatst wel die ex-teammanager van ajax, geen idee hoe die gozert heet. Maar wat een engnek is dat zeg.
Nope. Oprecht een hekel aan Balotelli.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar toch vinden we hem stiekem allemaal cool.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nope. Oprecht een hekel aan Balotelli.
Pastoor was ook lachen. Won 20 wedstrijden niet, maar wist allesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David Endt ja.
Heb je ook bijvoorbeeld Henk Spaan waarvan niemand snapt wat hij daar doet.
Weet wel echt heel veel, noemt zo de rechtsback van Sampdoria op maar inhoudelijk verder niet heel veel te melden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David Endt ja.
Heb je ook bijvoorbeeld Henk Spaan waarvan niemand snapt wat hij daar doet.
Je zou denken dat FOX wel wat betere analisten kan binnenhengelen. Al ben ik er stiekem wel een voorstander van dat de Europese en Nederlandse kanalen gewoon samen worden gesmolten. Volgend jaar krijgen ze ook de Bundesliga erbij en nog wel meer losse sporten denk ik. Gewoon een Sport1-principequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pastoor was ook lachen. Won 20 wedstrijden niet, maar wist alles
Veredelde versie van Afellay. Lopen met de bal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Kaka van Milaan 2007 was wel top.
Ik vind die andere sporten waardeloos. Daar betaal ik dus voor terwijl ik die zenders niet eens wil. Alleen voetbal is voldoenden. Nu moeten ze nog La Liga binnen halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou denken dat FOX wel wat betere analisten kan binnenhengelen. Al ben ik er stiekem wel een voorstander van dat de Europese en Nederlandse kanalen gewoon samen worden gesmolten. Volgend jaar krijgen ze ook de Bundesliga erbij en nog wel meer losse sporten denk ik. Gewoon een Sport1-principe
Geen F1 fan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind die andere sporten waardeloos. Daar betaal ik dus voor terwijl ik die zenders niet eens wil. Alleen voetbal is voldoenden. Nu moeten ze nog La Liga binnen halen.
En dan zeggen ze dat FIFA onrealistische is...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb vandaag trouwens Diego Costa naar Rkc gehaald.
Aanval met Huntelaar en Costa
En dan toch uit de Eredivisie degraderenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik heb vandaag trouwens Diego Costa naar Rkc gehaald.
Aanval met Huntelaar en Costa
Daar is ook niet zo veel voor nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Simeone tript helemaal langs de zijlijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |