Was laatst wel mooi hoe hij met Adriaanse in discussie ging maar qua karakter zou je best gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ok, zal het eens kijken als hij te gast is. Leek me altijd iemand die snel botst met andere.
Complot man, JSquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar vanaf 31 mei kan je niet meer verzilveren... Komend seizoen hebben we er dus gene kut aan.
eehh..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
Hopen dat Pi-Air nog eens trainer gaat worden van Feyenoord die man heeft enorm veel kijk op het spelletje.
Volgens mij kan hij alleen niet zo goed met mensen omgaan. Of dat moet veranderd zijn sinds hij niet meer voetbalt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
Hopen dat Pi-Air nog eens trainer gaat worden van Feyenoord die man heeft enorm veel kijk op het spelletje.
Zondag duidelijk niet in de Euro borg geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom inhouden? We zijn met een 'grote' groep en er zitten vast in het vak nog veel meer feyenoorders. Gewoon lekker de kliek bij elkaar gooien.
Rellen gebeurd toch niet, gezien je nooit in de buurt van de 'harde' kern van de boeren zit.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag duidelijk niet in de Euro borg geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Wat me one more time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
TJDoornbos op 29-03-2008: Als vGaal coach van Feyenoord wordt, gooit hij zijn seizoenskaart in de Maas. Ook EnactedChaos zal geen wedstrijden van Feyenoord meer bezoeken. En ook MarkNMGN. dvdfreak op 03-04-2008: Wordt Ajacied als Van Gaal naar Feyenoord komt.
Jup. Laatste keer tegen AZ waren we om half elf thuisquote:
Bij regelmatig reizen moet je gewoon abonnementen halen, dan is trein prima te doen. 40% korting kost 50 euro oid per jaar, voor 40 (25 in eerste jaar) euro per maand heb je onbeperkt reizen in het weekend en vrijdagavond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Moet ik het ook van hebben, gewoon treinkaartje is niet te betalen.
Met die buik ?? Bakkal deel 2quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn alle Feyenoord supporters hier ook aan het hopen op de terugkomst van John Guidetti? Als je wat poen voor hem neerlegt zal hij vast happig zijn.
Dal Voordeel is nu een tijdje 29 per jaar zelfs.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij regelmatig reizen moet je gewoon abonnementen halen, dan is trein prima te doen. 40% korting kost 50 euro oid per jaar, voor 40 (25 in eerste jaar) euro per maand heb je onbeperkt reizen in het weekend en vrijdagavond.
Waar zijn al die gasten eigenlijk geblevenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Leuk man, al die oude nicknames.
Zullen aardig de haren uit hun hoofd getrokken hebben de afgelopen tijd
Er zullen vast nog wel betere clubs komen.quote:Ronald Koeman bevestigt interesse Swansea City
Swansea City behoort tot de clubs die hebben aangeklopt bij het management van Ronald Koeman. Dat bevestigt de afzwaaiende trainer van Feyenoord dinsdag voor de camera van de NOS.
Naast de Welshe club die uitkomt in de Engelse Premier League zouden er nog meer buitenlandse gegadigden zijn om de oefenmeester in te lijven, aldus Koeman.
De voormalige coach van onder meer AZ, PSV, Ajax en Vitesse verwacht echter niet dat hij op korte termijn tot overeenstemming komt met 'The Swans', omdat hij rustig wil afwachten welke clubs zich nog meer melden.
"Ik ga voor het allerhoogste", verklaart de 50-jarige Koeman, die na afloop van het lopende seizoen vertrekt bij Feyenoord. In het verleden werkte de oud-speler buiten de landsgrenzen als trainer al voor Valencia en Benfica.
De 78-voudig international was ook in beeld om na het WK in Brazilië van komende zomer Louis van Gaal op te volgen bij het Nederlands elftal, maar de KNVB gaf uiteindelijk de voorkeur aan Guus Hiddink.
De vraag is alleen... wie?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Karelnoord het volgende:
Ik ben niet zo bang voor het vertrek van Pelle. Er is al meerdere malen bewezen dat je tegenwoordig echt geen god meer hoeft te zijnom er 20+ in te knallen in de Eredivisie. 2 tot 4 miljoen zou genoeg moeten zijn om een vervanger te halen.
Al spraken veel andere berichten juist over de zaakwaarnemer van Koeman die het contact legde.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:05 schreef eight het volgende:
[..]
Er zullen vast nog wel betere clubs komen.
Klinkt leuk maar de spits moet ook in het spel/team passen. Je kunt niet elke willekeurige speler in je elftal inpassen omdat hij 'redelijk' is.Dan beginnen de opties toch schaars te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Karelnoord het volgende:
Ik ben niet zo bang voor het vertrek van Pelle. Er is al meerdere malen bewezen dat je tegenwoordig echt geen god meer hoeft te zijnom er 20+ in te knallen in de Eredivisie. 2 tot 4 miljoen zou genoeg moeten zijn om een vervanger te halen.
Het zou wel fijn zijn als de resterende schulden in een keer zijn afgelost, maar we kunnen van wat er dan overblijft (2-4 miljoen waarschijnlijk) echt geen gelijkwaardige vervanger halen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Karelnoord het volgende:
Jij verwacht dat we Pelle voor 40 miljoen verkopen dus?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als de resterende schulden in een keer zijn afgelost, maar we kunnen van wat er dan overblijft (2-4 miljoen waarschijnlijk) echt geen gelijkwaardige vervanger halen.
Ik zie ze Pelle nog wel voor 40-45 mil verpatsen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we Pelle voor 40 miljoen verkopen dus?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zie ze Pelle nog wel voor 40-45 mil verpatsen.
En de echte grote ploegen hebben niet eens iemand nodig die er 20+ in schiet. Kijk naar de mannen uit Amsterdam bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Karelnoord het volgende:
Zullen we daar gewoon even niet naar kijken oke prima dag meneerquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En de echte grote ploegen hebben niet eens iemand nodig die er 20+ in schiet. Kijk naar de mannen uit Amsterdam bijvoorbeeld.
Hap nou niet op GwaiLow..quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we daar gewoon even niet naar kijken oke prima dag meneer
Waar niet naar? En waarom niet?quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we daar gewoon even niet naar kijken oke prima dag meneer
quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En de echte grote ploegen hebben niet eens iemand nodig die er 20+ in schiet. Kijk naar de mannen uit Amsterdam bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan jij gewoon even doodgaan? Ik heb ooit begrepen dat giraffen in een kuil gaan liggen. Misschien is dat een idee.
VBL / Lex Immers in Oranje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef J.Pistone het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Als je de aandelen niet meerekent 1 miljoenquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we Pelle voor 40 miljoen verkopen dus?
Of zelfs als je de aandelen niet meerekent: 9 - 11?
Liever niet. Dan kan je ieder (half) jaar weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:05 schreef Elan het volgende:
Hoe weinig geld je ook terugkrijgt om te herinvesteren als Pelle Clasie Janmaat en BMI vertrekken je ziet zondag dat je met een zeer matig elftal nog steeds prima kan meedoen
Al zou het zolang we financiel nog niet op eigen benen kunnen staan geen slecht idee zijn om instensief samen te werken met een Engelse topper.
Je ziet bij Vitesse wat een paar exotische huurlingen al voor verschil kunnen brengen.
Zie ook het gedeelte " zolang je nog niet op eigen benen kunt staan. "quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Liever niet. Dan kan je ieder (half) jaar weer opnieuw beginnen.
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:54 schreef J.Pistone het volgende:
https://decorrespondent.n(...)14773029480-ef69b081
Haha: nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je de aandelen niet meerekent 1 miljoen
Kijk maar eens in het jaarverslag.
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]. Zo subtiel als een hardgekookt ei.
Nog even een bronnetje erbij.quote:Gudde: 'in 2014 weer operationele winst, maar eigen vermogen nog 6 miljoen negatief'
Eric Gudde stelde tijdens de nieuwjaarsreceptie dat Feyenoord financieel gezien nadrukkelijk de goede kant op gaat. In 2014 kunnen we in operationeel opzicht weer een duidelijke plus bijschrijven. "Maar ons negatieve vermogen bedraagt nog 6 miljoen euro. Dan kun je niet zeggen dat je er al bent."
Je hebt gelijk:quote:
6 miljoen negatief eigen vermogen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk:
- 1 miljoen rentedragende lening (kortlopend)
- 2.7 miljoen overig (niet gespecificeerd in jr, wel kortlopend)
Niet deze poep alweerquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens he, met al die halfbakken renovatieprojecten, denk ik serieus dat we met een nieuw stadion 100% beter uit waren geweest. Bij de varianten die er nu liggen, is het doel om in de buurt van Ajax te komen wat betreft spelersbudgetten en omzet, in plaats er overheen te walsen... Lijkt me nou niet de juiste ambitie. Tijd voor een goed nieuwbouwplan.
* Tomasso duikt weg.
Dat zijn geen schulden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
6 miljoen negatief eigen vermogen.
Doet u mij eens een linkie naar die geruchten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Nog even een bronnetje erbij.
Van Geel heeft overigens aangegeven dat we dit jaar wel een positief eigen vermogen zullen gaan behalen. Sinds hij niet verzekerd is van transfers, doet dat mij wijzen op inkomsten waar supporters nog niet van op de hoogte zijn (lees: die geruchies van FR1908)
Hoe is het daarmee eigenlijk?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
(lees: die geruchies van FR1908)
Net al gedaan. Ontruimingsalarm erna dit dat.quote:
Mwa, volgens mij zijn de renovatievarianten van BAM en VW zo goed als nieuwbouw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens he, met al die halfbakken renovatieprojecten, denk ik serieus dat we met een nieuw stadion 100% beter uit waren geweest. Bij de varianten die er nu liggen, is het doel om in de buurt van Ajax te komen wat betreft spelersbudgetten en omzet, in plaats er overheen te walsen... Lijkt me nou niet de juiste ambitie. Tijd voor een goed nieuwbouwplan.
* Tomasso duikt weg.
Klopt, dat stel ik toch ook niet? Ik vulde je enkel aan.quote:
Wel beter dan rentedragende schulden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, dat stel ik toch ook niet? Ik vulde je enkel aan.
De reden dat ik het zeg, is dat ik niet wil spreken van een gezonde club als je nog een negatief eigen vermogen hebt. Overigens ook niet als de aandelen niet in ons bezit zijn, maar dat is een andere discussie.
Normaal niets mis met aandelen, maar wel onder de beklemmende voorwaarden van de VvF.
Het ging over heiden6 zijn reactie, die stelde dat schulden dan afgelost zijn. Dat is dan feitelijk ook zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, dat stel ik toch ook niet? Ik vulde je enkel aan.
De reden dat ik het zeg, is dat ik niet wil spreken van een gezonde club als je nog een negatief eigen vermogen hebt. Overigens ook niet als de aandelen niet in ons bezit zijn, maar dat is een andere discussie.
Normaal niets mis met aandelen, maar wel onder de beklemmende voorwaarden van de VvF.
Nou, dat weet ik zo net niet, Spurs misschien?quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:05 schreef eight het volgende:
[..]
Er zullen vast nog wel betere clubs komen.
De beloftes hadden nog van dit Groningen gewonnen, man man, wat waren die slecht!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:05 schreef Elan het volgende:
Hoe weinig geld je ook terugkrijgt om te herinvesteren als Pelle Clasie Janmaat en BMI vertrekken je ziet zondag dat je met een zeer matig elftal nog steeds prima kan meedoen
Inderdaad Luni. Echt. Het was leuker naar het scorebord te kijken en daarop provocerende teksten te toveren dan naar het voetbalquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
De beloftes hadden nog van dit Groningen gewonnen, man man, wat waren die slecht!
boefje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad Luni. Echt. Het was leuker naar het scorebord te kijken en daarop provocerende teksten te toveren dan naar het voetbal.
Moet je dat willen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef Cara het volgende:
Maken wij nog kans op die Hupperts volgend seizoen?
Gratis vervanger van Schaken, prima voetballer.quote:
Zie jij een betere vervanger?quote:
Goossens, Vormer, Verhoek waren ook van die gokjes. Niet echt spelers die je hogerop brengen, wel spelers die te veel salaris vragen en krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zie jij een betere vervanger?
Als Roda degradeert kun je hem waarschijnlijk zo goed als gratis strikken, een aardige vervanger voor Schaken lijkt me zo. En goed passend binnen het budget.
Je kunt met zo'n jongen best een gokje wagen.
Ik kan je nu al blind vertellen dat Hupperts je hogerop gaat brengen dan Schaken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goossens, Vormer, Verhoek waren ook van die gokjes. Niet echt spelers die je hogerop brengen, wel spelers die te veel salaris vragen en krijgen.
Vormer is een prima speler hoor, die heeft alleen pech dat Clasie op zijn plek speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goossens, Vormer, Verhoek waren ook van die gokjes. Niet echt spelers die je hogerop brengen, wel spelers die te veel salaris vragen en krijgen.
Hupperts idd 1 vd beste spelers uit de eredivisie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer is een prima speler hoor, die heeft alleen pech dat Clasie op zijn plek speelt.
Zou ook in de basis terecht zijn gekomen als hij niet geblesseerd was geraakt na Zwolle.
Verhoek vond ik ook een logische gok. Had altijd een goede voorzet en Cabral bakte er niks van. Goossens snapte ik iets minder goed, maar je moet toch ergens je bank mee vullen
Hupperts doet het gewoon heel goed bij Roda, sterker nog, zonder hem stonden ze waarschijnlijk stijf onderaan.
Maar je bent welkom om een betere speler aan te dragen.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat hij een gokje waard is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hupperts idd 1 vd beste spelers uit de eredivisie.
Nee, maar ik vind van wel. Zonder hem had Roda nu een stuk minder punten gepakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat hij een gokje waard is.
Om daar op de bank te vertoeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |