Verwende Italiaantjes, even wat zware jaren en ze haken af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het voetbal is dan ook echt niet om aan te gluren
En dat ligt aan Seedorfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tegen de middenmoot/rechterrijtje zitten er meestal rond de 30.000, beschamend.
Gelukkig mag Roda zaterdag weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind de Italiaanse competitie sowieso geen geweldig voetbal
Die vergelijking maar ik niet, beetje kinderachtig ook (godverdomme). Neemaar, vind jij die wedstrijden in de Serie A dan zo geweldig?quote:
Vergeleken met bijvoorbeeld mijn club Heracles ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die vergelijking maar ik niet, beetje kinderachtig ook (godverdomme). Neemaar, vind jij die wedstrijden in de Serie A dan zo geweldig?
Hmm. Nouja dat kan, ik kreeg dat idee niet. Maargoed, maakt verder ook niet veel uit. Mijn mening.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vergeleken met bijvoorbeeld mijn club Heracles ja.
Nee dat ligt niet aan Seedorf heb ik ook nerhens beweerd. Maar blijkbaar denkt hij de problemen te kunnen oplossen, ik denk van niet aangezien hij 0 ervaring heeft.Dus ik vind het van hemzelf en van Milan zelf een domme keuze. Maar goed laat ze maar lekker aanmodderen, ik heb er toch niks mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dat ligt aan SeedorfEn het zijn er wel meer.
Ligt ook heel erg aan de structuur daar, als hij als trainer slechts de poppetjes goed hoeft neer te zetten en respect te krijgen van de spelers, waarbij hij de clubpolitiek en de veldtrainingen voor een groot deel langs hem heen gaan is het een heel stuk anders dan dat hij ook nog eens technisch directeur is en ondertussen allerlei machtsstrijden moet gaan uitvechtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan Seedorf heb ik ook nerhens beweerd. Maar blijkbaar denkt hij de problemen te kunnen oplossen, ik denk van niet aangezien hij 0 ervaring heeft.Dus ik vind het van hemzelf en van Milan zelf een domme keuze. Maar goed laat ze maar lekker aanmodderen, ik heb er toch niks mee.
Spanjaarden bij Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden aarden niet bij Ajax sinds zijn naturalisatie onmogelijk dus.
Op Gabri na dan.
Kaka ? Is nu niet meer absolute top, maar was op een gegeven moment gewoon de beste speler in Europa.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind hem overschat, past in rijtje Ribery én Kaka.²
Was toch ook hooguit een seizoen of 2 ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Kaka ? Is nu niet meer absolute top, maar was op een gegeven moment gewoon de beste speler in Europa.
Dat was een held zeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden aarden niet bij Ajax sinds zijn naturalisatie onmogelijk dus.
Op Gabri na dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |