31-05 toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is tot eind maart, dus ik zou vast gaan inkopen. Blijven geldig tot eind van het jaar.
BMI liep ook een tijdje met zo'n ding om zijn hand, maar die had een gewelddadige confrontatie met een groepje olifanten gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:37 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie Pellès hand. Dit is een foto van de training van gisteren. Ik denk dat hij vorige week na de wedstrijd heeft gevochten met een andere speler. Dit kan niet anders. Dit is bewijs. Krabby, lees je mee?
Je kan toch niet vna tevoren inkopen zonder namen op te geven?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is tot eind maart, dus ik zou vast gaan inkopen. Blijven geldig tot eind van het jaar.
Ongeveer 2 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee dan toch. Ben je zo in Dordt.
Geen idee. Volgens mij krijg je een code en die kan je gebruiken zodra je de kaarten koopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan toch niet vna tevoren inkopen zonder namen op te geven?
Maatje van me doet dat elke thuiswedstrijd.quote:
- NS Groepsretour kan gekocht worden t/m 31 maart 2014 in de e-ticketshopquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
De actie loopt van 2 september t/m 31 maart 2014.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- NS Groepsretour kan gekocht worden t/m 31 maart 2014 in de e-ticketshop
- Gekochte NS Groepsretouren kunnen t/m 31 mei 2014 verzilverd worden in de e-ticketshop
31 meiquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- Gekochte NS Groepsretouren kunnen t/m 31 mei 2014 verzilverd worden in de e-ticketshop
Dat zijn zo'n 6 tot 8 halve liters. Niks mis mee. Veel korter moet het ook niet zijn natuurlijk.quote:
Zijn er vrij veel hier uit de regio, ook altijd wel gezellig langs het PSV stadion en Nac stadion.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Maatje van me doet dat elke thuiswedstrijd.
Ok. Dit houdt dan in dat je er gewoon een zooi kan kopen. Zodra je ze verzilverd moeten de namen opgegeven worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij gaan meestal via Zwolle zodat we dan in Amersfoort niet in een volle trein zonder plek hoeven te stappen. Alleen komend weekend gaan we rechtstreeks vanuit Deventer vanwege Pec-Eagles.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Zijn er vrij veel hier uit de regio, ook altijd wel gezellig langs het PSV stadion en Nac stadion.
Vaak reis ik alleen en dan is het op sommige wedstrijddagen toch slimmer om je shirtje/sjaaltje even te verbergen.
Ja maar vanaf 31 mei kan je niet meer verzilveren... Komend seizoen hebben we er dus gene kut aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dit houdt dan in dat je er gewoon een zooi kan kopen. Zodra je ze verzilverd moeten de namen opgegeven worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij gaan meestal via Zwolle zodat we dan in Amersfoort niet in een volle trein zonder plek hoeven te stappen. Alleen komend weekend gaan we rechtstreeks vanuit Deventer vanwege Pec-Eagles.
GAEquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij gaan meestal via Zwolle zodat we dan in Amersfoort niet in een volle trein zonder plek hoeven te stappen. Alleen komend weekend gaan we rechtstreeks vanuit Deventer vanwege Pec-Eagles.
Ben je daarom weer teruggegaan naar Brabant?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n 6 tot 8 halve liters. Niks mis mee. Veel korter moet het ook niet zijn natuurlijk.
Daar woon jij tegenwoordig toch? En ik ga altijd met de auto. Fuck OV.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben je daarom weer teruggegaan naar Brabant?
Nein. Afrikaanderwijk, bijna Katendrechtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar woon jij tegenwoordig toch? En ik ga altijd met de auto. Fuck OV.
Waaruit blijkt dat ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Elan het volgende:
Hopen dat Pi-Air nog eens trainer gaat worden van Feyenoord die man heeft enorm veel kijk op het spelletje.
Wat hij zegt over de tactieken en spelsituaties bij Studio Voetbal klopt vaak wel i.t.t. bepaalde andere vaste gasten.quote:
Ok, zal het eens kijken als hij te gast is. Leek me altijd iemand die snel botst met andere.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat hij zegt over de tactieken en spelsituaties bij Studio Voetbal klopt vaak wel i.t.t. bepaalde andere vaste gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |