Verlenging is wel top Als Atleti maar doorgaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Grifte het volgende:
Hup Atléti, al zou het voor de wedstrijd leuk zijn als Milan op voorsprong zou komen.
Essien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
Wie was die néger die daar zo makkelijk de bak kwijt raakte?
Beide wedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus, dit op laten staan of toch maar Bayern-Arsenal...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Nober het volgende:
Barbara Berlusconi gifjes zouden deze avond helemaal goed maken!
Morgen is t niet veel beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die andere wedstrijd is niets aan, schakel ik naar hier, is het hier ook al 1-0
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ook maar eens kijken, die andere pot is bagger.
Schelvis zit gewoon zwaar te hypenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
Schelvis schrijft alvast even Emanuelson af voor LB, terwijl gister bij VI die toch werd gepromote. Emiel gooit alvast wat olie op het vuur voor het showtje vrijdag.
Vind ik ook. Maar heb bij hem steeds het gevoel dat hij niet voldoende haalt uit zijn potentie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goed. Beste speler van Milaan de laatste weken.
Tjah waardeloze mentaliteit hé. Hopen dat Seedorf dat er uit kan halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar heb bij hem steeds het gevoel dat hij niet voldoende haalt uit zijn potentie.²
Gelukje, van richting veranderdquote:
Dat doet Sierd ook vaak, al doet die het meestal door de andere zenders af te branden.quote:
Tja Sport1 is op zich wel een prima zender, alleen als je elke competitie verliest aan de concurrent kan je moeilijk verwachten dat mensen hun abonnement verlengen of überhaupt afsluiten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat doet Sierd ook vaak, al doet die het meestal door de andere zenders af te branden.
Ik denk dat ze al snel op zullen gaan in een Foxie, op zich wel jammer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja Sport1 is op zich wel een prima zender, alleen als je elke competitie verliest aan de concurrent kan je moeilijk verwachten dat mensen hun abonnement verlengen of überhaupt afsluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |